abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34035531
Ik ben ook benieuwd naar de foto Anitra
Ik denk dat ik ook maar eens wat uit ga stallen hier, het is ook allemaal wel leuk spul om te zien, dat Lush Maar eerst nog even wat meer voorraad aanmaken
En dan probeer ik ook mijn moeder Lush gek te krijgen. Het wil vooralsnog nog maar een beetje lukken, maar mijn collega is er wel al weg van

Wat zijn trouwens lekkere massagebars? Ik denk aan Sleepy Head (voor het lekker slapen), Soft Coeur (The Honeymooner), Amazonian en It's A Pleasure Treasure. Iemand ervaring(en), aanbevelingen?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_34036044
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef Elefes het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens wat uit ga stallen hier, het is ook allemaal wel leuk spul om te zien, dat Lush Maar eerst nog even wat meer voorraad aanmaken
En dan probeer ik ook mijn moeder Lush gek te krijgen. Het wil vooralsnog nog maar een beetje lukken, maar mijn collega is er wel al weg van

Wat zijn trouwens lekkere massagebars? Ik denk aan Sleepy Head (voor het lekker slapen), Soft Coeur (The Honeymooner), Amazonian en It's A Pleasure Treasure. Iemand ervaring(en), aanbevelingen?
Ja ik ben een groot fan van Sleepy Head! Ik heb soms wat moeite met in slaap vallen en de geur van Sleepy Head maakt me wel wat rustiger dus wat dat betreft werkt het wel een beetje!
Soft Coeur heb ik ook vind ik ook erg lekker! Beetje zoetig, ik blijf aan mijn armen ruiken als ik die op heb

Die andere 2 die je noemt heb ik nooit geprobeerd.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34038467
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef Elefes het volgende:

Ik heb It's a pleasure, treasure en ik vind hem wel lekker. Hij ruikt erg lekker, en ik haal er ergens het Nenuco luchtje uit. Hij masseert ook lekker, en soms gebruik ik hem ook gewoon zo als extra luchtje.
Back in business.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 08:53:52 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34040638
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:04 schreef Vava het volgende:

[..]

Ja ik ben een groot fan van Sleepy Head! Ik heb soms wat moeite met in slaap vallen en de geur van Sleepy Head maakt me wel wat rustiger dus wat dat betreft werkt het wel een beetje!
Ik vind 'm echt heel erg stinken
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34040884
Misschien een gekke vraag maar waarom staat Snowcake niet op de site? Had deze donderdag in Den Bosch gekocht en vind em zo lekker dat ik nog een stukje wil. Maar nu kan ik em dus nergens vinden? Zou hij uitverkocht zijn?
pi_34040983
het is een kerstprodukt vriendinnie.
pi_34041015
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 09:55 schreef debby1973 het volgende:
het is een kerstprodukt vriendinnie.
Daar was ik al bang voor. Nu baal ik dat ik er niet meer van heb gekocht
pi_34041110
Het is vaak nog wel in de winkels te koop. En je kunt het nog wel online bestellen in Duitsland.
pi_34044610
foto's van het rekje:

† In Memoriam † zaterdag 14 januari 2006 @ 13:00:37 #110
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_34044675
Rekje
Ik zoek zo'n soort rekje, maar dan kleiner en die ik in een hoek kan neerzetten.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_34044918
Die zocht ik ook, maar kon hem niet vinden. In het kruidvatkrantje stond deze een tijdje geleden en toen ben ik hem vergeten te halen. Nu stond hij dus vorige week in het krantje en met 50%korting! We hebben wel er wat aan moeten verbouwen omdat hij te hoog was en hebben dus de schuifstokjes afgezaagd en nu past hij psies. Ik zat er aan te denken om er nog 1 te halen, maar toen hij ingericht was zag ik dat ik nog veel meer Lush er in kwijt kan
Het voordeel vind ik dat hij weinig ruimte inneemt omdat hij strak tegen de muur aan staat!
pi_34045838
Mooi rekje Anitra En het staat er allemaal zo mooi in te wezen...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_34046898
Wat heb jij ontzettend veel spulletjes Vanaf nu ben je mn grote voorbeeld
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:18:34 #114
101884 PeRi
Allons-y!
pi_34046919
Je zou Maerycke dr huis eens moeten zien .
Whatever I want.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:19:50 #115
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34046951
Waaaauw een rekje vol met Lush
Ik ben jaloeeeers
pi_34047117
Tnx trouwens voor de reacties over de massagebars Ik ga eens kijken of ik er iets lekker van vind, misschien de Sleepy Head om lekker te slapen (ipv. Dreamtime Temple Balm als ik die niet lekker vind) of een andere voor echt ruwe plekjes en als lekker luchtje.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:00:46 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34048186
Dat is een fijn rekje
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34049972
Thanks!!
Je kan er echt superveel in kwijt!
En alle spullen die er staan gebruik ik ook, want wat heb je aan dingen die je in een doosje stopt en nooit gebruikt? Dat is zonde toch?

Ben net mijn boekekast aan het inruimen geweesthet is de week van rekjes en kastjes hier en kwam dus nog dingen tegen die allemaal niet in het rekje staan. De tandpasta's bv die vallen door het rekje heen, de balms liggen verspreid door het huis en tassen en zo kan ik nog wel ff door gaan
pi_34053919
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:18 schreef PeRi het volgende:
Je zou Maerycke dr huis eens moeten zien .
pi_34061974
Joepie! Ben vandaag gaan Lushen De oogst:
- Karma Cream (ben toch overstag gegaan... I looove Karma!)
- Dream Cream > goed voor mn huid en ik vond m lekkerder dan de andere bodylotions
- Iridescent Glitterbug > massage bar met paarse discoglitters. k Wilde graag eens iets met glitters proberen en deze rook erg lekker (de andere glitterbug was meer vanille, niet echt mijn geurtje)
- Free 05: Randy Butter Cream > t geurtje was ff wennen, maar wilde sowieso nog een butter cream gaan proberen
- en ongevraagd nog n proefje Veganese!

Elefes: ik vind de Amazonian erg lekker. Moeilijk te omschrijven geur, iig niet zoet, beetje kruidig ofzo (heb m even niet in de buurt). En erg handig : mn vriend vind m ook lekker (Soft Coeur oid is niet echt aan m besteed, te zoet)
pi_34066365
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind 'm echt heel erg stinken
Jammer!
Let's plant a tree
pi_34066388
Wat een mooi en goed gevuld rekje Anitra!
Let's plant a tree
pi_34068592
Kan iemand mij misschien vertellen wat die witte stukken in Prince zeep zijn? Deze vraag houdt me al een paar dagen bezig...

Nu slapen
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_34068633
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef Lotjeb het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat die witte stukken in Prince zeep zijn? Deze vraag houdt me al een paar dagen bezig...

Nu slapen
Ik kan het je niet vertellen, want in het stuk Prince dat mijn vriend heeft zitten geen witte stukken
pi_34069007
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef Leegle het volgende:

Elefes: ik vind de Amazonian erg lekker. Moeilijk te omschrijven geur, iig niet zoet, beetje kruidig ofzo (heb m even niet in de buurt). En erg handig : mn vriend vind m ook lekker (Soft Coeur oid is niet echt aan m besteed, te zoet)
Tnx nog voor je reactie. Ik houd wel van de zoete luchtjes meestal, HIWTK, Cereology, Silky Underwear, etc... Maar ik ga zeker ruiken bij de Lush binnenkort!
Pff ik kan echt niet wachten, ik zit me al zo lang in te houden om niet weer naar de Lush te gaan, maar nog een paar dagen wachten tot in Praag Ik hoop dat dan daar ook nog wat over is van Free '05, dan kan ik nog wat meer meenemen
pi_34069037
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef Lotjeb het volgende:

Nu slapen
Prince scheercreme? Daar heb ik hier nog een proefje van liggen, maar daar zitten geen witte stukken in.. Is ie nog wel goed dan?
pi_34069684
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:16 schreef Elefes het volgende:

[..]

Prince scheercreme? Daar heb ik hier nog een proefje van liggen, maar daar zitten geen witte stukken in.. Is ie nog wel goed dan?
Lotjeb bedoelt de Prince-zeep. Die is hier niet te krijgen, maar een aantal dames zijn in Italie geweest en hebben stukken mee genomen voor mensen hier op het forum.
  zondag 15 januari 2006 @ 00:36:11 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34069730
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef Anitra het volgende:

[..]

Lotjeb bedoelt de Prince-zeep. Die is hier niet te krijgen, maar een aantal dames zijn in Italie geweest en hebben stukken mee genomen voor mensen hier op het forum.

Ik heb de Prince nooit bestudeerd eigenlijk. Zal zo eens kijken of er witte stukken inzitten .
  zondag 15 januari 2006 @ 00:56:15 #129
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_34070351
Mijn Prince-zeep is groen, niks geen witte stukken erin...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 15 januari 2006 @ 01:01:11 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34070516
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef Duvel het volgende:
Mijn Prince-zeep is groen, niks geen witte stukken erin...
Gefeliciteerd met je 1900e post! In het Lushtopic nog wel
  zondag 15 januari 2006 @ 01:04:51 #131
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_34070631
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je 1900e post! In het Lushtopic nog wel
Ja, dank je.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 15 januari 2006 @ 04:23:37 #132
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34075366
Hey Sanne

Was leuk he?

Snel een lushmeet afspreken!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 15 januari 2006 @ 10:16:22 #133
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34076515
quote:
Op zondag 15 januari 2006 04:23 schreef MissBliss het volgende:
Hey Sanne

Was leuk he?

Snel een lushmeet afspreken!
Het was heel gezellig!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_34079386
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ah oke, dat verklaart het

Ik wil even kwijt dat Smitten toch wel lekker is met dit weer. Geen droge handen, als ik regelmatig smeer
  † In Memoriam † zondag 15 januari 2006 @ 14:09:06 #135
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_34082387
Mijn katten ruiken naar Snowcake/Smitten
Mijn moeder smeert haar handen dagelijks in met Smitten en aait die katten continu
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_34082813

Weer eens wat anders
pi_34083256
Ik nu dus eindelijk de bovenverdieping helemaal schoon
Ben de vanaf vanochtend 10.00 uur druk geweest.

Nu is het dus tijd, om in bad te gaan met een lekker Lushproduct. Welke weet ik nog niet.
Denk 1tje die ik nog nooit geprobeert heb.
Ik kijk zo dadelijk wel even.
Ik ga nu dus lekker het bad vol laten lopen
pi_34085183
Misschien een tip voor de liefhebber:

[TK]Lush Snow Showers pakket
Lois: Stewie why don't you play in the other room?
Stewie: Why don't you burn in hell?
pi_34086004
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:15 schreef StewieG het volgende:
Misschien een tip voor de liefhebber:

[TK]Lush Snow Showers pakket
sjonge, doe dan niet mee aan de prijsvraag
Tap tap tap
pi_34086206
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

sjonge, doe dan niet mee aan de prijsvraag
Was voor mijn zusje, leek haar wel leuk, maar toen ze zag hoe vies het eruit ziet, wilde ze niet meer.
pi_34086571
Hoe kan ze Lush spulletjes er nou vies uit vinden zien
pi_34086894
vies
Tap tap tap
pi_34086968
dit ziet er niet bepaald lekker uit vind je wel?

pi_34086971
Aah het is zo verlijdelijk om te bieden! alleen al voor dat stuk snowcake Maar er is al een lush pakketje naar me onderweg en ik moet eigenlijk gaan sparen
pi_34087051
NOu oke dat ziet er niet zo smakelijk uit, maar als je het ff doorroert ofzo is het al een stuk beter.. en het is zulk heerlijk spul!
pi_34087086
quote:
Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef StewieG het volgende:
dit ziet er niet bepaald lekker uit vind je wel?

[afbeelding]
Caramel sundae
Sanity is (not) statistical
pi_34087120
Je hoeft het ook niet op te eten Even roeren en op je lijf kwakken en het is best tedoen hoor
Tap tap tap
pi_34088085
En ze heeft het niet eens geprobeerd
Beetje kort door de bocht imho, en doe dan niet mee aan een prijsvraag als je het toch niet houdt. Er was vantevoren genoeg info beschikbaar over Lush.
Maar goed, ik heb alleen interesse in losse dingen uit dat pakket (aangezien ik er nu al een paar dingen van heb gekocht, die nog lang niet op zijn) dus ik ga niet bieden. Bovendien is naar de winkel gaan natuurlijk het allerleukste
pi_34088160
Sowieso ziet Snowfairy er toch niet vies uit
En Ultimate Shine ook niet
  zondag 15 januari 2006 @ 17:50:48 #150
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34091322
Hoe lang is die doos eigenlijk al binnen bij de winnaar? Die snowfairy ziet er ook al vreemd uit...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')