Ja ik ben een groot fan van Sleepy Head! Ik heb soms wat moeite met in slaap vallen en de geur van Sleepy Head maakt me wel wat rustigerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef Elefes het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de foto Anitra![]()
Ik denk dat ik ook maar eens wat uit ga stallen hier, het is ook allemaal wel leuk spul om te zien, dat LushMaar eerst nog even wat meer voorraad aanmaken
En dan probeer ik ook mijn moeder Lush gek te krijgen. Het wil vooralsnog nog maar een beetje lukken, maar mijn collega is er wel al weg van
Wat zijn trouwens lekkere massagebars? Ik denk aan Sleepy Head (voor het lekker slapen), Soft Coeur (The Honeymooner), Amazonian en It's A Pleasure Treasure. Iemand ervaring(en), aanbevelingen?
Ik heb It's a pleasure, treasure en ik vind hem wel lekker. Hij ruikt erg lekker, en ik haal er ergens het Nenuco luchtje uit. Hij masseert ook lekker, en soms gebruik ik hem ook gewoon zo als extra luchtje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef Elefes het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de foto Anitra![]()
Ik denk dat ik ook maar eens wat uit ga stallen hier, het is ook allemaal wel leuk spul om te zien, dat LushMaar eerst nog even wat meer voorraad aanmaken
En dan probeer ik ook mijn moeder Lush gek te krijgen. Het wil vooralsnog nog maar een beetje lukken, maar mijn collega is er wel al weg van
Wat zijn trouwens lekkere massagebars? Ik denk aan Sleepy Head (voor het lekker slapen), Soft Coeur (The Honeymooner), Amazonian en It's A Pleasure Treasure. Iemand ervaring(en), aanbevelingen?
Ik vind 'm echt heel erg stinkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja ik ben een groot fan van Sleepy Head! Ik heb soms wat moeite met in slaap vallen en de geur van Sleepy Head maakt me wel wat rustigerdus wat dat betreft werkt het wel een beetje!
Daar was ik al bang voor. Nu baal ik dat ik er niet meer van heb gekochtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:55 schreef debby1973 het volgende:
het is een kerstprodukt vriendinnie.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:18 schreef PeRi het volgende:
Je zou Maerycke dr huis eens moeten zien.
Ik kan het je niet vertellen, want in het stuk Prince dat mijn vriend heeft zitten geen witte stukkenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef Lotjeb het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat die witte stukken in Prince zeep zijn? Deze vraag houdt me al een paar dagen bezig...![]()
Nu slapen![]()
Tnx nog voor je reactie. Ik houd wel van de zoete luchtjes meestal, HIWTK, Cereology, Silky Underwear, etc...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef Leegle het volgende:
Elefes: ik vind de Amazonian erg lekker. Moeilijk te omschrijven geur, iig niet zoet, beetje kruidig ofzo (heb m even niet in de buurt). En erg handig : mn vriend vind m ook lekker(Soft Coeur oid is niet echt aan m besteed, te zoet)
Prince scheercreme? Daar heb ik hier nog een proefje van liggen, maar daar zitten geen witte stukken in.. Is ie nog wel goed dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef Lotjeb het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat die witte stukken in Prince zeep zijn? Deze vraag houdt me al een paar dagen bezig...![]()
Nu slapen![]()
Lotjeb bedoelt de Prince-zeep. Die is hier niet te krijgen, maar een aantal dames zijn in Italie geweest en hebben stukken mee genomen voor mensen hier op het forum.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Prince scheercreme? Daar heb ik hier nog een proefje van liggen, maar daar zitten geen witte stukken in.. Is ie nog wel goed dan?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Lotjeb bedoelt de Prince-zeep. Die is hier niet te krijgen, maar een aantal dames zijn in Italie geweest en hebben stukken mee genomen voor mensen hier op het forum.
Gefeliciteerd met je 1900e post! In het Lushtopic nog welquote:Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef Duvel het volgende:
Mijn Prince-zeep is groen, niks geen witte stukken erin...
Ja, dank je.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 1900e post! In het Lushtopic nog wel![]()
Het was heel gezellig!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:23 schreef MissBliss het volgende:
HeySanne
Was leuk he?
Snel een lushmeet afspreken!
Ah oke, dat verklaart hetquote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Lotjeb bedoelt de Prince-zeep. Die is hier niet te krijgen, maar een aantal dames zijn in Italie geweest en hebben stukken mee genomen voor mensen hier op het forum.
sjonge, doe dan niet mee aan de prijsvraagquote:Op zondag 15 januari 2006 15:15 schreef StewieG het volgende:
Misschien een tip voor de liefhebber:
[TK]Lush Snow Showers pakket
Was voor mijn zusje, leek haar wel leuk, maar toen ze zag hoe vies het eruit ziet, wilde ze niet meer.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
sjonge, doe dan niet mee aan de prijsvraag
Caramel sundaequote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef StewieG het volgende:
dit ziet er niet bepaald lekker uit vind je wel?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |