Ja ik ben een groot fan van Sleepy Head! Ik heb soms wat moeite met in slaap vallen en de geur van Sleepy Head maakt me wel wat rustigerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef Elefes het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de foto Anitra![]()
Ik denk dat ik ook maar eens wat uit ga stallen hier, het is ook allemaal wel leuk spul om te zien, dat LushMaar eerst nog even wat meer voorraad aanmaken
En dan probeer ik ook mijn moeder Lush gek te krijgen. Het wil vooralsnog nog maar een beetje lukken, maar mijn collega is er wel al weg van
Wat zijn trouwens lekkere massagebars? Ik denk aan Sleepy Head (voor het lekker slapen), Soft Coeur (The Honeymooner), Amazonian en It's A Pleasure Treasure. Iemand ervaring(en), aanbevelingen?
Ik heb It's a pleasure, treasure en ik vind hem wel lekker. Hij ruikt erg lekker, en ik haal er ergens het Nenuco luchtje uit. Hij masseert ook lekker, en soms gebruik ik hem ook gewoon zo als extra luchtje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef Elefes het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de foto Anitra![]()
Ik denk dat ik ook maar eens wat uit ga stallen hier, het is ook allemaal wel leuk spul om te zien, dat LushMaar eerst nog even wat meer voorraad aanmaken
En dan probeer ik ook mijn moeder Lush gek te krijgen. Het wil vooralsnog nog maar een beetje lukken, maar mijn collega is er wel al weg van
Wat zijn trouwens lekkere massagebars? Ik denk aan Sleepy Head (voor het lekker slapen), Soft Coeur (The Honeymooner), Amazonian en It's A Pleasure Treasure. Iemand ervaring(en), aanbevelingen?
Ik vind 'm echt heel erg stinkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja ik ben een groot fan van Sleepy Head! Ik heb soms wat moeite met in slaap vallen en de geur van Sleepy Head maakt me wel wat rustigerdus wat dat betreft werkt het wel een beetje!
Daar was ik al bang voor. Nu baal ik dat ik er niet meer van heb gekochtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:55 schreef debby1973 het volgende:
het is een kerstprodukt vriendinnie.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:18 schreef PeRi het volgende:
Je zou Maerycke dr huis eens moeten zien.
Ik kan het je niet vertellen, want in het stuk Prince dat mijn vriend heeft zitten geen witte stukkenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef Lotjeb het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat die witte stukken in Prince zeep zijn? Deze vraag houdt me al een paar dagen bezig...![]()
Nu slapen![]()
Tnx nog voor je reactie. Ik houd wel van de zoete luchtjes meestal, HIWTK, Cereology, Silky Underwear, etc...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef Leegle het volgende:
Elefes: ik vind de Amazonian erg lekker. Moeilijk te omschrijven geur, iig niet zoet, beetje kruidig ofzo (heb m even niet in de buurt). En erg handig : mn vriend vind m ook lekker(Soft Coeur oid is niet echt aan m besteed, te zoet)
Prince scheercreme? Daar heb ik hier nog een proefje van liggen, maar daar zitten geen witte stukken in.. Is ie nog wel goed dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef Lotjeb het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat die witte stukken in Prince zeep zijn? Deze vraag houdt me al een paar dagen bezig...![]()
Nu slapen![]()
Lotjeb bedoelt de Prince-zeep. Die is hier niet te krijgen, maar een aantal dames zijn in Italie geweest en hebben stukken mee genomen voor mensen hier op het forum.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Prince scheercreme? Daar heb ik hier nog een proefje van liggen, maar daar zitten geen witte stukken in.. Is ie nog wel goed dan?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Lotjeb bedoelt de Prince-zeep. Die is hier niet te krijgen, maar een aantal dames zijn in Italie geweest en hebben stukken mee genomen voor mensen hier op het forum.
Gefeliciteerd met je 1900e post! In het Lushtopic nog welquote:Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef Duvel het volgende:
Mijn Prince-zeep is groen, niks geen witte stukken erin...
Ja, dank je.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 1900e post! In het Lushtopic nog wel![]()
Het was heel gezellig!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:23 schreef MissBliss het volgende:
HeySanne
Was leuk he?
Snel een lushmeet afspreken!
Ah oke, dat verklaart hetquote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Lotjeb bedoelt de Prince-zeep. Die is hier niet te krijgen, maar een aantal dames zijn in Italie geweest en hebben stukken mee genomen voor mensen hier op het forum.
sjonge, doe dan niet mee aan de prijsvraagquote:Op zondag 15 januari 2006 15:15 schreef StewieG het volgende:
Misschien een tip voor de liefhebber:
[TK]Lush Snow Showers pakket
Was voor mijn zusje, leek haar wel leuk, maar toen ze zag hoe vies het eruit ziet, wilde ze niet meer.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
sjonge, doe dan niet mee aan de prijsvraag
Caramel sundaequote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef StewieG het volgende:
dit ziet er niet bepaald lekker uit vind je wel?
[afbeelding]
Ik citeer de sticker op het flesje: "This product was made by Caroline on 28/07/05 use on 28/09/06"quote:Op zondag 15 januari 2006 17:50 schreef flugeltje het volgende:
Hoe lang is die doos eigenlijk al binnen bij de winnaar? Die snowfairy ziet er ook al vreemd uit...
die heeft 't maar drukquote:Op zondag 15 januari 2006 18:13 schreef Maeghan het volgende:
Hm, Caroline weer =P
Verrassend!quote:
Ik zou zeggen, doe eens een poging.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:48 schreef ymme het volgende:
Kan een potje gezichtscreme, door de brievenbus heen:?
Ach, dat doe ik ook best wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe eens een poging.
Ja dat heb ik allemaal al gedaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:28 schreef debby1973 het volgende:
Ik denk niet dat het past. Je moet het ook nog verpakken en in een bubbeltjesenvelop of iets dergelijk stoppen.
Ja. Maar vaak gaat het dus wel door de TPG brievenbus, en niet door die van ons thuis.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:32 schreef debby1973 het volgende:
Ymme, je hebt toch een brievenbus in je eigen huis? Dus ik zou gewoon die 10 meter gaan lopen en proberen of je het door je eigen brievenbus kan krijgen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej...
Net te horen gekregen dat een van de katjes van m'n ouders eind van de week wordt ingeslapen. 10 jaar lang was Doortje echt m'n knuffelkatje en nou gaat ze dood.
Ik ben echt zo verdrietig
Aaaaah ik vind het echt heel sneu voor jequote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej...
Net te horen gekregen dat een van de katjes van m'n ouders eind van de week wordt ingeslapen. 10 jaar lang was Doortje echt m'n knuffelkatje en nou gaat ze dood.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej...
Werd ineens heel mager. In een week 50% van haar gewicht verloren. Was al een tijdje wat minder "vrolijk", maar niets zorgwekkends. Nu stopte ze met eten en werd ze dus in 1 week heel snel heel veel dunner.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:47 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Het grootste nadeel van huisdieren is dat ze minder oud worden dan wij
Wat is er met het katje?
Oh dat klinkt inderdaad erg goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef kwakveense het volgende:
Ymme: ultra bland vind ik erg lekker. t voelt wel gekom zo'n vet goedje over je hele gezicht te smeren, maar erna ben je lekker zacht en schoon. Ik gebruik wel een nat washandje ipv wattenschijfjes, dat werkt net efe lekkerder en sneller.
gebruik m vooral als ik veel make up op heb gehad, f zelfs als ik geshminkt ben geweest voor toneel ofzo...
Kan me voorstellen dat dat nu niet leuk is, maar achteraf ben je er ws blij om als je het hebt gedaanquote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank jullie wel allemaal
Ga vanavond erheen... bah, helemaal geen zin, maar ik wil even afscheid nemen.
Ik leef heel erg met je mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank jullie wel allemaal
Ga vanavond erheen... bah, helemaal geen zin, maar ik wil even afscheid nemen.
Bah wat naar...Heel veel sterkte!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej...
he een man in het lushtopicquote:Op maandag 16 januari 2006 07:51 schreef Camplo het volgende:
Ik heb enzymion en ocean salt besteld. Ben eens benieuwd.
Dat krijg ik tegenwoordig bij elke envelop of pakketje die hier wordt afgeleverd te horenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef Lotjeb het volgende:
M'n moeder komt hier zo en ik heb net wat Lushspulletjes uit de badkamer gehaald en in de kast gelegd...Hoop daarmee die hier wel bekende opmerking als "heb je nou nog meer gekocht?" te vermijden
![]()
Sterkte XcUZ_Me.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej...
Sterktequote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nogmaals dank.. We vertrekken zo voor de rit naar de andere kant van het land.
Bah, wat ellendig dit. Ik woon allang niet meer thuis, maar ben nog net zo gehecht aan die beestjes.
Zo dan, dat is zwaar klote, om het zo maar even uit te drukken. Ik weet hoeveel je van een huisdier kan gaan houden. Zou er niet aan moeten denken dat mijn poezeschatje ineens heel ziek zou worden ofzo. Heel veel succes straks en sterkte met het afscheid nemen. Wel goed dat je het doet, dan kun je het afsluiten.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nogmaals dank.. We vertrekken zo voor de rit naar de andere kant van het land.
Bah, wat ellendig dit. Ik woon allang niet meer thuis, maar ben nog net zo gehecht aan die beestjes.
Ik gebruik Rehab, het maakt mn haar minder springerig en pluizig. Ik gebruik het in combinatie met Retread.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:18 schreef ymme het volgende:
En wie van jullie gebruikt deze shampoo Rehab ?
Ik wil eens een andere shampoo gaan proberen.
Heb heel erg statisch haar gekregen. En godiva helpt daar niet echt bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |