quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej...
Net te horen gekregen dat een van de katjes van m'n ouders eind van de week wordt ingeslapen. 10 jaar lang was Doortje echt m'n knuffelkatje en nou gaat ze dood.
Ik ben echt zo verdrietig
Aaaaah ik vind het echt heel sneu voor jequote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej...
Net te horen gekregen dat een van de katjes van m'n ouders eind van de week wordt ingeslapen. 10 jaar lang was Doortje echt m'n knuffelkatje en nou gaat ze dood.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej...
Werd ineens heel mager. In een week 50% van haar gewicht verloren. Was al een tijdje wat minder "vrolijk", maar niets zorgwekkends. Nu stopte ze met eten en werd ze dus in 1 week heel snel heel veel dunner.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:47 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Het grootste nadeel van huisdieren is dat ze minder oud worden dan wij
Wat is er met het katje?
Oh dat klinkt inderdaad erg goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef kwakveense het volgende:
Ymme: ultra bland vind ik erg lekker. t voelt wel gekom zo'n vet goedje over je hele gezicht te smeren, maar erna ben je lekker zacht en schoon. Ik gebruik wel een nat washandje ipv wattenschijfjes, dat werkt net efe lekkerder en sneller.
gebruik m vooral als ik veel make up op heb gehad, f zelfs als ik geshminkt ben geweest voor toneel ofzo...
Kan me voorstellen dat dat nu niet leuk is, maar achteraf ben je er ws blij om als je het hebt gedaanquote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank jullie wel allemaal
Ga vanavond erheen... bah, helemaal geen zin, maar ik wil even afscheid nemen.
Ik leef heel erg met je mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank jullie wel allemaal
Ga vanavond erheen... bah, helemaal geen zin, maar ik wil even afscheid nemen.
Bah wat naar...Heel veel sterkte!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej...
he een man in het lushtopicquote:Op maandag 16 januari 2006 07:51 schreef Camplo het volgende:
Ik heb enzymion en ocean salt besteld. Ben eens benieuwd.
Dat krijg ik tegenwoordig bij elke envelop of pakketje die hier wordt afgeleverd te horenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef Lotjeb het volgende:
M'n moeder komt hier zo en ik heb net wat Lushspulletjes uit de badkamer gehaald en in de kast gelegd...Hoop daarmee die hier wel bekende opmerking als "heb je nou nog meer gekocht?" te vermijden
![]()
Sterkte XcUZ_Me.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej...
Sterktequote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nogmaals dank.. We vertrekken zo voor de rit naar de andere kant van het land.
Bah, wat ellendig dit. Ik woon allang niet meer thuis, maar ben nog net zo gehecht aan die beestjes.
Zo dan, dat is zwaar klote, om het zo maar even uit te drukken. Ik weet hoeveel je van een huisdier kan gaan houden. Zou er niet aan moeten denken dat mijn poezeschatje ineens heel ziek zou worden ofzo. Heel veel succes straks en sterkte met het afscheid nemen. Wel goed dat je het doet, dan kun je het afsluiten.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nogmaals dank.. We vertrekken zo voor de rit naar de andere kant van het land.
Bah, wat ellendig dit. Ik woon allang niet meer thuis, maar ben nog net zo gehecht aan die beestjes.
Ik gebruik Rehab, het maakt mn haar minder springerig en pluizig. Ik gebruik het in combinatie met Retread.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:18 schreef ymme het volgende:
En wie van jullie gebruikt deze shampoo Rehab ?
Ik wil eens een andere shampoo gaan proberen.
Heb heel erg statisch haar gekregen. En godiva helpt daar niet echt bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |