twee weken geleden waren ze ook al op zei een vriendin van me toequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Aarti het volgende:
In Kalverstraat Amsterdam was geen snowfairy meer.
Dankjewel! Het gaat inmiddels wel ietsjes beter... kwam alleen net oude fotootjes tegen, van toen ze nog helemaal gezond was. Dat is dan wel weer even moeilijk...quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:51 schreef MissBliss het volgende:
XcUZ_Me! Beetje laat, maar veel sterkte meis
He bahquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankjewel! Het gaat inmiddels wel ietsjes beter... kwam alleen net oude fotootjes tegen, van toen ze nog helemaal gezond was. Dat is dan wel weer even moeilijk...
Achja..
Ja? Das leuk om te horenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
He bah
De proefjes bevallen goed trouwens
Kijk snowcake, dat begrijp ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb hier ook nog voorraadje liggen a 2x 100 gr. Oh, en 350 gr. Snowcake![]()
Ik heb momenteel alleen nog een stuke Milky Bar liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:35 schreef Anitra het volgende:
The night before christmas heb ik ook nog liggen. Vind hem idd wel lekker voor het slapen gaan, alleen gebruik ik de zeepjes bijna niet meer omdat mijn doucheputje dat niet zo leuk vind
een verrassingsregelingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Anitra ik ga even wat met je regelen binnenkort dus die it was a night nog niet wge doen svp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |