twee weken geleden waren ze ook al op zei een vriendin van me toequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Aarti het volgende:
In Kalverstraat Amsterdam was geen snowfairy meer.
Dankjewel! Het gaat inmiddels wel ietsjes beter... kwam alleen net oude fotootjes tegen, van toen ze nog helemaal gezond was. Dat is dan wel weer even moeilijk...quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:51 schreef MissBliss het volgende:
XcUZ_Me! Beetje laat, maar veel sterkte meis
He bahquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankjewel! Het gaat inmiddels wel ietsjes beter... kwam alleen net oude fotootjes tegen, van toen ze nog helemaal gezond was. Dat is dan wel weer even moeilijk...
Achja..
Ja? Das leuk om te horenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
He bah
De proefjes bevallen goed trouwens
Kijk snowcake, dat begrijp ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb hier ook nog voorraadje liggen a 2x 100 gr. Oh, en 350 gr. Snowcake![]()
Ik heb momenteel alleen nog een stuke Milky Bar liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:35 schreef Anitra het volgende:
The night before christmas heb ik ook nog liggen. Vind hem idd wel lekker voor het slapen gaan, alleen gebruik ik de zeepjes bijna niet meer omdat mijn doucheputje dat niet zo leuk vind
een verrassingsregelingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Anitra ik ga even wat met je regelen binnenkort dus die it was a night nog niet wge doen svp![]()
Ik gebruikte hem 3x per week ongeveer. En dat ging goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:09 schreef CarpeNoctem het volgende:
Hoevaak per week kun je Mask Of Magnaminty gebruiken? Kun je er ook teveel van gebruiken? Ik heb namelijk nog maar tot 7 maart om de pot leeg te krijgen, en dat krijg ik nooit voor elkaar als ik het maar 1 keer per week gebruik...
Je kan met de verse maskers veel meer dan 4x doen hoor!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Op de Engelse website staat dat die Fresh prutjes vier beurten meegaanIk vraag me af hoeveel lagen je dan per keer op je gezicht moet kleien
Ik weet het, ik kreeg Love Lettuce ook niet op terwijl m'n moeder en ik hem samen 2 keer in de week gebruikten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je kan met de verse maskers veel meer dan 4x doen hoor!
Ik heb moeite om ze leeg te maken en dat terwijl ik het 2x per week redelijk dik er op smeer.
Dat klopt 4x.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kreeg Love Lettuce ook niet op terwijl m'n moeder en ik hem samen 2 keer in de week gebruikten.
Maar daar op de website staat echt 4 beurten.
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:00 schreef JacMar het volgende:
Nog steeds geen pakje hier![]()
Heb al op 11 januari besteld en het geld is al lang afgeschreven...
Krijg je eigenlijk een mail als het pakje verzonden is?
Het gaat een beetje op en af heb ik het idee... Maar 't kan beter.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:12 schreef Aarti het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het lately steeds vaker mis met die bestellingen?
Ik heb dus eind december al besteld. En nog nietsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:00 schreef JacMar het volgende:
Nog steeds geen pakje hier![]()
Heb al op 11 januari besteld en het geld is al lang afgeschreven...
Krijg je eigenlijk een mail als het pakje verzonden is?
Ik kán me een post van je herinneren waarin je schreef dat je thuiskwam en dat er een lush-doos stond en dat je helemaal vergeten was dat je die besteld had...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb dus eind december al besteld. En nog niets![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kán me een post van je herinneren waarin je schreef dat je thuiskwam en dat er een lush-doos stond en dat je helemaal vergeten was dat je die besteld had...
Dus, misschien is 'ie er al wel, maar ben je het gewoon vergeten
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:15 schreef Aarti het volgende:
Hahahaha
OF je hebt het helemaalniet besteld, en ben je gewoon vergeten dat je het niet hebt besteld :p
Dat is het! Het was een droomquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:15 schreef Aarti het volgende:
Hahahaha
OF je hebt het helemaalniet besteld, en ben je gewoon vergeten dat je het niet hebt besteld :p
Ik heb al heel vaak over Lush gedroomdquote:
oh oh oh... Jijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb al heel vaak over Lush gedroomd![]()
Heheh, ik ben 's nachts al meerdere keren in de Lushfabriek geweestquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb al heel vaak over Lush gedroomd![]()
Walhallaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:36 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Heheh, ik ben 's nachts al meerdere keren in de Lushfabriek geweest![]()
Zo'n droom lijkt me ook heerlijk, maar lukt me nooitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:36 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Heheh, ik ben 's nachts al meerdere keren in de Lushfabriek geweest![]()
Nou, hier ook gefeliciteerd dan maarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Zo'n droom lijkt me ook heerlijk, maar lukt me nooit
Tref jij bepaalde voorbereidingen
Mama is vandaag jarig
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:20 schreef lilalush het volgende:
Hoi! Ik heb vandaag voor het eerst de Lush website bekeken. Ben al eens in de Lush winkel geweest maar vond alles nogal duur. Nu zag ik op de site een hele rits producten uit 2005 staan die je gratis kan bestellen! Meteen gedaan natuurlijk.
Ik lees hier allemaal berichten dat het geld van je bestelling wordt afgeschreven van je rekening, maar ik krijg gewoon bij mijn bestelpakket een acceptgiro meegestuurd......
Helemaal top!
Ik heb niet alleen voor mezelf wat gratis producten besteld maar ook gelijk als kadootjes om weg te geven.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |