quote:
We begrijpen het zo ook wel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou der of die übertüte is, maar dat zal me eigenlijk aan m'n reet roesten
Dat dacht ik ookquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:53 schreef PeRi het volgende:
HALLO!!!
Ja sorry hoor, ik zat even aan een bal te ruiken!quote:
Tutjequote:Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik zat even aan een bal te ruiken!
Ik heb mijn Übertüte namelijk wél binnen.
Misschien moet ik eraan wennen. Een laag Retread erna of American Cream doet trouwens wonderen. En het glanst wel mooi van Rehab.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tutje.
Ik vind Rehab trouwens helemaal niet zo vervelend onder de douche. Ik rook 'm niet meer.
Het is dat ik weet dat dit over Lush gaatquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog even inquote:Ik heb mijn Übertüte namelijk wél binnen.
Das fijn.. wil je ook vertellen wat er zoal in zit?.. zit er iets bij wat je zelf nog nooit geprobeerd hebt? en is het echt de moeite waard?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb mijn Übertüte namelijk wél binnen.
Chirpy Christmas (¤25,95)quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Das fijn.. wil je ook vertellen wat er zoal in zit?.. zit er iets bij wat je zelf nog nooit geprobeerd hebt? en is het echt de moeite waard?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:53 schreef PeRi het volgende:
HALLO!!!
Kwijl nog maar even door dan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef _Cara_ het volgende:
Ooooooooh........nu zit ik hier te kwijlen...Ik wil ook..
![]()
Hier ga ik ff werk van maken.![]()
Bedankt voor de info Sanne![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef dady het volgende:
Ik heb mijn bestelling ook binnen. Kreeg er ook nog veel rotzooi bij: een zeepblok, een bruisbal, jungle (?) en aramoca deodorant. Naja dat geef ik wel aan me zussen of moeder.
lol... kwijl..kwijl...quote:
DreamCream ruikt niet lekker maar doet wonderen voor je huid.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
hai..
ik ben bezig met een bestelling en zit te twijfelen tussen dream cream & sympathy for the Skin...
iemand ervaring met deze producten?
wat heeft de voorkeur?
Wouw gaaf!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kwijl nog maar even door dan.
[afbeelding]
[afbeelding]
60 euro, ex verzendkosten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wouw gaaf!
Hoe duur was dat nou??
Oh, kom je zondag naar Happy Hour? Ondergetekende is guest dj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |