quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:20 schreef lilalush het volgende:
Hoi! Ik heb vandaag voor het eerst de Lush website bekeken. Ben al eens in de Lush winkel geweest maar vond alles nogal duur. Nu zag ik op de site een hele rits producten uit 2005 staan die je gratis kan bestellen! Meteen gedaan natuurlijk.
Ik lees hier allemaal berichten dat het geld van je bestelling wordt afgeschreven van je rekening, maar ik krijg gewoon bij mijn bestelpakket een acceptgiro meegestuurd......
Helemaal top!
Ik heb niet alleen voor mezelf wat gratis producten besteld maar ook gelijk als kadootjes om weg te geven.........
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:33 schreef Sanne het volgende:
Ga ik ook eens proberen, alleen maar gratis producten bestellen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:36 schreef ymme het volgende:
En verhaal over gratis producten:? Wat heb ik gemist.
Is er iemand geweest die alleen maar gratis producten heeft besteld ofzo? Of wat.. Ja ik ben altijd erg nieuwschierig.
(geen zin om alles terug te lezen)
gmta.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het staat in de 1e post na de OP.
Luiwammes
Ik heb net het proefje Ginger geprobeerd wat ik van MUUS heb gekregen en nou ruik ik naar een oud omaatjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef PeRi het volgende:
Ik ben eenzaam en ik verveel me dus ik ga zo even met mijn gratis vriendje SF douchen denk ik..
Je bent wel wat naief als je denkt dat Lush aan liefdadigheid doetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:32 schreef lilalush het volgende:
Nou ben ik toch echt benieuwd hoor, ik heb een bevestiging van mijn bestelling gekregen. Totaalbedrag: EUR 0,00 en netjes alle gratis producten die ik besteld heb. Het pakket wordt zo spoedig mogelijk bezorgd........![]()
Voel me wel wat blond nu hoor..........![]()
Kijk eens voor Herbalism en Enzymion.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:28 schreef dady het volgende:
Ik wil ook wat LUSH producten proberen. Vooral voor me gezicht, ik heb best een onrustige huid, grote porieen en hele kleine bultjes (talg). Je ziet het alleen van heel dichtbij, maar me huid ziet er een beetje dofjes uit. Aanraders?
Is Afterlife niks? Want nu ik er goed over nadenk weet ik niet zeker of ik wel echt zon vette huid hebt, na het douchen is het in ieder geval erg droog. Overigens, mijn zus heeft nog weleens last van eczeem, is dream cream hier goed voor?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kijk eens voor Herbalism en Enzymion.![]()
Een vette huid heeft behoefte aan vocht, klinkt raar, maar is wel zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:44 schreef dady het volgende:
[..]
Is Afterlife niks? Want nu ik er goed over nadenk weet ik niet zeker of ik wel echt zon vette huid hebt, na het douchen is het in ieder geval erg droog. Overigens, mijn zus heeft nog weleens last van eczeem, is dream cream hier goed voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |