quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:20 schreef lilalush het volgende:
Hoi! Ik heb vandaag voor het eerst de Lush website bekeken. Ben al eens in de Lush winkel geweest maar vond alles nogal duur. Nu zag ik op de site een hele rits producten uit 2005 staan die je gratis kan bestellen! Meteen gedaan natuurlijk.
Ik lees hier allemaal berichten dat het geld van je bestelling wordt afgeschreven van je rekening, maar ik krijg gewoon bij mijn bestelpakket een acceptgiro meegestuurd......
Helemaal top!
Ik heb niet alleen voor mezelf wat gratis producten besteld maar ook gelijk als kadootjes om weg te geven.........
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:33 schreef Sanne het volgende:
Ga ik ook eens proberen, alleen maar gratis producten bestellen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:36 schreef ymme het volgende:
En verhaal over gratis producten:? Wat heb ik gemist.
Is er iemand geweest die alleen maar gratis producten heeft besteld ofzo? Of wat.. Ja ik ben altijd erg nieuwschierig.
(geen zin om alles terug te lezen)
gmta.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het staat in de 1e post na de OP.
Luiwammes
Ik heb net het proefje Ginger geprobeerd wat ik van MUUS heb gekregen en nou ruik ik naar een oud omaatjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef PeRi het volgende:
Ik ben eenzaam en ik verveel me dus ik ga zo even met mijn gratis vriendje SF douchen denk ik..
Je bent wel wat naief als je denkt dat Lush aan liefdadigheid doetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:32 schreef lilalush het volgende:
Nou ben ik toch echt benieuwd hoor, ik heb een bevestiging van mijn bestelling gekregen. Totaalbedrag: EUR 0,00 en netjes alle gratis producten die ik besteld heb. Het pakket wordt zo spoedig mogelijk bezorgd........![]()
Voel me wel wat blond nu hoor..........![]()
Kijk eens voor Herbalism en Enzymion.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:28 schreef dady het volgende:
Ik wil ook wat LUSH producten proberen. Vooral voor me gezicht, ik heb best een onrustige huid, grote porieen en hele kleine bultjes (talg). Je ziet het alleen van heel dichtbij, maar me huid ziet er een beetje dofjes uit. Aanraders?
Is Afterlife niks? Want nu ik er goed over nadenk weet ik niet zeker of ik wel echt zon vette huid hebt, na het douchen is het in ieder geval erg droog. Overigens, mijn zus heeft nog weleens last van eczeem, is dream cream hier goed voor?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kijk eens voor Herbalism en Enzymion.![]()
Een vette huid heeft behoefte aan vocht, klinkt raar, maar is wel zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:44 schreef dady het volgende:
[..]
Is Afterlife niks? Want nu ik er goed over nadenk weet ik niet zeker of ik wel echt zon vette huid hebt, na het douchen is het in ieder geval erg droog. Overigens, mijn zus heeft nog weleens last van eczeem, is dream cream hier goed voor?
Sorry. Niet goed gekekenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:57 schreef debby1973 het volgende:
dit staat op de lush site:
Lush B.V.
PR/mailorder
Kalverstraat 98
1012 PJ Amsterdam
Tel. +31 (0)20 - 638 8096
Fax. +31 (0)20- 330 6377
info@lush.nl
(Bereikbaar van 10.00 tot 18.00)
Ik was het wel vergetenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:10 schreef vriendinnie het volgende:
Ymme, sorry dat je nog niks van me hebt ontvangen, heb een beetje afstudeer-stress. Maar ik ben je niet vergeten hoor!
Spannend! Ben benieuwd wat je krijgtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:15 schreef Sanne het volgende:
Ich habe eine wundertute mit zwei T-shirts bestellt.
Ik zit hier heel heftig diezelfde neiging te onderdrukken....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:05 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb idd ook een "gratis bestelling" geplaatstAlthans, ik heb de dingen in het winkelwagentje gegooid, in totaal ¤6,50 voor het verzenden dus
Ik sta op het punt om "volgende stap" aan te klikken
Gewoon benieuwd wat er gebeurt.. wel erg dom dat ze dat zo hebben gedaan
![]()
Nee, the strokes heeft juist de disconronde overleefd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef Marloes het volgende:
Ik loop heel erg achter volgens mij, maar the strokes uit de collectie :bloos:
Italië geloof ik ook, maar weet niet of die de T-shirts ook versturen naar Nederland. Duitsland iig wel.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:03 schreef Aarti het volgende:
Sanne, zijn die shirts alleen in duitsland te krijgen?
ik wil er ooooooooook een
creditcardquote:Op zondag 22 januari 2006 12:09 schreef JacMar het volgende:
Hoe kun je betalen op de Duitse site? Ik heb al gezocht, maar kan het zo niet vinden...![]()
Vraag hem aan bij je bank, of Visa. Hell zelfs mijn boekenclub geeft gratis Visa cards weg.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:15 schreef JacMar het volgende:
Mmmm. die heb ik dus niet![]()
Balen zeg. Ik wil ook zo'n kerstpakket![]()
Is geen goed idee voor mij ;-)quote:Op zondag 22 januari 2006 12:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Vraag hem aan bij je bank, of Visa. Hell zelfs mijn boekenclub geeft gratis Visa cards weg.
Wat zijn dat dan voor pakketten?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:41 schreef JacMar het volgende:
[..]
Is geen goed idee voor mij ;-)
Mijn vriendje heeft er wel een, maar ik denk niet dat ik die mag lenen...![]()
Ik geef geld genoeg uit...
Maar als ik nou een pakket kan delen? Iemand?
Waarom niet? Als jij het hem gewoon vooraf overmaaktquote:Op zondag 22 januari 2006 12:41 schreef JacMar het volgende:
Mijn vriendje heeft er wel een, maar ik denk niet dat ik die mag lenen...![]()
Omdat hij vindt dat ik al genoeg Lushspullen hebquote:Op zondag 22 januari 2006 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom niet? Als jij het hem gewoon vooraf overmaakt
Het zijn voornamelijk ballen ja. Ik heb al een wundertüte van mijn vriendin gekregen. Zij had ook wat zeep en een egg snogg, maar bijvoorbeeld geen SnowFairy.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee denk niet dat ik dat doe... Ik heb geen bad en dan zit ik straks met 10 bruisballen opgescheept.
Sorry
Weet je dat wel zeker?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:33 schreef Vava het volgende:
Ja leuk wel maar ik heb voorlopig genoeg Lush op voorraad.
Ik ging twijfelenquote:
Dat in elk geval!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef JacMar het volgende:
Misschien maar beter ook (voor mijn portemonnee)
Haha...bezint eer gij begint, want het kost je klauwen vol met geld. Maar het is zó lekkerquote:Op zondag 22 januari 2006 19:37 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb me net gewassen met sandstone, mijn gezicht met een of andere scrub boeddha en heb nu cupcake op ow en heb banana zeep en een hartje massage bar en en ik had een of andere butter voor het douchen.
Hihi
Ik ben nu een lush slachtoffer he?! Een keer lush altijd lush
Zaterdag ben ik er voor het eerst geweest en heb 40 euro uitgegeven en de verkoopster was lief en alles rook lekker en oe lush
Hoe dat zo?!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef Funnie het volgende:
Ik ben helemaal genezen van Lush!
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef Funnie het volgende:
Ik ben helemaal genezen van Lush!
Een bestelling ongebruikt in de doos nog? Mijn hemel....quote:Op zondag 22 januari 2006 21:54 schreef Funnie het volgende:
Ja, narcose en ziekenhuis. Echt geen goede combo hoor. Vorige keer was het met een paar dagen over. Maar heb me nu maar weer even met dove gedocuht want iehwwww... echt nog geen lush,
mijn duitslandbestelling licht nog ongebruikt in de doos![]()
Ik kan me er ook niks bij voorstellenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een bestelling ongebruikt in de doos nog? Mijn hemel....
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:37 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb me net gewassen met sandstone, mijn gezicht met een of andere scrub boeddha en heb nu cupcake op ow en heb banana zeep en een hartje massage bar en en ik had een of andere butter voor het douchen.
Hihi
Ik ben nu een lush slachtoffer he?! Een keer lush altijd lush
Zaterdag ben ik er voor het eerst geweest en heb 40 euro uitgegeven en de verkoopster was lief en alles rook lekker en oe lush
Kl*te is dat!! Hoop echt dat het overgaat, maar kan me er helaas alles bij voorstellen, zo ben ik van mijn Snowcakeverslaving af gekomen.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:54 schreef Funnie het volgende:
Ja, narcose en ziekenhuis. Echt geen goede combo hoor. Vorige keer was het met een paar dagen over. Maar heb me nu maar weer even met dove gedocuht want iehwwww... echt nog geen lush,
mijn duitslandbestelling licht nog ongebruikt in de doos![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Daar ga je, SilAls je nog ergens proefjes van wilt hebben, moet je maar ff een gil geven. Mijn collectie Lush is onuitputtelijk inmiddels
Snowcake, snowfestival, smittenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Smitten handcreme, die vind ik echt het allerallerlekkerst! blijf maar aan mijn handen ruiken als ik het gebruik!
(had hier al een proefje van gehad)
volgend seizoen ga ik overigens, mocht het weer komen, flink Snowcake en Snowfestival inslaan, vind dat geurtje zo lekker!
Die heb ik ook nog een redelijk zwaar stuk zelfs en misschien wel 2, zal morgen even kijken wat de kerstvoorraad is en dan gooi ik het hier neer. Iig de Snowcake en Snowfestival want die heb ik liever vandaag dan morgen de deur uitquote:Op zondag 22 januari 2006 23:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
offuh snowfestival mag ook natuurlijk....
Het voordeel is dat als je een "miskoop" hebt gedaan dat je het makkelijk kwijt kan danquote:Op zondag 22 januari 2006 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snowcake en Snow Festival zijn echt 2 van de meest heerlijke producten
Ik vind het echt grappig dat de smaken zo verschillen.
Absoluut, er is altijd wel een markt voorquote:Op zondag 22 januari 2006 23:39 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het voordeel is dat als je een "miskoop" hebt gedaan dat je het makkelijk kwijt kan dan
Is goed!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
anitra als je snowcake en snowfestival hebt houd ik me aanbevolen! zou je mij hier morgen anders een mailtje over kunnen sturen? hadderingh_jennifer@hotmail.com
en als je nog meer in de aanbieding hebt? zet het er maar bij?
Nee ook niet, die heb ik ook al van de hand gedaan. Ik gebruik Herbalism af en toe, maar voornamelijk Fresh Farmacy.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
Is goed!
Xcuz-Me AOBS vind ik erg lekker voor mijn gezicht, ben jij dan een aquamarina liefhebber?
Ik kan van de week wel even langs de Leidsestraat. Heb ik gelijk een mooi excuus. Stuur je wel even een mailtje, okay? Dan kun je je lijstje doorgeven.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:13 schreef E.T. het volgende:
Even een onbeschofte vraag..
Is er iemand die binnenkort naar een winkel gaat en voor mij nog wat kerstzeep kan bemachtigen en dat in een pakketje naar mij wil sturen? (uiteraard betaal ik alles enzo, lijkt me overbodige info, maar toch).
Als je ze nog hebt...Ik heb ook wel interesse! (mijn mail staat in mijn profiel). Ik ben alleen vanavond pas weer online...quote:Op zondag 22 januari 2006 23:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een 100 gr snowcake, en 100 gr angel's delight in de aanbieding
Ik ben weer eens te enthousiastquote:Op maandag 23 januari 2006 09:25 schreef pluisje het volgende:
*stop-bord opsteekt
Nog een klein maandje wachten!!
Staat er ook bij: vanaf half februari
Maar hij is ok
jaaaa, dat zoek ik..kauwgomballen luchtjequote:Op maandag 23 januari 2006 09:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
SHE: Probeer de Rockstar, die is echt mierzoet. Beetje kauwgomballenluchtje
Heb je van de Kerstproducten ook de Snow Fairy gehad toevallig? Das ultieme kauwgomluchtquote:Op maandag 23 januari 2006 09:31 schreef SHE het volgende:
[..]
jaaaa, dat zoek ik..kauwgomballen luchtje
Iemand ervaring met de think pink box?
Je zou Olive Branch moeten proberen en Veganese voor je haar! En I Love Juicy als shampoo.. en... en... Heb je trouwens het donkere hartje of de rozige? De ene is met chocola en die andere heeft een beetje een sinasappelgeurtje ergens.. Producten zijn allemaal geweldig!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tis alleen zo duuuuuuuuuuur. En snowfairy vond ik een beetje te zoet. Maar die soft coeur of weet ik het is zoEn dat maskertje WOW!
Trouwens van dat boeddha vormpje scrub zeepje (ben de naam kwijt) wordt mijn huid helemaal zacht en een beetje vettig, maar positief vettig als in babybilletjes zacht
Verdorie ik had die winkel nooit binnen moeten gaan.
Wanneer is de volgende meet
Alleen al om de doos is de Think Pink geweldig!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:31 schreef SHE het volgende:
[..]
jaaaa, dat zoek ik..kauwgomballen luchtje
Iemand ervaring met de think pink box?
Ik dus ook nietquote:Op maandag 23 januari 2006 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoef er niks voor terug hoorKarma ken ik en m.u.v. de Milky Bar heb je precies de zeepjes waar ik geen fan van ben
.
Mail me maar eventjes op mebelt apestaartje xs4all punt nlJe woont in R'dam toch ook?
Jaaa die lijken op elkaarquote:Op maandag 23 januari 2006 10:21 schreef vriendinnie het volgende:
Zijn Snowcake en Snowfestival vergelijkbaar qua geur? Ben namelijk helemaal verslaafd aan Snowcake en Smitten en zoek nog meer dingen die er qua geur op lijken.
Er zijn wel mensen hier die ze wel erg lekker vindenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik dus ook nietDaarom liggen ze er dus nog. Had deze allemaal aangeschaft op advies van een vriendin,maar muv babyface gebruik ik ze niet , want ik vind ze niet zo lekker ruiken
![]()
Heel verstandigquote:Daarom leek het mij een goed idee even bij de experts alhier te checken.
Kijk, dat zou weer verzendkosten en gehak in de zeep schelenquote:Woon idd in R'dam !
quote:Ga dan ook maar de pink box bestellen![]()
Ik wacht het vol spanning afquote:Mail je zo![]()
Zeepquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
ZeepMet bitterkoekjes/amandel-geur
Barbaar!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:46 schreef SHE het volgende:
Dat winkeltje is idd geweldig...niet zo sterk ( kwalitatief ) als Lush, maar een prima alternatief.
Lekker, doe er mij ook eentje!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is mijn 10.000e post!![]()
Ik heb nu officieel geen leven meer
Ik vond wel dat ik 'm hier moest doen, jullie niet?
En nu ga ik mezelf op een kopje koffie trakteren![]()
Jij proeft toch niksquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is mijn 10.000e post!![]()
Ik heb nu officieel geen leven meer
Ik vond wel dat ik 'm hier moest doen, jullie niet?
En nu ga ik mezelf op een kopje koffie trakteren![]()
Dan moet je die zwarte doen, dan heb je nog de meeste kans.quote:
Ik wist niet dat je 'm kwijt wasquote:Op maandag 23 januari 2006 16:33 schreef kozakken het volgende:
En je dacht toch niet dat ik de 17 cherry lane kan vinden![]()
heb gemaild voor de kosten.
Maar dat zou betekenen dat 17 cherry lane en figs 'n leaves van 't lijstjes zijn.
Dat is inderdaad een van de vele fijne aspecten van the Olive Branchquote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef Elefes het volgende:
The Olive Branch is echt heel lekker, ik heb er maar weinig van nodig en ik ruik zo lekker daarna![]()
Ik ben begin maart jarig, ik denk dat ik daarna maar weer eens langs de Lush hopquote:Op maandag 23 januari 2006 19:18 schreef Shirley het volgende:
Dream Cream
En ik kan niet wachten tot de nieuwe producten erzijn! Al wacht ik wel tot alles binnen is, heb ik toch weer een smoes om te bestellen
Marieke, gefeliciteerd met je 10.000e post! Die fase ben ik allang voorbij..
Damn..ik heb al eeuwen geen leven meer! M'n 23208e post is dit alweer....
Dát is ook een prima excuus, jarig zijn!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben begin maart jarig, ik denk dat ik daarna maar weer eens langs de Lush hop
Enne, baas boven baas
Das veel te lang wachten, je moet een ander excuus verzinnenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dát is ook een prima excuus, jarig zijn!Ik moet tot begin september wachten dan...
![]()
quote:Ik ben ook langer dan jij geregged, dus zó erg is het niet... (hou ik mezelf voor)
Ik ga zo weer uitgebreid doucen denk ik en bij mijn schoonouders moet ik eens in bad na ik bij lush ben geweestquote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
En de Lush-duivel heeft er weer een zieltje bij.
Ja, misschien kunnen we wel proefjes sturenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef Aarti het volgende:
Vertel, Silmarwen, wat wil je allemaal hebben
(zo zuigen we je nog dieper in de duistere Lush-wereld)
Ik weet al die namen niet meer, maar ik zag zoveel spul.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef Aarti het volgende:
Vertel, Silmarwen, wat wil je allemaal hebben
(zo zuigen we je nog dieper in de duistere Lush-wereld)
Ik ga op 15 mei trouwen, ik ga die week ervoor wel even langs de lushquote:Op maandag 23 januari 2006 20:14 schreef Aarti het volgende:
Aanraders:
Shampoo Rehab
Conditioner Retread (deze is echt SUPER)
Als je I should coco lekker vindt, vind je Trichomania vast ook lekker, dat is shampoo
Gewoon blijven kopen, geld moet rollen, nietwaar?
Er is 1 massagebar die The Honeymooner heeft als bijnaam, die moet je dan zeeeeeker halen!!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ga op 15 mei trouwen, ik ga die week ervoor wel even langs de lushIk moet er natuurlijk top uitzien en lekker ruiken
Oeh, dat is wel het ultiéme excuus om schandalig veel geld uit te geven bij de Lushquote:Op maandag 23 januari 2006 20:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ga op 15 mei trouwen, ik ga die week ervoor wel even langs de lushIk moet er natuurlijk top uitzien en lekker ruiken
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Er is 1 massagebar die The Honeymooner heeft als bijnaam, die moet je dan zeeeeeker halen!!![]()
En hij is nog lekker ookquote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Er is 1 massagebar die The Honeymooner heeft als bijnaam, die moet je dan zeeeeeker halen!!![]()
Mijn verjaardag is dichtbij en ik heb besloten mijn verjaardags geld niet aan Lush uit gevenquote:
Wat is dat voor armband?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:36 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is dichtbij en ik heb besloten mijn verjaardags geld niet aan Lush uit geven
Nee ben niet van mijn geloof gevallen, bestellen doe ik toch wel![]()
Maar ik vind die Trollbeads armband zo mooi![]()
Dit staat echt heel sneuquote:
Knut ook al straks een getrouwd man? Jeetje.... Geef hem een Prince scheerschuim kadoquote:Op maandag 23 januari 2006 20:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Beter niet tijdens de huwelijksreis... die gaf een vriend van mij namelijk nogal wat uitslagquote:Op maandag 23 januari 2006 20:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Knut ook al straks een getrouwd man? Jeetje.... Geef hem een Prince scheerschuim kado
Zeg... ik moet eerlijk bekennen dat ik je vrij brutaal vind!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb nog geen mailtje gezien:P
Maar neem aan dat er ook iets aan mij toebedeeld is van dat rijtje?
Ligt eraan waar ie het gebruikt...alhoewel...scheeruitslag is nergens fijn, zeker niet op je huwelijksnacht denk ikquote:Op maandag 23 januari 2006 20:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Beter niet tijdens de huwelijksreis... die gaf een vriend van mij namelijk nogal wat uitslag
Dat bedoel ik maar netquote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ie het gebruikt...alhoewel...scheeruitslag is nergens fijn, zeker niet op je huwelijksnacht denk ik
Ik bedoelde zo van: "aahhh het is al op". Beetje moeilijk uit te leggen, maar bedoel het goedquote:
Snapte het nietquote:Op maandag 23 januari 2006 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik bedoelde zo van: "aahhh het is al op". Beetje moeilijk uit te leggen, maar bedoel het goed
Nee.. je bent niet de enige Shirley, het viel mij ook wel op. Zo vragen om proefjes of producten is not done in my humble opinion, maar goed. Vond het moeilijk om er wat van te zeggen omdat ik niet rechtstreeks met haar te maken heb, zoals jij in die post toen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg... ik moet eerlijk bekennen dat ik je vrij brutaal vind!
Ten eerste omdat je mij al eens om proefjes vroeg terwijl ik dat geeneens aanbood, en deze quote van je vind ik ook niet echt getuigen van manieren. Als men proefjes wil aanbieden, dan begrijp ik dat je reageert, maar de manier waarop. Sorry hoor... je komt net kijken hier, en om dan zo te posten vind ik toch overdreven. Misschien ben ik de enige die het stoort, maar wil het wel even kwijt.
Nou je kan niet aan de verkeerde kant zoeken hoor! Want aan allebei de kanten zit er 1!! En ze zitten ongeveer 700 meter tussen.. Maar aan jou te horen ben je naar de oude Lush geweest.. Klein en kleurig. De nieuwe is groter soberder. Maar daar zijn ze wel een stuk aardigerquote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef Elefes het volgende:
Ik ben weer terug van (korte) vakantie naar PraagEn het was erg leuk..
Alleen de Lush was in eerste instantie een beetje moeilijk te vinden. Maar dat is ook niet zo vreemd als je aan de verkeerde kant van de rivier aan het zoeken bent
Uiteindelijk toch een kleine Lushwinkel gevonden daar, en meegenomen:
- Hybrid + tin
- Virgin Olive Soap
- The Olive Branch
- Fuel (toch wel lekker, jammer dat hij er uit gaat)
- Sleepy Head
Ze hadden daar verder best veel spullen, vooral voor zo'n klein winkeltje. O.a. stonden er nog alle kerstspullen volgens mij, en hadden ze geen Free '05 actie helaasZe hadden er ook Chai en Narkotic shower gel, maar ik vond ze niet echt heel lekker ruiken.
The Olive Branch is echt heel lekker, ik heb er maar weinig van nodig en ik ruik zo lekker daarna![]()
Ja, dat bedoelde ik dus ookquote:Op maandag 23 januari 2006 20:57 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Snapte het nietMaar idd, had gepost of de Snowfairy nog beschikbaar was maar las toen dat ie al weg was
Ik ben het ook wel met je eens eerlijk gezegd, het was mij ook opgevallen, die post van jou toen ook.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ten eerste omdat je mij al eens om proefjes vroeg terwijl ik dat geeneens aanbood, en deze quote van je vind ik ook niet echt getuigen van manieren. Als men proefjes wil aanbieden, dan begrijp ik dat je reageert, maar de manier waarop. Sorry hoor... je komt net kijken hier, en om dan zo te posten vind ik toch overdreven. Misschien ben ik de enige die het stoort, maar wil het wel even kwijt.
Ja, nu je het zegt!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:15 schreef MUUS het volgende:
Ze dook meteen over E.T.'s verzoekje heen en omdat ze blijft drammen, lijkt het erop dat E.T. vergeten wordt.
E.T. vroeg eerst om de kerstzepen (Snowcake, Angel's Delight en Twas the Night before Xmas), dus als iemand die heeft, denken jullie dan aan E.T?. E.T. wil graag heul veul.
.
Zo, en dat zat mij nou even dwars.
O die dingen ken ik welquote:Op maandag 23 januari 2006 21:11 schreef Anitra het volgende:
Shirley ik ben het ook met je eens. Ik vond het behoorlijk naar dat er vanmorgen gelijk al een post stond dat ze nog geen mail van mij ontvangen terwijl de dag net begonnen was
Bovendien schijn ik toch ook een leven naast de Lush te hebben
Trollbeads een heel topic over de armband en kralen
Wel grappig dat je zelf je armbandje kan samenstellen zoquote:Op maandag 23 januari 2006 21:27 schreef Anitra het volgende:
Ik hou voor ET ook de Angels Delight apart en de snowcake is niet echt veel.
En ik heb het als eerste aan ET aangeboden dus die gaat dan zoiezo voor
Ik ben helemaal niet zo van sieraden, maar Trollbeads heeft zulke mooie dingen dat ik al een behoorlijke verlanglijst heb en dus heel blij ben dat ik deze week jarig ben en hopenlijk heeft mijn vriend het mailtje begrepen met de verlanglijst die je via de site kan versturen
Maar ook de betekenissen van sommige kralen vind ik erg mooi!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Wel grappig dat je zelf je armbandje kan samenstellen zo![]()
Ik ben die in de Kalverstraat een keer voorbij gelopenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:51 schreef Ladyxima het volgende:
zijn de lushes in Amsterdam moeilijk te vinden? Ik ga er namelijk morgen heen(het kan wellicht ook nog wel Den Bosch worden.. waar we morgen maar zin in hebben)
de kalverstraat lijkt me niet al te moeilijk te vindenMaar die andere
Is dat een zoekertje?
maar ik ken Amsterdam helemaal nietquote:Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben die in de Kalverstraat een keer voorbij gelopenwas in de veronderstelling dat hij links zat maar hij zat rechts
Leidsestraat is makkelijk te vinden, zit aan het begin, rechterkant.
Zo tegen het einde van de Kalverstraat is er rechts een zijstraat: de Heiligeweg. Die sla je in. Je steekt het Koningsplein over (steeds maar rechtdoor), kom je vanzelf in de Leidsestraat. Hij zit op het eerste stukje rechts. Je ruikt hem vanzelf.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:58 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
maar ik ken Amsterdam helemaal nietkom uit een 'kleine' stad, Arnhem
![]()
is het makkelijk te vinden vanuit de kalverstraat? dus zeg maar vanuit de lush kalverstraat de weg vragen naar de andere lush?
dankjequote:Op maandag 23 januari 2006 22:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zo tegen het einde van de Kalverstraat is er rechts een zijstraat: de Heiligeweg. Die sla je in. Je steekt het Koningsplein over (steeds maar rechtdoor), kom je vanzelf in de Leidsestraat. Hij zit op het eerste stukje rechts. Je ruikt hem vanzelf.
Ik kom ook uit de provincie maar ik heb het ook gevondenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:58 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
maar ik ken Amsterdam helemaal nietkom uit een 'kleine' stad, Arnhem
![]()
is het makkelijk te vinden vanuit de kalverstraat? dus zeg maar vanuit de lush kalverstraat de weg vragen naar de andere lush?
*proest*quote:Op maandag 23 januari 2006 22:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik kom ook uit de provincie maar ik heb het ook gevonden![]()
Kijk, dat wilde ik nou horen.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:08 schreef E.T. het volgende:
Whaaaaaaa... ik kan me begraven onder de zepen![]()
Ik ben niet vergeten hoor![]()
Komende week wordt er e.e.a. ingeslagen in de Leidsche en/of Kalverstraat voor me![]()
Ik ben dus helemaal gelukkig![]()
ik kan me niet herinneren dat ik jou persoonlijk iets gevraagd heb met die proefjes? geloof dat ik in het algemeen om advies heb gevraagd en jij daar op reageerde, door aan te bieden om wat op te sturen?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Which reminds me, Sanne *, zijn er nog kerstzepen op voorraad in de Leidse? (Snowcake, Angel's Delight en It was the night before Christmas).quote:Op maandag 23 januari 2006 22:08 schreef E.T. het volgende:
Ik ben niet vergeten hoor![]()
Komende week wordt er e.e.a. ingeslagen in de Leidsche en/of Kalverstraat voor me![]()
Je hebt mij om proefjes gevraagd terwijl ik dat niet aanbood. Ik had in een post die niet aan jou gericht was gezegd dat ik het leuk vond om proefjes voor iemand te maken, het inpakken ervan enzo, en toen kwam jij ermee dat als ik dat zo leuk vond, ik jou ook wel wat proefjes kon sturen. En dat vond ik vrij onbeleefd, ongeacht of je ''nieuw'' bent of niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren dat ik jou persoonlijk iets gevraagd heb met die proefjes? geloof dat ik in het algemeen om advies heb gevraagd en jij daar op reageerde, door aan te bieden om wat op te sturen?
En ik bedoelde, dat in het rijtje wat kozakken had neergezet wel de producten stonden waar ik over gemaild had, en al wel vergeven waren, terwijl ik er zelf nog niets over ontvangen had.
En ik ben eerlijk gezegd, mijn inziens, normaal gesproken niet brutaal, maar misschien kwam het zo over in mijn post, omdat hij wat kort was.
Had er verder niet over nagedacht.
Maar mijn excuses als ik mensen hiermee heb gekwetst of iets dergelijks.
ZAl de volgende keer mijn posts iets meer overwegen.
en uh ik kom misschien net kijken in dit forum. Maar ben geen newbie meer op Fok hoor
der was eens een lushie die ons die cadeau gaf voor de huwelijksnachtquote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb nog geen idee eigenlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 23:41 schreef Aarti het volgende:
Waar aas je op, Ladyxima? (qua free 05 producten)
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:42 schreef Aarti het volgende:
Ja die Love bug sparkle bar krijg ik voor valentijn. Mijn vriendje weet het alleennog niet, maar ik krijg hem dus van hem...
Weet je hoe moeilijk dat is! Dat zeg ik ook steeds...ik heb mezelf onderhand alweer een aantal keer van de site af moeten slepen...het is té verleidelijk...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:53 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet meer mag uitgeven dan 50 euroen dan voorlopig ook echt niets meer!
anders word t te gek
![]()
hahaha dat geloof ik graag! Als ik mn lijstje zie... oei oei oeiquote:Op maandag 23 januari 2006 23:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk dat is! Dat zeg ik ook steeds...ik heb mezelf onderhand alweer een aantal keer van de site af moeten slepen...het is té verleidelijk...
dat vind ik echt een hele goede tip, dankjewel! ik zou daar zelf niet op gekomen zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:07 schreef Aarti het volgende:
Ladyxima, als ik jou was zou ik eerst ruiken, nog niks kopen en later terugkomen en nog een keer ruiken en dan kopen. Want op een gegeven moment raak je half bewusteloos van al die bedwelmende luchtjes en ruik je geen verschil meer...
Naar welke ga je? Als je in A'dam gaat, kijk dan even in beide Lushes naar wat ze aanbieden voor free 05, toen ik er was bij de kalverstraat, hadden ze vrij weinig leuks voor mij (alleen maar baddingetjes enik heb geen bad)
Have fun morgen!
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:00 schreef Funnie het volgende:
[..]
Nou je kan niet aan de verkeerde kant zoeken hoor! Want aan allebei de kanten zit er 1!! En ze zitten ongeveer 700 meter tussen.. Maar aan jou te horen ben je naar de oude Lush geweest.. Klein en kleurig. De nieuwe is groter soberder. Maar daar zijn ze wel een stuk aardiger
E.T. heeft volgens mij al veel, maar ik heb hier ook nog wat Angels Delight liggen wat ik eigenlijk niet gebruik (iets van 70 gram). Dus als iemand interesse heeftquote:Op maandag 23 januari 2006 21:15 schreef MUUS het volgende:
E.T. vroeg eerst om de kerstzepen (Snowcake, Angel's Delight en Twas the Night before Xmas), dus als iemand die heeft, denken jullie dan aan E.T?. E.T. wil graag heul veul.
.
Ik ben er straal voorbij gelopenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:51 schreef Ladyxima het volgende:
zijn de lushes in Amsterdam moeilijk te vinden? Ik ga er namelijk morgen heen(het kan wellicht ook nog wel Den Bosch worden.. waar we morgen maar zin in hebben)
de kalverstraat lijkt me niet al te moeilijk te vindenMaar die andere
Is dat een zoekertje?
ik ben ook maar van schade en schande wijs geworden hoor, toen ik thuis kwam met producten die ik echt vond stinken, zoals skinny dip buttercream en skindrink.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:10 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
dat vind ik echt een hele goede tip, dankjewel! ik zou daar zelf niet op gekomen zijn eigenlijk![]()
ik ga naar Amsterdamoei, duur dagje dus
gelukkig krijg ik nog geld van de IBgroep terug, joepie!
en ik heb inderdaad ook geen bad![]()
Ik vond Gratuitous Violets zelfs een keer lekker ruiken in de winkelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben ook maar van schade en schande wijs geworden hoor, toen ik thuis kwam met producten die ik echt vond stinken, zoals skinny dip buttercream en skindrink.
Van skindrink neemik inmiddels de geur voor lief, omdat het zo enorm goed werkt!
Ach maak je niet druk. Zo af en toe zijn we hier collectief ongesteld en dan steekt er een enorme behoefte om te rellen de kop op en dan kan niemand iets meer goed doen. En dan ruiken we weer aan onze verzameling, en komt het helemaal goed.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
en uh laat dat verkopen van dingen ook maar, als mensen zich aan mij storen, lijkt het me niet verstandig om verder nog te onderhandelen.
Met kozakken heb ik al gemaild. En dat komt in orde.
vind het jammer dat mensen direct zo hard reageren doordat ik misschien verkeerd iets heb gepost... en om er dan met zijn allen in een forum zo over te discuseren getuigd, mijn inziens, ook niet echt van discreet gedrag?
ik vind het prima als mensen mij rechtstreeks erop aanspreken, zoals Anitra heeft gedaan.
En heb haar ook uitgelegd hoe het kwam dat ik die post geplaatst heb.
Ik hoop niet dat iedereen me door 1 offday hier direct helemaal uitkotst? zoals ik hier al een aantal topics terug bij iemand anders heb zien gebeuren.
Ik bedoel het in elk geval niet verkeerd. En in bovenstaande post mijn excuses, en ik zal zorgen voor beter gedrag als jullie mij die kans geven tenminste.
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:39 schreef Ladyxima het volgende:
[afbeelding]
Je zou het zomaar vergeten,
maar voor je er erg in hebt
is het weer Valentijn.
Natuurlijk heeft Lush weer
volop lieflijke producten gemaakt
om jouw Valentijn te verrassen.
Liever dan allemaal is toch wel
deze Love Bug Sparkle Bar.
Nog niet in Nederland verkrijgbaar,
maar voor Mailorder Lushies al wel te koop.
Love Bug is het zusje van
Shimmy Shimmy, maar ruikt sterker
en is helemaal vol glinsters gestopt.
Dus geef je lover een
spannende massage en straal
van geluk (en van de glitters)
die ziet er leuk uit!.. maar dat wordt wachten... wil voorlopig eigenlijk niet meer bestellen, dus dan maar wachten tot het in de winkel ligt![]()
misschien een toevoeging voor de op: pas op! lush is verslavend![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vond Gratuitous Violets zelfs een keer lekker ruiken in de winkel.
In het begin ging het heel hard bij mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:55 schreef vriendinnie het volgende:
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jullie per maand ongeveer aan Lush spulletjes uitgeven? Ik zie hier soms namelijk bedragen voorbij komen die ik niet zomaar zou kunnen missen voor dit soort dingen. Zou het overigens wel heel graag willen hoor, zie het als verkapte jaloezie
dankjewel! Ik ga mn best doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohja, Ladyxima: veel plezier in Amsterdam vandaag
Je laat uiteraard hier wel weten of je je aan je 50 euro hebt gehouden he?
ik heb ook niet zoveel geld te besteden, maar eerst gaf ik t alleen uit aan feesten, en nu is lush best wel een hobby gewordenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:55 schreef vriendinnie het volgende:
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jullie per maand ongeveer aan Lush spulletjes uitgeven? Ik zie hier soms namelijk bedragen voorbij komen die ik niet zomaar zou kunnen missen voor dit soort dingen. Zou het overigens wel heel graag willen hoor, zie het als verkapte jaloezie
Die 2 lijken mij ook wel erg lekker! Zodra die er zijn ga ik weer naar Lushquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmm ja er komen een aantal nieuwe producten die ik zéker weten ga kopen.
Een bruisbal met mandarijntjes en een massagebar met honing. Die moet ik gewoon hebben![]()
Me tooquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Die 2 lijken mij ook wel erg lekker! Zodra die er zijn ga ik weer naar Lush
Er zit maar één Lush in heel Frankrijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:07 schreef Elefes het volgende:Lush in Parijs, dan wil ik ook mee
Of misschien een Lush-tour door Europa, als vakantie
Die honing massagebar klinkt idd wel erg lekkerIk heb nu Sleepy Head, maar die geur vind ik toch niet echt super (ook niet vies verder).
Ik heb net met Hybrid mijn haar gewassen, maar de conditioner daar in doet het toch niet helemaal voor mijn haar. Verder is ie wel lekker
In NL heb ik ze allemaal gehad, behalve Haarlem. Rome ook allemaal gezien en als ik die in Parijs heb gezien heb ik heel Frankrijk ook weggestreeptquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Er zit maar één Lush in heel FrankrijkZo'n tour lijkt me wel wat
Ik ook Rome allemaal en in NL moet ik ook alleen Haarlem nogquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In NL heb ik ze allemaal gehad, behalve Haarlem. Rome ook allemaal gezien en als ik die in Parijs heb gezien heb ik heel Frankrijk ook weggestreept.
Ik ga eens even kijken, bedankt. Ook zo lullig als je hem iets geeft en het blijkt dan toch voor jezelf te zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn vriendje is dol op Prince, Ambrosia, Lemslip, Ooh La La!
Ook Coalface, Fresh Farmacy, Shampoo Bars en Big gebruikt 'ie regelmatig
Genoeg keuze dus hoor!
Och, ik had mezelf de Lemslip gegeven en vervolgens ging hij er mee vandoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ga eens even kijken, bedankt. Ook zo lullig als je hem iets geeft en het blijkt dan toch voor jezelf te zijn
Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik dénk dat je gezicht er straks afgevallen is Ymme
Geen succes hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs als je ademt brokkelt het af lijkt t
Ik probeerde eens te eten en te drinken met 'n masker op
Dat heb ik dan ook niet gedaan.quote:
Waarom heb je dan je adem ingehouden?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook niet gedaan.
En mijn adem de hele tijd ingehouden![]()
Maar wat is het nou.... lag ik in bad, was ik nog vergeten dat masker op te doen...![]()
Gewoon, flauw grapjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom heb je dan je adem ingehouden?
Ik dacht alquote:
bedankt noekjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:20 schreef noekje het volgende:
Beessie-Jen is in het echt erg aardig hoor en niet brutaal. Het komt toch anders over zwart op wit. Beessie-Jen, ik zou me er niet zo druk om maken. Collectieve pms kan erg heilzaam zijn zoals Meaghan al schreef.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |