Dat bedoel ik maar netquote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ie het gebruikt...alhoewel...scheeruitslag is nergens fijn, zeker niet op je huwelijksnacht denk ik
Ik bedoelde zo van: "aahhh het is al op". Beetje moeilijk uit te leggen, maar bedoel het goedquote:
Snapte het nietquote:Op maandag 23 januari 2006 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik bedoelde zo van: "aahhh het is al op". Beetje moeilijk uit te leggen, maar bedoel het goed
Nee.. je bent niet de enige Shirley, het viel mij ook wel op. Zo vragen om proefjes of producten is not done in my humble opinion, maar goed. Vond het moeilijk om er wat van te zeggen omdat ik niet rechtstreeks met haar te maken heb, zoals jij in die post toen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg... ik moet eerlijk bekennen dat ik je vrij brutaal vind!
Ten eerste omdat je mij al eens om proefjes vroeg terwijl ik dat geeneens aanbood, en deze quote van je vind ik ook niet echt getuigen van manieren. Als men proefjes wil aanbieden, dan begrijp ik dat je reageert, maar de manier waarop. Sorry hoor... je komt net kijken hier, en om dan zo te posten vind ik toch overdreven. Misschien ben ik de enige die het stoort, maar wil het wel even kwijt.
Nou je kan niet aan de verkeerde kant zoeken hoor! Want aan allebei de kanten zit er 1!! En ze zitten ongeveer 700 meter tussen.. Maar aan jou te horen ben je naar de oude Lush geweest.. Klein en kleurig. De nieuwe is groter soberder. Maar daar zijn ze wel een stuk aardigerquote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef Elefes het volgende:
Ik ben weer terug van (korte) vakantie naar PraagEn het was erg leuk..
Alleen de Lush was in eerste instantie een beetje moeilijk te vinden. Maar dat is ook niet zo vreemd als je aan de verkeerde kant van de rivier aan het zoeken bent
Uiteindelijk toch een kleine Lushwinkel gevonden daar, en meegenomen:
- Hybrid + tin
- Virgin Olive Soap
- The Olive Branch
- Fuel (toch wel lekker, jammer dat hij er uit gaat)
- Sleepy Head
Ze hadden daar verder best veel spullen, vooral voor zo'n klein winkeltje. O.a. stonden er nog alle kerstspullen volgens mij, en hadden ze geen Free '05 actie helaasZe hadden er ook Chai en Narkotic shower gel, maar ik vond ze niet echt heel lekker ruiken.
The Olive Branch is echt heel lekker, ik heb er maar weinig van nodig en ik ruik zo lekker daarna![]()
Ja, dat bedoelde ik dus ookquote:Op maandag 23 januari 2006 20:57 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Snapte het nietMaar idd, had gepost of de Snowfairy nog beschikbaar was maar las toen dat ie al weg was
Ik ben het ook wel met je eens eerlijk gezegd, het was mij ook opgevallen, die post van jou toen ook.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg... ik moet eerlijk bekennen dat ik je vrij brutaal vind!
Ten eerste omdat je mij al eens om proefjes vroeg terwijl ik dat geeneens aanbood, en deze quote van je vind ik ook niet echt getuigen van manieren. Als men proefjes wil aanbieden, dan begrijp ik dat je reageert, maar de manier waarop. Sorry hoor... je komt net kijken hier, en om dan zo te posten vind ik toch overdreven. Misschien ben ik de enige die het stoort, maar wil het wel even kwijt.
Ja, nu je het zegt!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:15 schreef MUUS het volgende:
Ze dook meteen over E.T.'s verzoekje heen en omdat ze blijft drammen, lijkt het erop dat E.T. vergeten wordt.
E.T. vroeg eerst om de kerstzepen (Snowcake, Angel's Delight en Twas the Night before Xmas), dus als iemand die heeft, denken jullie dan aan E.T?. E.T. wil graag heul veul.
.
Zo, en dat zat mij nou even dwars.
O die dingen ken ik welquote:Op maandag 23 januari 2006 21:11 schreef Anitra het volgende:
Shirley ik ben het ook met je eens. Ik vond het behoorlijk naar dat er vanmorgen gelijk al een post stond dat ze nog geen mail van mij ontvangen terwijl de dag net begonnen was
Bovendien schijn ik toch ook een leven naast de Lush te hebben
Trollbeads een heel topic over de armband en kralen
Wel grappig dat je zelf je armbandje kan samenstellen zoquote:Op maandag 23 januari 2006 21:27 schreef Anitra het volgende:
Ik hou voor ET ook de Angels Delight apart en de snowcake is niet echt veel.
En ik heb het als eerste aan ET aangeboden dus die gaat dan zoiezo voor
Ik ben helemaal niet zo van sieraden, maar Trollbeads heeft zulke mooie dingen dat ik al een behoorlijke verlanglijst heb en dus heel blij ben dat ik deze week jarig ben en hopenlijk heeft mijn vriend het mailtje begrepen met de verlanglijst die je via de site kan versturen
Maar ook de betekenissen van sommige kralen vind ik erg mooi!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Wel grappig dat je zelf je armbandje kan samenstellen zo![]()
Ik ben die in de Kalverstraat een keer voorbij gelopenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:51 schreef Ladyxima het volgende:
zijn de lushes in Amsterdam moeilijk te vinden? Ik ga er namelijk morgen heen(het kan wellicht ook nog wel Den Bosch worden.. waar we morgen maar zin in hebben)
de kalverstraat lijkt me niet al te moeilijk te vindenMaar die andere
Is dat een zoekertje?
maar ik ken Amsterdam helemaal nietquote:Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben die in de Kalverstraat een keer voorbij gelopenwas in de veronderstelling dat hij links zat maar hij zat rechts
Leidsestraat is makkelijk te vinden, zit aan het begin, rechterkant.
Zo tegen het einde van de Kalverstraat is er rechts een zijstraat: de Heiligeweg. Die sla je in. Je steekt het Koningsplein over (steeds maar rechtdoor), kom je vanzelf in de Leidsestraat. Hij zit op het eerste stukje rechts. Je ruikt hem vanzelf.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:58 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
maar ik ken Amsterdam helemaal nietkom uit een 'kleine' stad, Arnhem
![]()
is het makkelijk te vinden vanuit de kalverstraat? dus zeg maar vanuit de lush kalverstraat de weg vragen naar de andere lush?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |