abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 januari 2006 @ 20:56:08 #201
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_34391469
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ligt eraan waar ie het gebruikt...alhoewel...scheeruitslag is nergens fijn, zeker niet op je huwelijksnacht denk ik
Dat bedoel ik maar net
  maandag 23 januari 2006 @ 20:56:30 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34391482
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:55 schreef heaven7 het volgende:

[..]

?
Ik bedoelde zo van: "aahhh het is al op". Beetje moeilijk uit te leggen, maar bedoel het goed
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34391551
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik bedoelde zo van: "aahhh het is al op". Beetje moeilijk uit te leggen, maar bedoel het goed
Snapte het niet Maar idd, had gepost of de Snowfairy nog beschikbaar was maar las toen dat ie al weg was

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2006 20:58:24 ]
  maandag 23 januari 2006 @ 20:59:45 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34391635
quote:

[..]

Zeg... ik moet eerlijk bekennen dat ik je vrij brutaal vind!
Ten eerste omdat je mij al eens om proefjes vroeg terwijl ik dat geeneens aanbood, en deze quote van je vind ik ook niet echt getuigen van manieren. Als men proefjes wil aanbieden, dan begrijp ik dat je reageert, maar de manier waarop. Sorry hoor... je komt net kijken hier, en om dan zo te posten vind ik toch overdreven. Misschien ben ik de enige die het stoort, maar wil het wel even kwijt.
Nee.. je bent niet de enige Shirley, het viel mij ook wel op. Zo vragen om proefjes of producten is not done in my humble opinion, maar goed. Vond het moeilijk om er wat van te zeggen omdat ik niet rechtstreeks met haar te maken heb, zoals jij in die post toen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 23 januari 2006 @ 21:00:20 #205
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_34391663
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef Elefes het volgende:
Ik ben weer terug van (korte) vakantie naar Praag En het was erg leuk..
Alleen de Lush was in eerste instantie een beetje moeilijk te vinden. Maar dat is ook niet zo vreemd als je aan de verkeerde kant van de rivier aan het zoeken bent
Uiteindelijk toch een kleine Lushwinkel gevonden daar, en meegenomen:
- Hybrid + tin
- Virgin Olive Soap
- The Olive Branch
- Fuel (toch wel lekker, jammer dat hij er uit gaat)
- Sleepy Head

Ze hadden daar verder best veel spullen, vooral voor zo'n klein winkeltje. O.a. stonden er nog alle kerstspullen volgens mij, en hadden ze geen Free '05 actie helaas Ze hadden er ook Chai en Narkotic shower gel, maar ik vond ze niet echt heel lekker ruiken.

The Olive Branch is echt heel lekker, ik heb er maar weinig van nodig en ik ruik zo lekker daarna
Nou je kan niet aan de verkeerde kant zoeken hoor! Want aan allebei de kanten zit er 1!! En ze zitten ongeveer 700 meter tussen.. Maar aan jou te horen ben je naar de oude Lush geweest.. Klein en kleurig. De nieuwe is groter soberder. Maar daar zijn ze wel een stuk aardiger
  maandag 23 januari 2006 @ 21:00:31 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34391678
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:57 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Snapte het niet Maar idd, had gepost of de Snowfairy nog beschikbaar was maar las toen dat ie al weg was
Ja, dat bedoelde ik dus ook Ik voelde de teleurstelling in je post
pi_34391801
quote:

[..]

Zeg... ik moet eerlijk bekennen dat ik je vrij brutaal vind!
Ten eerste omdat je mij al eens om proefjes vroeg terwijl ik dat geeneens aanbood, en deze quote van je vind ik ook niet echt getuigen van manieren. Als men proefjes wil aanbieden, dan begrijp ik dat je reageert, maar de manier waarop. Sorry hoor... je komt net kijken hier, en om dan zo te posten vind ik toch overdreven. Misschien ben ik de enige die het stoort, maar wil het wel even kwijt.
Ik ben het ook wel met je eens eerlijk gezegd, het was mij ook opgevallen, die post van jou toen ook.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34392101
Shirley ik ben het ook met je eens. Ik vond het behoorlijk naar dat er vanmorgen gelijk al een post stond dat ze nog geen mail van mij ontvangen terwijl de dag net begonnen was
Bovendien schijn ik toch ook een leven naast de Lush te hebben

Trollbeads een heel topic over de armband en kralen
  maandag 23 januari 2006 @ 21:13:46 #209
103793 kozakken
Living the life
pi_34392219
Trollbeads
Ik hoorde daar een tijdje terug voor het eerst over. Maar ow, wat zijn ze ook leuk zeg!
't is dat ik pas in september jarig ben....
Plus dat ik voorlopig genoeg sieraden heb. Maar deze zijn wel heel errug leuk!
pi_34392235
Ah...het ligt dus niet aan mij.
Dus Beessie-Jen, ik denk echt dat je je gedrag moet aanpassen hier, anders zal niemand meer op je reageren.
Back in business.
pi_34392294
Ze dook meteen over E.T.'s verzoekje heen en omdat ze blijft drammen, lijkt het erop dat E.T. vergeten wordt.

E.T. vroeg eerst om de kerstzepen (Snowcake, Angel's Delight en Twas the Night before Xmas), dus als iemand die heeft, denken jullie dan aan E.T? . E.T. wil graag heul veul. .

Zo, en dat zat mij nou even dwars.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_34392405
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:15 schreef MUUS het volgende:
Ze dook meteen over E.T.'s verzoekje heen en omdat ze blijft drammen, lijkt het erop dat E.T. vergeten wordt.

E.T. vroeg eerst om de kerstzepen (Snowcake, Angel's Delight en Twas the Night before Xmas), dus als iemand die heeft, denken jullie dan aan E.T? . E.T. wil graag heul veul. .

Zo, en dat zat mij nou even dwars.
Ja, nu je het zegt!

Helaas heb ik niks voor E.T...
Back in business.
  maandag 23 januari 2006 @ 21:19:14 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34392455
Komt goed MUUS
pi_34392510
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:11 schreef Anitra het volgende:
Shirley ik ben het ook met je eens. Ik vond het behoorlijk naar dat er vanmorgen gelijk al een post stond dat ze nog geen mail van mij ontvangen terwijl de dag net begonnen was
Bovendien schijn ik toch ook een leven naast de Lush te hebben

Trollbeads een heel topic over de armband en kralen
O die dingen ken ik wel had een collega van me ook al, die was erg enthousiast!
Let's plant a tree
pi_34392720
Ik ga a.s zaterdag naar Den Bosch, dan kan ik wel wat meenemen wellicht? Voor wie dan ook

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2006 21:25:29 ]
pi_34392813
Ik hou voor ET ook de Angels Delight apart en de snowcake is niet echt veel.
En ik heb het als eerste aan ET aangeboden dus die gaat dan zoiezo voor

Ik ben helemaal niet zo van sieraden, maar Trollbeads heeft zulke mooie dingen dat ik al een behoorlijke verlanglijst heb en dus heel blij ben dat ik deze week jarig ben en hopenlijk heeft mijn vriend het mailtje begrepen met de verlanglijst die je via de site kan versturen
  maandag 23 januari 2006 @ 21:31:06 #217
103793 kozakken
Living the life
pi_34393012
Ik heb voor ET nog een christmas soapstack, een snowcake en een stuk cocktail christmas tree soap van bnever liggen.
(bnever is geswapt, maar de geur vind ik nu helemaal niet aantrekkelijk. Fijn verkooppraatje he )
'k heb je ook een mailtje gestuurd just in case.

Verder weet ik dat ik vanavond klink als een soort gepimpte lush-pooier. Maar het is echt lastig wanneer het niet lekker ruikt, je een kast vol hebt met dingen die er prima uitzien en die ik in principe ook lekker vond....

Bijgewerkte lijstje post ik straks nog wel eventjes. (sorry heaven7, somt gaat het hier zo vlug. soms ook niet )
pi_34393086
Geeft niet Ik had gewoon de pech tot 19:45 op school te moeten zitten
pi_34393132
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:27 schreef Anitra het volgende:
Ik hou voor ET ook de Angels Delight apart en de snowcake is niet echt veel.
En ik heb het als eerste aan ET aangeboden dus die gaat dan zoiezo voor

Ik ben helemaal niet zo van sieraden, maar Trollbeads heeft zulke mooie dingen dat ik al een behoorlijke verlanglijst heb en dus heel blij ben dat ik deze week jarig ben en hopenlijk heeft mijn vriend het mailtje begrepen met de verlanglijst die je via de site kan versturen
Wel grappig dat je zelf je armbandje kan samenstellen zo
Let's plant a tree
pi_34393411
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef Vava het volgende:

[..]

Wel grappig dat je zelf je armbandje kan samenstellen zo
Maar ook de betekenissen van sommige kralen vind ik erg mooi!

En nu weer ontopic
pi_34393866
zijn de lushes in Amsterdam moeilijk te vinden? Ik ga er namelijk morgen heen (het kan wellicht ook nog wel Den Bosch worden.. waar we morgen maar zin in hebben)

de kalverstraat lijkt me niet al te moeilijk te vinden Maar die andere Is dat een zoekertje?
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_34393934
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:51 schreef Ladyxima het volgende:
zijn de lushes in Amsterdam moeilijk te vinden? Ik ga er namelijk morgen heen (het kan wellicht ook nog wel Den Bosch worden.. waar we morgen maar zin in hebben)

de kalverstraat lijkt me niet al te moeilijk te vinden Maar die andere Is dat een zoekertje?
Ik ben die in de Kalverstraat een keer voorbij gelopen was in de veronderstelling dat hij links zat maar hij zat rechts Leidsestraat is makkelijk te vinden, zit aan het begin, rechterkant.
Let's plant a tree
pi_34394119
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik ben die in de Kalverstraat een keer voorbij gelopen was in de veronderstelling dat hij links zat maar hij zat rechts Leidsestraat is makkelijk te vinden, zit aan het begin, rechterkant.
maar ik ken Amsterdam helemaal niet kom uit een 'kleine' stad, Arnhem
is het makkelijk te vinden vanuit de kalverstraat? dus zeg maar vanuit de lush kalverstraat de weg vragen naar de andere lush?
they say a dirty mind is a joy forever...
  maandag 23 januari 2006 @ 22:00:30 #224
103793 kozakken
Living the life
pi_34394203
Wat heb ik nog in de 'ruil':
(dit keer niet zozeer om te pushen, alswel om duidelijk te zijn. anders vind ik 't ook zo flauw wanneer 't weg is en iemand helemaal enthousiast wordt door mijn fout) Oh ja, de cherry lane is ook terug Gewoon domweg niet goed gekeken.
Om nogmaals in de groep te gooien:

2x milky bar
2x gruitous violets
1x I should coco
1x 17 cherry tree lane
3x alkmaar (waarvan 1 uit gift pack, dus anders verpakt)
1x banana moon soap
2x bohemian
1x bohemain uit soap stack
2x cereology
2x miranda
3x ooh la la
2x red rooster
1x rock star soap

1x night before christmas
1x snowcake

1x christmas soap stack!

1x fresh farmacy
1x coal face

jelly: Bada bing bada boom (in zo'n ovaalvormig potje)

En dat is 't. Daarmee mogen jullie het doen
  maandag 23 januari 2006 @ 22:03:54 #225
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34394332
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:58 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

maar ik ken Amsterdam helemaal niet kom uit een 'kleine' stad, Arnhem
is het makkelijk te vinden vanuit de kalverstraat? dus zeg maar vanuit de lush kalverstraat de weg vragen naar de andere lush?
Zo tegen het einde van de Kalverstraat is er rechts een zijstraat: de Heiligeweg. Die sla je in. Je steekt het Koningsplein over (steeds maar rechtdoor), kom je vanzelf in de Leidsestraat. Hij zit op het eerste stukje rechts. Je ruikt hem vanzelf.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')