Barbaar!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:46 schreef SHE het volgende:
Dat winkeltje is idd geweldig...niet zo sterk ( kwalitatief ) als Lush, maar een prima alternatief.
Lekker, doe er mij ook eentje!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is mijn 10.000e post!![]()
Ik heb nu officieel geen leven meer
Ik vond wel dat ik 'm hier moest doen, jullie niet?
En nu ga ik mezelf op een kopje koffie trakteren![]()
Jij proeft toch niksquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is mijn 10.000e post!![]()
Ik heb nu officieel geen leven meer
Ik vond wel dat ik 'm hier moest doen, jullie niet?
En nu ga ik mezelf op een kopje koffie trakteren![]()
Dan moet je die zwarte doen, dan heb je nog de meeste kans.quote:
Ik wist niet dat je 'm kwijt wasquote:Op maandag 23 januari 2006 16:33 schreef kozakken het volgende:
En je dacht toch niet dat ik de 17 cherry lane kan vinden![]()
heb gemaild voor de kosten.
Maar dat zou betekenen dat 17 cherry lane en figs 'n leaves van 't lijstjes zijn.
Dat is inderdaad een van de vele fijne aspecten van the Olive Branchquote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef Elefes het volgende:
The Olive Branch is echt heel lekker, ik heb er maar weinig van nodig en ik ruik zo lekker daarna![]()
Ik ben begin maart jarig, ik denk dat ik daarna maar weer eens langs de Lush hopquote:Op maandag 23 januari 2006 19:18 schreef Shirley het volgende:
Dream Cream
En ik kan niet wachten tot de nieuwe producten erzijn! Al wacht ik wel tot alles binnen is, heb ik toch weer een smoes om te bestellen
Marieke, gefeliciteerd met je 10.000e post! Die fase ben ik allang voorbij..
Damn..ik heb al eeuwen geen leven meer! M'n 23208e post is dit alweer....
Dát is ook een prima excuus, jarig zijn!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben begin maart jarig, ik denk dat ik daarna maar weer eens langs de Lush hop
Enne, baas boven baas
Das veel te lang wachten, je moet een ander excuus verzinnenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dát is ook een prima excuus, jarig zijn!Ik moet tot begin september wachten dan...
![]()
quote:Ik ben ook langer dan jij geregged, dus zó erg is het niet... (hou ik mezelf voor)
Ik ga zo weer uitgebreid doucen denk ik en bij mijn schoonouders moet ik eens in bad na ik bij lush ben geweestquote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
En de Lush-duivel heeft er weer een zieltje bij.
Ja, misschien kunnen we wel proefjes sturenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef Aarti het volgende:
Vertel, Silmarwen, wat wil je allemaal hebben
(zo zuigen we je nog dieper in de duistere Lush-wereld)
Ik weet al die namen niet meer, maar ik zag zoveel spul.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef Aarti het volgende:
Vertel, Silmarwen, wat wil je allemaal hebben
(zo zuigen we je nog dieper in de duistere Lush-wereld)
Ik ga op 15 mei trouwen, ik ga die week ervoor wel even langs de lushquote:Op maandag 23 januari 2006 20:14 schreef Aarti het volgende:
Aanraders:
Shampoo Rehab
Conditioner Retread (deze is echt SUPER)
Als je I should coco lekker vindt, vind je Trichomania vast ook lekker, dat is shampoo
Gewoon blijven kopen, geld moet rollen, nietwaar?
Er is 1 massagebar die The Honeymooner heeft als bijnaam, die moet je dan zeeeeeker halen!!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ga op 15 mei trouwen, ik ga die week ervoor wel even langs de lushIk moet er natuurlijk top uitzien en lekker ruiken
Oeh, dat is wel het ultiéme excuus om schandalig veel geld uit te geven bij de Lushquote:Op maandag 23 januari 2006 20:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ga op 15 mei trouwen, ik ga die week ervoor wel even langs de lushIk moet er natuurlijk top uitzien en lekker ruiken
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Er is 1 massagebar die The Honeymooner heeft als bijnaam, die moet je dan zeeeeeker halen!!![]()
En hij is nog lekker ookquote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Er is 1 massagebar die The Honeymooner heeft als bijnaam, die moet je dan zeeeeeker halen!!![]()
Mijn verjaardag is dichtbij en ik heb besloten mijn verjaardags geld niet aan Lush uit gevenquote:
Wat is dat voor armband?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:36 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is dichtbij en ik heb besloten mijn verjaardags geld niet aan Lush uit geven
Nee ben niet van mijn geloof gevallen, bestellen doe ik toch wel![]()
Maar ik vind die Trollbeads armband zo mooi![]()
Dit staat echt heel sneuquote:
Knut ook al straks een getrouwd man? Jeetje.... Geef hem een Prince scheerschuim kadoquote:Op maandag 23 januari 2006 20:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Beter niet tijdens de huwelijksreis... die gaf een vriend van mij namelijk nogal wat uitslagquote:Op maandag 23 januari 2006 20:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Knut ook al straks een getrouwd man? Jeetje.... Geef hem een Prince scheerschuim kado
Zeg... ik moet eerlijk bekennen dat ik je vrij brutaal vind!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb nog geen mailtje gezien:P
Maar neem aan dat er ook iets aan mij toebedeeld is van dat rijtje?
Ligt eraan waar ie het gebruikt...alhoewel...scheeruitslag is nergens fijn, zeker niet op je huwelijksnacht denk ikquote:Op maandag 23 januari 2006 20:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Beter niet tijdens de huwelijksreis... die gaf een vriend van mij namelijk nogal wat uitslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |