quote:Op zondag 22 januari 2006 22:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Daar ga je, SilAls je nog ergens proefjes van wilt hebben, moet je maar ff een gil geven. Mijn collectie Lush is onuitputtelijk inmiddels
Snowcake, snowfestival, smittenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Smitten handcreme, die vind ik echt het allerallerlekkerst! blijf maar aan mijn handen ruiken als ik het gebruik!
(had hier al een proefje van gehad)
volgend seizoen ga ik overigens, mocht het weer komen, flink Snowcake en Snowfestival inslaan, vind dat geurtje zo lekker!
Die heb ik ook nog een redelijk zwaar stuk zelfs en misschien wel 2, zal morgen even kijken wat de kerstvoorraad is en dan gooi ik het hier neer. Iig de Snowcake en Snowfestival want die heb ik liever vandaag dan morgen de deur uitquote:Op zondag 22 januari 2006 23:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
offuh snowfestival mag ook natuurlijk....
Het voordeel is dat als je een "miskoop" hebt gedaan dat je het makkelijk kwijt kan danquote:Op zondag 22 januari 2006 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snowcake en Snow Festival zijn echt 2 van de meest heerlijke producten
Ik vind het echt grappig dat de smaken zo verschillen.
Absoluut, er is altijd wel een markt voorquote:Op zondag 22 januari 2006 23:39 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het voordeel is dat als je een "miskoop" hebt gedaan dat je het makkelijk kwijt kan dan
Is goed!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
anitra als je snowcake en snowfestival hebt houd ik me aanbevolen! zou je mij hier morgen anders een mailtje over kunnen sturen? hadderingh_jennifer@hotmail.com
en als je nog meer in de aanbieding hebt? zet het er maar bij?
Nee ook niet, die heb ik ook al van de hand gedaan. Ik gebruik Herbalism af en toe, maar voornamelijk Fresh Farmacy.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
Is goed!
Xcuz-Me AOBS vind ik erg lekker voor mijn gezicht, ben jij dan een aquamarina liefhebber?
Ik kan van de week wel even langs de Leidsestraat. Heb ik gelijk een mooi excuus. Stuur je wel even een mailtje, okay? Dan kun je je lijstje doorgeven.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:13 schreef E.T. het volgende:
Even een onbeschofte vraag..
Is er iemand die binnenkort naar een winkel gaat en voor mij nog wat kerstzeep kan bemachtigen en dat in een pakketje naar mij wil sturen? (uiteraard betaal ik alles enzo, lijkt me overbodige info, maar toch).
Als je ze nog hebt...Ik heb ook wel interesse! (mijn mail staat in mijn profiel). Ik ben alleen vanavond pas weer online...quote:Op zondag 22 januari 2006 23:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een 100 gr snowcake, en 100 gr angel's delight in de aanbieding
Ik ben weer eens te enthousiastquote:Op maandag 23 januari 2006 09:25 schreef pluisje het volgende:
*stop-bord opsteekt
Nog een klein maandje wachten!!
Staat er ook bij: vanaf half februari
Maar hij is ok
jaaaa, dat zoek ik..kauwgomballen luchtjequote:Op maandag 23 januari 2006 09:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
SHE: Probeer de Rockstar, die is echt mierzoet. Beetje kauwgomballenluchtje
Heb je van de Kerstproducten ook de Snow Fairy gehad toevallig? Das ultieme kauwgomluchtquote:Op maandag 23 januari 2006 09:31 schreef SHE het volgende:
[..]
jaaaa, dat zoek ik..kauwgomballen luchtje
Iemand ervaring met de think pink box?
Je zou Olive Branch moeten proberen en Veganese voor je haar! En I Love Juicy als shampoo.. en... en... Heb je trouwens het donkere hartje of de rozige? De ene is met chocola en die andere heeft een beetje een sinasappelgeurtje ergens.. Producten zijn allemaal geweldig!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tis alleen zo duuuuuuuuuuur. En snowfairy vond ik een beetje te zoet. Maar die soft coeur of weet ik het is zoEn dat maskertje WOW!
Trouwens van dat boeddha vormpje scrub zeepje (ben de naam kwijt) wordt mijn huid helemaal zacht en een beetje vettig, maar positief vettig als in babybilletjes zacht
Verdorie ik had die winkel nooit binnen moeten gaan.
Wanneer is de volgende meet
Alleen al om de doos is de Think Pink geweldig!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:31 schreef SHE het volgende:
[..]
jaaaa, dat zoek ik..kauwgomballen luchtje
Iemand ervaring met de think pink box?
Ik dus ook nietquote:Op maandag 23 januari 2006 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoef er niks voor terug hoorKarma ken ik en m.u.v. de Milky Bar heb je precies de zeepjes waar ik geen fan van ben
.
Mail me maar eventjes op mebelt apestaartje xs4all punt nlJe woont in R'dam toch ook?
Jaaa die lijken op elkaarquote:Op maandag 23 januari 2006 10:21 schreef vriendinnie het volgende:
Zijn Snowcake en Snowfestival vergelijkbaar qua geur? Ben namelijk helemaal verslaafd aan Snowcake en Smitten en zoek nog meer dingen die er qua geur op lijken.
Er zijn wel mensen hier die ze wel erg lekker vindenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik dus ook nietDaarom liggen ze er dus nog. Had deze allemaal aangeschaft op advies van een vriendin,maar muv babyface gebruik ik ze niet , want ik vind ze niet zo lekker ruiken
![]()
Heel verstandigquote:Daarom leek het mij een goed idee even bij de experts alhier te checken.
Kijk, dat zou weer verzendkosten en gehak in de zeep schelenquote:Woon idd in R'dam !
quote:Ga dan ook maar de pink box bestellen![]()
Ik wacht het vol spanning afquote:Mail je zo![]()
Zeepquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
ZeepMet bitterkoekjes/amandel-geur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |