Ik ging twijfelenquote:
Dat in elk geval!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef JacMar het volgende:
Misschien maar beter ook (voor mijn portemonnee)
Haha...bezint eer gij begint, want het kost je klauwen vol met geld. Maar het is zó lekkerquote:Op zondag 22 januari 2006 19:37 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb me net gewassen met sandstone, mijn gezicht met een of andere scrub boeddha en heb nu cupcake op ow en heb banana zeep en een hartje massage bar en en ik had een of andere butter voor het douchen.
Hihi
Ik ben nu een lush slachtoffer he?! Een keer lush altijd lush
Zaterdag ben ik er voor het eerst geweest en heb 40 euro uitgegeven en de verkoopster was lief en alles rook lekker en oe lush
Hoe dat zo?!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef Funnie het volgende:
Ik ben helemaal genezen van Lush!
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef Funnie het volgende:
Ik ben helemaal genezen van Lush!
Een bestelling ongebruikt in de doos nog? Mijn hemel....quote:Op zondag 22 januari 2006 21:54 schreef Funnie het volgende:
Ja, narcose en ziekenhuis. Echt geen goede combo hoor. Vorige keer was het met een paar dagen over. Maar heb me nu maar weer even met dove gedocuht want iehwwww... echt nog geen lush,
mijn duitslandbestelling licht nog ongebruikt in de doos![]()
Ik kan me er ook niks bij voorstellenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een bestelling ongebruikt in de doos nog? Mijn hemel....
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:37 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb me net gewassen met sandstone, mijn gezicht met een of andere scrub boeddha en heb nu cupcake op ow en heb banana zeep en een hartje massage bar en en ik had een of andere butter voor het douchen.
Hihi
Ik ben nu een lush slachtoffer he?! Een keer lush altijd lush
Zaterdag ben ik er voor het eerst geweest en heb 40 euro uitgegeven en de verkoopster was lief en alles rook lekker en oe lush
Kl*te is dat!! Hoop echt dat het overgaat, maar kan me er helaas alles bij voorstellen, zo ben ik van mijn Snowcakeverslaving af gekomen.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:54 schreef Funnie het volgende:
Ja, narcose en ziekenhuis. Echt geen goede combo hoor. Vorige keer was het met een paar dagen over. Maar heb me nu maar weer even met dove gedocuht want iehwwww... echt nog geen lush,
mijn duitslandbestelling licht nog ongebruikt in de doos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |