abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34399518
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:07 schreef Aarti het volgende:
Ladyxima, als ik jou was zou ik eerst ruiken, nog niks kopen en later terugkomen en nog een keer ruiken en dan kopen. Want op een gegeven moment raak je half bewusteloos van al die bedwelmende luchtjes en ruik je geen verschil meer...
Naar welke ga je? Als je in A'dam gaat, kijk dan even in beide Lushes naar wat ze aanbieden voor free 05, toen ik er was bij de kalverstraat, hadden ze vrij weinig leuks voor mij (alleen maar baddingetjes enik heb geen bad)

Have fun morgen!
dat vind ik echt een hele goede tip, dankjewel! ik zou daar zelf niet op gekomen zijn eigenlijk
ik ga naar Amsterdam oei, duur dagje dus gelukkig krijg ik nog geld van de IBgroep terug, joepie!

en ik heb inderdaad ook geen bad
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_34399538
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:00 schreef Funnie het volgende:

[..]

Nou je kan niet aan de verkeerde kant zoeken hoor! Want aan allebei de kanten zit er 1!! En ze zitten ongeveer 700 meter tussen.. Maar aan jou te horen ben je naar de oude Lush geweest.. Klein en kleurig. De nieuwe is groter soberder. Maar daar zijn ze wel een stuk aardiger
Dan is het helemaal triest Heb daar een uur rondgelopen Maar ik denk dan de verkeerde kant... Vanuit de oude stad over de karelsbrug rechts..
En het was idd de oude Lush, klein maar vol
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:15 schreef MUUS het volgende:

E.T. vroeg eerst om de kerstzepen (Snowcake, Angel's Delight en Twas the Night before Xmas), dus als iemand die heeft, denken jullie dan aan E.T? . E.T. wil graag heul veul. .
E.T. heeft volgens mij al veel, maar ik heb hier ook nog wat Angels Delight liggen wat ik eigenlijk niet gebruik (iets van 70 gram). Dus als iemand interesse heeft .
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:51 schreef Ladyxima het volgende:
zijn de lushes in Amsterdam moeilijk te vinden? Ik ga er namelijk morgen heen (het kan wellicht ook nog wel Den Bosch worden.. waar we morgen maar zin in hebben)

de kalverstraat lijkt me niet al te moeilijk te vinden Maar die andere Is dat een zoekertje?
Ik ben er straal voorbij gelopen en heb niet eens geroken dat er een Lush zat...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:13:40 #253
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_34399606
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:10 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

dat vind ik echt een hele goede tip, dankjewel! ik zou daar zelf niet op gekomen zijn eigenlijk
ik ga naar Amsterdam oei, duur dagje dus gelukkig krijg ik nog geld van de IBgroep terug, joepie!

en ik heb inderdaad ook geen bad
ik ben ook maar van schade en schande wijs geworden hoor, toen ik thuis kwam met producten die ik echt vond stinken, zoals skinny dip buttercream en skindrink.
Van skindrink neemik inmiddels de geur voor lief, omdat het zo enorm goed werkt!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_34400600
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:13 schreef Aarti het volgende:

[..]

ik ben ook maar van schade en schande wijs geworden hoor, toen ik thuis kwam met producten die ik echt vond stinken, zoals skinny dip buttercream en skindrink.
Van skindrink neemik inmiddels de geur voor lief, omdat het zo enorm goed werkt!
Ik vond Gratuitous Violets zelfs een keer lekker ruiken in de winkel .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_34401403
Ik heb dus onlangs mijn Snow Fairy geruild tegen een Tramp, en sindsdien was ik mijn haar met Tramp. Eerst vond ik het heel vies, daarom heb ik mijn eerdere Tramp eens aan Maerycke verkocht, maar nu vind ik het opeens lekker. Het doet me een beetje denken aan mjah.... grond, gras, sloot. Zouden ze bij Lush gek opkijken als ik vroeg om een shampoo met natte hondenlucht? Ik mis mijn hond er opeens door. Moet ook gelijk iedere keer als ik die geur ruik denken aan die keer dat m'n hond m'n jasmijnzeep opgegeten heeft, die ik van m'n opa en oma gekregen had voor m'n 8e verjaardag geloof ik.

Maar goed, m'n haar wordt er wel lekker zacht van in ieder geval.
Sanity is (not) statistical
pi_34401581
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
en uh laat dat verkopen van dingen ook maar, als mensen zich aan mij storen, lijkt het me niet verstandig om verder nog te onderhandelen.
Met kozakken heb ik al gemaild. En dat komt in orde.

vind het jammer dat mensen direct zo hard reageren doordat ik misschien verkeerd iets heb gepost... en om er dan met zijn allen in een forum zo over te discuseren getuigd, mijn inziens, ook niet echt van discreet gedrag?
ik vind het prima als mensen mij rechtstreeks erop aanspreken, zoals Anitra heeft gedaan.
En heb haar ook uitgelegd hoe het kwam dat ik die post geplaatst heb.

Ik hoop niet dat iedereen me door 1 offday hier direct helemaal uitkotst? zoals ik hier al een aantal topics terug bij iemand anders heb zien gebeuren.

Ik bedoel het in elk geval niet verkeerd. En in bovenstaande post mijn excuses, en ik zal zorgen voor beter gedrag als jullie mij die kans geven tenminste.
Ach maak je niet druk. Zo af en toe zijn we hier collectief ongesteld en dan steekt er een enorme behoefte om te rellen de kop op en dan kan niemand iets meer goed doen. En dan ruiken we weer aan onze verzameling, en komt het helemaal goed. Volgens mij liep Shirley alleen een beetje voor. De volgende rel moet pas over anderhalve week komen volgens mij, ik denk dat ie daarom niet goed van de grond kwam
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 24 januari 2006 @ 06:10:21 #257
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_34403297

Ik had het kunnen weten...blijft vrouwen onder elkaar he !
Had persoonlijk de repliek van Beessie heeel anders geinterpreteerd, maar begrijp dat anderen het als brutaal of vervelend hebben ervaren.

Ik zeg, lief doen tegen elkaar en spaar je bad energy voor de mannen...de ECHTE oorzaak van al het kwaad
Voor de rest : Lush helpt tegen alles
  dinsdag 24 januari 2006 @ 06:11:59 #258
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_34403299
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:39 schreef Ladyxima het volgende:
[afbeelding]
Je zou het zomaar vergeten,
maar voor je er erg in hebt
is het weer Valentijn.
Natuurlijk heeft Lush weer
volop lieflijke producten gemaakt
om jouw Valentijn te verrassen.
Liever dan allemaal is toch wel
deze Love Bug Sparkle Bar.
Nog niet in Nederland verkrijgbaar,
maar voor Mailorder Lushies al wel te koop.
Love Bug is het zusje van
Shimmy Shimmy, maar ruikt sterker
en is helemaal vol glinsters gestopt.
Dus geef je lover een
spannende massage en straal
van geluk (en van de glitters)

die ziet er leuk uit!.. maar dat wordt wachten... wil voorlopig eigenlijk niet meer bestellen, dus dan maar wachten tot het in de winkel ligt

misschien een toevoeging voor de op: pas op! lush is verslavend
ik ben verliefd !!

al vond ik de glitters in bv ruby red slippers maar irritant...en mijn badkuip moest ik flink schrobben na het badderen
pi_34404020
Kozakken: Ik ben wel geintereseert in de banana moon soap.
Ik mail je daar wel even over.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 08:51:29 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34404175
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:57 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik vond Gratuitous Violets zelfs een keer lekker ruiken in de winkel .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 08:52:23 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34404187
Ohja, Ladyxima: veel plezier in Amsterdam vandaag

Je laat uiteraard hier wel weten of je je aan je 50 euro hebt gehouden he?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34404236
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jullie per maand ongeveer aan Lush spulletjes uitgeven? Ik zie hier soms namelijk bedragen voorbij komen die ik niet zomaar zou kunnen missen voor dit soort dingen. Zou het overigens wel heel graag willen hoor, zie het als verkapte jaloezie
pi_34404348
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 08:55 schreef vriendinnie het volgende:
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jullie per maand ongeveer aan Lush spulletjes uitgeven? Ik zie hier soms namelijk bedragen voorbij komen die ik niet zomaar zou kunnen missen voor dit soort dingen. Zou het overigens wel heel graag willen hoor, zie het als verkapte jaloezie
In het begin ging het heel hard bij mij.
Voor 100-derden euro's.

Nu bestel ik nog wel eens zo eens in de 2 maanden wat. En dan niet veel meer.
En als er nieuwe producten zijn, ga ik lekker een dagje naar Amsterdam, en dan koop ik dus meestal echt alles wat ik lekker vind.

Moet wel zeggen, ik heb nog nooit een kadopakket gekocht.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:17:37 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34404560
Zo af en toe koop ik tussendoor wat via hier (zoals van kozakken bijvoorbeeld, dat gaat meestal niet verder dan een tientje) en eens in de zoveel tijd bestel ik op Internet of ga ik naar een Lush toe.

In het begin kocht ik ook vaker en voor grotere bedragen (ik geloof 90, 120 en 60 euro, vrij snel achter elkaar) nu is het dus af en toe en dan meestal voor rond de 50 euro. Het is nu meer het aanvullen van de favorieten geworden en af en toe wat nieuws proberen .
pi_34404615
Veel. Elke maand komt er wel weer spul bij. Vaak bestellen ik en vriendinnen ook samen en als er eentje naar een winkel gaat dan neemt diegene wel weer iets mee etc. Ach ja en als er dan toch besteld wordt is er altijd wel weer iets wat je graag wil hebben.
Ik ga het allemaal niet optellen maar het is een prijzige hobby maar dat zijn mijn kleren en make up ook. Zonder arrogant te zijn kan ik het missen want ik hoef me er niet voor in de schulden te steken en we eten elke dag nog vers voedsel.

Beessie-Jen is in het echt erg aardig hoor en niet brutaal. Het komt toch anders over zwart op wit. Beessie-Jen, ik zou me er niet zo druk om maken. Collectieve pms kan erg heilzaam zijn zoals Meaghan al schreef.
Go hard or go home
pi_34405870
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 08:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohja, Ladyxima: veel plezier in Amsterdam vandaag

Je laat uiteraard hier wel weten of je je aan je 50 euro hebt gehouden he?
dankjewel! Ik ga mn best doen

heb er zo'n zin in! we gaan best wel laat... heb opeens een vriendin meegevraagd, en die moet nog douchen enzo... *zucht* maar heb er zin in!!

lush
pi_34405927
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 08:55 schreef vriendinnie het volgende:
ik heb ook niet zoveel geld te besteden, maar eerst gaf ik t alleen uit aan feesten, en nu is lush best wel een hobby geworden

had 50 euro als uitgangspunt genomen, omdat t free 05 is, en ik best zwak ben want ik weet, als ik spulletjes kies, en het dan zo'n 35 ofzo is, ik toch ga denken.. met iets meer heb ik wéér een gratis spulletje erbij...

maar ik moet t niet te gek laten worden, vandaag nog, en dan écht een tijdje niet. (ik ben ik maart jarig... kan ik t zolang uithouden, het moet maar!!
pi_34407636
Ik geef per bezoek aan de winkel niet meer dan ¤25 uit. En ik kom er niet zo heel erg vaak
Tap tap tap
pi_34408219
Ik bestel meestal in Engeland. Dan geef ik redelijk veel geld uit maar ik kom dan verder niet meer in een winkel. En geef tussendoor ook niets in de nl onlineshop uit.
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2006 @ 12:25:20 #270
43556 miss_dynastie
pi_34409335
Ik vind het moeilijk, als je bestelt ben je toch de verzendkosten kwijt, dus dan maar beter iets meer bestellen, denk ik dan. Ben dus nu bezig, maaruh... stel je voor dat je iets wil meebestellen voor je vriendje, wat kun je dan in hemelsnaam meebestellen ?? Met die pakketten toen was het makkelijk, maar nu
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:28:01 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34409412
Mijn vriendje is dol op Prince, Ambrosia, Lemslip, Ooh La La!

Ook Coalface, Fresh Farmacy, Shampoo Bars en Big gebruikt 'ie regelmatig

Genoeg keuze dus hoor!
pi_34409555
In het begin heb ik ook een paar keer voor veel geld gekocht, een keer voor 65 euro, een keer voor 110 euro, nog eens voor 50 euro. Later nog wat kleinere aankopen, nieuwe dingetjes proberen en aanvullen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:46:36 #273
2735 Aarti
pi_34409895
Ik heb een paar keer voor 45, 70 en 90 euro gekocht, en daarna een paar keer kleinere bedragen.
Nu heb ik alles wat ik ECHT wil hebben, en dat moet op voor ik nieuwe dingetjes mag kopen.
Alhoewel, die nieuwe producten klinken zo lekker!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:47:29 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34409917
Hmmm ja er komen een aantal nieuwe producten die ik zéker weten ga kopen .

Een bruisbal met mandarijntjes en een massagebar met honing. Die moet ik gewoon hebben
pi_34409994
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmm ja er komen een aantal nieuwe producten die ik zéker weten ga kopen .

Een bruisbal met mandarijntjes en een massagebar met honing. Die moet ik gewoon hebben
Die 2 lijken mij ook wel erg lekker! Zodra die er zijn ga ik weer naar Lush
Let's plant a tree
pi_34410045
De massage bar met honing.
Oh heerlijk.
Alleen van de zomer niet gebruiken natuurlijk
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:53:04 #277
2735 Aarti
pi_34410067
Maar ook dat ding met die hartvormpjes, een zeep, bruisbal en massagebar in de vorm van hartjes. Dat is mooooooi, die wil ik
(ben de namen kwijt, was het Love Stack?)
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:53:37 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34410083
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:50 schreef Vava het volgende:

[..]

Die 2 lijken mij ook wel erg lekker! Zodra die er zijn ga ik weer naar Lush
Me too In Parijs?
pi_34410128
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Me too In Parijs?
Jaaaa
Let's plant a tree
pi_34410487
Lush in Parijs, dan wil ik ook mee
Of misschien een Lush-tour door Europa, als vakantie

Die honing massagebar klinkt idd wel erg lekker Ik heb nu Sleepy Head, maar die geur vind ik toch niet echt super (ook niet vies verder).
Ik heb net met Hybrid mijn haar gewassen, maar de conditioner daar in doet het toch niet helemaal voor mijn haar. Verder is ie wel lekker
pi_34410711
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:07 schreef Elefes het volgende:
Lush in Parijs, dan wil ik ook mee
Of misschien een Lush-tour door Europa, als vakantie

Die honing massagebar klinkt idd wel erg lekker Ik heb nu Sleepy Head, maar die geur vind ik toch niet echt super (ook niet vies verder).
Ik heb net met Hybrid mijn haar gewassen, maar de conditioner daar in doet het toch niet helemaal voor mijn haar. Verder is ie wel lekker
Er zit maar één Lush in heel Frankrijk Zo'n tour lijkt me wel wat
Let's plant a tree
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:17:50 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34410765
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:15 schreef Vava het volgende:

[..]

Er zit maar één Lush in heel Frankrijk Zo'n tour lijkt me wel wat
In NL heb ik ze allemaal gehad, behalve Haarlem. Rome ook allemaal gezien en als ik die in Parijs heb gezien heb ik heel Frankrijk ook weggestreept .
pi_34410839
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

In NL heb ik ze allemaal gehad, behalve Haarlem. Rome ook allemaal gezien en als ik die in Parijs heb gezien heb ik heel Frankrijk ook weggestreept .
Ik ook Rome allemaal en in NL moet ik ook alleen Haarlem nog
Let's plant a tree
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2006 @ 13:27:02 #284
43556 miss_dynastie
pi_34411065
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn vriendje is dol op Prince, Ambrosia, Lemslip, Ooh La La!

Ook Coalface, Fresh Farmacy, Shampoo Bars en Big gebruikt 'ie regelmatig

Genoeg keuze dus hoor!
Ik ga eens even kijken, bedankt. Ook zo lullig als je hem iets geeft en het blijkt dan toch voor jezelf te zijn
pi_34411074
Beesie-jen je hebt mail

Ik ben een keer gaan winkelen bij Lush Leidsestraat en toen ik afgerekend had en buiten stond kreeg ik het spontaan zo warm en een schuld gevoel dat ik eerst mijn vriend heb opgebeld en hem opgebiecht had wat ik gedaan hadben een held op sokken voor ik hem een paar tramhaltes verder tegemoet kwam
Vriend-lief begreep me en gaf me groot gelijk dat ik mezelf eens een keer verwende, dus een schuldgevoel voor niks
Sindsdien probeer ik het wel binnen de perken te houden, want ik weet niet of nog een keer zo'n stunt ook vergeven word
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:28:36 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34411110
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ga eens even kijken, bedankt. Ook zo lullig als je hem iets geeft en het blijkt dan toch voor jezelf te zijn
Och, ik had mezelf de Lemslip gegeven en vervolgens ging hij er mee vandoor
pi_34413125
Ik ga dadelijk lekker in bad met Hot Java.
Lekker warm worden, met dit koude weer.

Maar nou wou ik dus ook een masker op mijn gezicht smeren.
Kan het kwaad dat dit dan lang zit. Aangezien ik met een boek het bad inga en dit dan vaak wel een uurtje of anderhalf kan duren, voordat ik er weer uit kom.

dinsdag 24 januari 2006 @ 14:26:09 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34413157
Ik dénk dat je gezicht er straks afgevallen is Ymme
pi_34413216
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik dénk dat je gezicht er straks afgevallen is Ymme
Je weet maar nooit.
Ik smeer gewoon lekker. En ik zie het wel.
Denk alleen dat als ik mijn gezicht laat bewegen dat het er dan wel vanzelf afbrokkelt.
pi_34413685
Je gezicht niet bewegen
Let's plant a tree
pi_34414471
Zelfs als je ademt brokkelt het af lijkt t
Ik probeerde eens te eten en te drinken met 'n masker op
Tap tap tap
pi_34414592
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs als je ademt brokkelt het af lijkt t
Ik probeerde eens te eten en te drinken met 'n masker op
Geen succes he

Bah, ik moet zo verschrikkelijk veel leren... Heb me zojuist ingesmeerd met Party On (leuk hoor die naam ) en zo hoop ik nog even wakker te blijven... Ben benieuwd of ik er ook echt iets van merk...
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_34415689
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:41 schreef Vava het volgende:
Je gezicht niet bewegen
Dat heb ik dan ook niet gedaan.

En mijn adem de hele tijd ingehouden
Maar wat is het nou.... lag ik in bad, was ik nog vergeten dat masker op te doen...
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:47:59 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34415779
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:45 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat heb ik dan ook niet gedaan.

En mijn adem de hele tijd ingehouden
Maar wat is het nou.... lag ik in bad, was ik nog vergeten dat masker op te doen...
Waarom heb je dan je adem ingehouden?
pi_34415809
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Waarom heb je dan je adem ingehouden?
Gewoon, flauw grapje
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:51:00 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34415851
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:49 schreef ymme het volgende:

[..]

Gewoon, flauw grapje
Ik dacht al
pi_34415992
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik dacht al
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:35:08 #298
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34417108
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:20 schreef noekje het volgende:

Beessie-Jen is in het echt erg aardig hoor en niet brutaal. Het komt toch anders over zwart op wit. Beessie-Jen, ik zou me er niet zo druk om maken. Collectieve pms kan erg heilzaam zijn zoals Meaghan al schreef.
bedankt noekje en anitra ook (heb je teruggemaild)

ontopic:
vandaag voor het eerst karma geprobeert onder de douche en ik vond hem wel lekker eigenlijk.
Zelf vriendlief had zich ermee gewassen...

Kozakken:
ik heb het geld net overgemaakt via internetbankieren.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:49:21 #299
2735 Aarti
pi_34417451
Ik vind die succesvolle lijnen Ginger en Karma allebei dus echt helemaal niks, gek he?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:53:02 #300
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34417556
naja smaken verschillen toch?? ik vind zelf miranda echt heeel erg tegenvallen? kan ik op 1 of andere manier niet lekker vinden
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')