Zondag besteld, vandaag in huis.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:13 schreef Ladyxima het volgende:
Sanne, hoe lang duurde het voordat je jouw pakjes binnenhad?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:13 schreef Shirley het volgende:
Wil een modje het nummer erbij zetten?
Eigenlijk bizar dat internationale leveringen sneller gaan dan de nationale hier in Nederlandquote:
Echt hé! Schandalig...quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat internationale leveringen sneller gaan dan de nationale hier in Nederland.
Dat is heel raar ja, hier mag je blij zijn als het er binnen 10 dagen isquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat internationale leveringen sneller gaan dan de nationale hier in Nederland.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:23 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb de overschrijvingskaart ingevuld.. morgen meteen op de bus. hopen dat het niet supersloom gaat ;P hahaha. ik heb trouwens ook voor de verzendkosten erbij![]()
Je hebt al mail terug.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:34 schreef Vava het volgende:
Sanne, ik heb je even gemaild op het adres in je profiel, ik wil graag zeker weten dat ik het allemaal goed doe namelijk en aangezien het bij jou prima is verlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |