Zondag besteld, vandaag in huis.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:13 schreef Ladyxima het volgende:
Sanne, hoe lang duurde het voordat je jouw pakjes binnenhad?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:13 schreef Shirley het volgende:
Wil een modje het nummer erbij zetten?
Eigenlijk bizar dat internationale leveringen sneller gaan dan de nationale hier in Nederlandquote:
Echt hé! Schandalig...quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat internationale leveringen sneller gaan dan de nationale hier in Nederland.
Dat is heel raar ja, hier mag je blij zijn als het er binnen 10 dagen isquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat internationale leveringen sneller gaan dan de nationale hier in Nederland.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:23 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb de overschrijvingskaart ingevuld.. morgen meteen op de bus. hopen dat het niet supersloom gaat ;P hahaha. ik heb trouwens ook voor de verzendkosten erbij![]()
Je hebt al mail terug.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:34 schreef Vava het volgende:
Sanne, ik heb je even gemaild op het adres in je profiel, ik wil graag zeker weten dat ik het allemaal goed doe namelijk en aangezien het bij jou prima is verlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |