Zondag besteld, vandaag in huis.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:13 schreef Ladyxima het volgende:
Sanne, hoe lang duurde het voordat je jouw pakjes binnenhad?
Tering! Dan kunnen we over een week al blij doen hier!quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:13 schreef Shirley het volgende:
Wil een modje het nummer erbij zetten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank uquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eigenlijk bizar dat internationale leveringen sneller gaan dan de nationale hier in Nederlandquote:
Ik ga nu nog even geld overmaken en dan echt slapenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:15 schreef Vava het volgende:
Ik heb jullie gemaild!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echt hé! Schandalig...quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat internationale leveringen sneller gaan dan de nationale hier in Nederlandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is heel raar ja, hier mag je blij zijn als het er binnen 10 dagen isquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat internationale leveringen sneller gaan dan de nationale hier in Nederlandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:23 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb de overschrijvingskaart ingevuld.. morgen meteen op de bus. hopen dat het niet supersloom gaat ;P hahaha. ik heb trouwens ook voor de verzendkosten erbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef JacMar het volgende:
Geld is onderweg!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Welterusten!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt al mail terug.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:34 schreef Vava het volgende:
Sanne, ik heb je even gemaild op het adres in je profiel, ik wil graag zeker weten dat ik het allemaal goed doe namelijk en aangezien het bij jou prima is verlopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop