Zondag besteld, vandaag in huis.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:13 schreef Ladyxima het volgende:
Sanne, hoe lang duurde het voordat je jouw pakjes binnenhad?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:13 schreef Shirley het volgende:
Wil een modje het nummer erbij zetten?
Eigenlijk bizar dat internationale leveringen sneller gaan dan de nationale hier in Nederlandquote:
Echt hé! Schandalig...quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat internationale leveringen sneller gaan dan de nationale hier in Nederland.
Dat is heel raar ja, hier mag je blij zijn als het er binnen 10 dagen isquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat internationale leveringen sneller gaan dan de nationale hier in Nederland.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:23 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb de overschrijvingskaart ingevuld.. morgen meteen op de bus. hopen dat het niet supersloom gaat ;P hahaha. ik heb trouwens ook voor de verzendkosten erbij![]()
Je hebt al mail terug.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:34 schreef Vava het volgende:
Sanne, ik heb je even gemaild op het adres in je profiel, ik wil graag zeker weten dat ik het allemaal goed doe namelijk en aangezien het bij jou prima is verlopen
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:49 schreef Bob. het volgende:
nu gaan jullie echt een ENORME doos krijgen of nietlijkt me echt heel spannend, wat zou dr allemaal inzitten
![]()
Okayquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
Vava..ik heb het bedrag zojuist overgemaakt!
Ow ik heb wel eens aan dat ding geroken in de winkel, ik vond het nogal naar teer ruikenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef Bob. het volgende:
de topics gaan idd supersnel![]()
Ik ga denk ik morgen maar eens mn moeders Soak and Float shampoobar jatten, moet ik me wel even over die geur heen zetten![]()
Ik hoop het ook!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:25 schreef lotje11 het volgende:
WOw, wat een tas Sanne! Ik hoop voor de andere dames dat het ook zo mooi uitpakt!
Vers asfaltquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:18 schreef Bob. het volgende:
het doet me ook verschrikkelijk aan iets denken, maar ik kan er niet op komen![]()
gooi er wel een enorme berg coditioner in daarna en dan hopen dat dat de geur verjaagd![]()
Kon je ook niet met bankoverschrijving betalen? Of geldt dat alleen voor Duitse klanten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe lang duurt die actie nog, iemand die dat weet?
Ik heb geen creditcard, maar dit is wel zo leuk, dat ik hem best wil aanvragen![]()
uhmmmmm.... nog eens gaat kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:06 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Kon je ook niet met bankoverschrijving betalen? Of geldt dat alleen voor Duitse klanten?
Vast niet zo heel lang, aangezien er nog ongeveer 10 bejaarden en 1 Ladyxima zijn die geld op die manier oversluizenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:48 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb mn overschrijvingsdingetje op de post gedaan... hopen dat t snel gaat, geen idee hoelang zoiets duurt...
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vava, ik heb het overgemaakt hoor
*dagdroomt over übertütes voor Snow Fairy, Xmas Massagebars, Snowcake en 't Was the Night...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |