Jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:49 schreef Bob. het volgende:
nu gaan jullie echt een ENORME doos krijgen of nietlijkt me echt heel spannend, wat zou dr allemaal inzitten
![]()

Okayquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
Vava..ik heb het bedrag zojuist overgemaakt!

Ow ik heb wel eens aan dat ding geroken in de winkel, ik vond het nogal naar teer ruikenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef Bob. het volgende:
de topics gaan idd supersnel![]()
Ik ga denk ik morgen maar eens mn moeders Soak and Float shampoobar jatten, moet ik me wel even over die geur heen zetten![]()

Ik hoop het ook!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:25 schreef lotje11 het volgende:
WOw, wat een tas Sanne! Ik hoop voor de andere dames dat het ook zo mooi uitpakt!

Vers asfaltquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:18 schreef Bob. het volgende:
het doet me ook verschrikkelijk aan iets denken, maar ik kan er niet op komen![]()
gooi er wel een enorme berg coditioner in daarna en dan hopen dat dat de geur verjaagd![]()

Kon je ook niet met bankoverschrijving betalen? Of geldt dat alleen voor Duitse klanten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe lang duurt die actie nog, iemand die dat weet?
Ik heb geen creditcard, maar dit is wel zo leuk, dat ik hem best wil aanvragen![]()

uhmmmmm.... nog eens gaat kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:06 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Kon je ook niet met bankoverschrijving betalen? Of geldt dat alleen voor Duitse klanten?

Vast niet zo heel lang, aangezien er nog ongeveer 10 bejaarden en 1 Ladyxima zijn die geld op die manier oversluizenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:48 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb mn overschrijvingsdingetje op de post gedaan... hopen dat t snel gaat, geen idee hoelang zoiets duurt...

quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vava, ik heb het overgemaakt hoor
*dagdroomt over übertütes voor Snow Fairy, Xmas Massagebars, Snowcake en 't Was the Night...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |