Rick leest gezellig mee hier en die ziet mijn berichtje staan over de Love Bug, hij heeft er gister mee in zijn handen gestaan, maar terug gelegd omdat hij hem niet lekker vond ruikenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij ruikt zó lekker Anitra
Ik hoop dat je hem nog kan vinden
Mag ik jou dan wat vragen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:46 schreef Vava het volgende:
Ik geloof dat ik binnenkort weer eens naar Den Bosch moet gaan, voor een Love Bug en een Mange Too
Hij is gekquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:54 schreef Anitra het volgende:
[..]
Rick leest gezellig mee hier en die ziet mijn berichtje staan over de Love Bug, hij heeft er gister mee in zijn handen gestaan, maar terug gelegd omdat hij hem niet lekker vond ruiken
Jawel, weet alleen nog niet wanneer ik ga, misschien morgen na mijn werk even door naar Den Bosch, anders zal het na mijn vakantie wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zou jij voor mij dan, als ze er nog zijn, een lovebug mee willen nemen?
Nog een reden om geen Lush meer te kopenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
Lekkere nieuwe spulletjes idd... Gelukkig ga ik volgende week shoppen
De prijzen zijn overigens ook verhoogd, m'n favo bruisbal is 40 ct duurder geworden...En als ik verder kijk valt me op dat de prijzen behoorlijk verhoogd zijn.... Gemiddeld zo'n 5 tot 10% Shit, nu wordt ik nóg sneller arm
Het was al zo goedkoopquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
Lekkere nieuwe spulletjes idd... Gelukkig ga ik volgende week shoppen
De prijzen zijn overigens ook verhoogd, m'n favo bruisbal is 40 ct duurder geworden...En als ik verder kijk valt me op dat de prijzen behoorlijk verhoogd zijn.... Gemiddeld zo'n 5 tot 10% Shit, nu wordt ik nóg sneller arm
Ik denk elke keer als ik weer nieuwe dingen heb dat ik niks meer nodig heb, maar nu die nieuwe dingen weerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef Anitra het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt incl wat nieuwe dingetjes en kwam op 44 euro uit en dat nu net de bodem van mijn schatkist te zien is
Maar Recon moet ik zeker hebben want misschien is dat het middel voor die gare hoofdhuid van mij.
Mijn voorraad is aardig geslonken, heb een tijdje niks nieuws gekocht en dan gaat het hard leeg zo'n rekquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik denk elke keer als ik weer nieuwe dingen heb dat ik niks meer nodig heb, maar nu die nieuwe dingen weer
Mijn voorraad is ernstig toegenomenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn voorraad is aardig geslonken, heb een tijdje niks nieuws gekocht en dan gaat het hard leeg zo'n rek
Ik denk dat ik zodra de winkel in Aken open is daar eens een kijkje ga nemen... Ik schaamde mezelf al half/half als ik voor tien ouderwetse guldentjes in m'n badwater gooide. Nu worden het er in sommige gevallen al 11 of 12...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel belachelijk dat de prijzen nog weer omhoog zijn gegaan, ik bedoel, het wás al zo duur in vergelijking met de andere landen om ons heen.
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zodra de winkel in Aken open is daar eens een kijkje ga nemen... Ik schaamde mezelf al half/half als ik voor tien ouderwetse guldentjes in m'n badwater gooide. Nu worden het er in sommige gevallen al 11 of 12...![]()
Stom eigenlijk, in guldenprijzen zou ik het er nooit voor over gehad hebben of alleen bij heel speciale gelegenheden, nu vind ik iedere dag wel een lushmoment waardig
Ik wil er wel éénquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik heb mezelf ook voorgenomen om voorlopig echt ff niks meer te halen, ik heb nu zóveel... Alleen heb ik nog 2 kortingsbonnen die voor 31 maart gebruikt moeten worden en ik vind het dan ook weer zonde om voor één dingetje een bon te gebruiken.
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil er wel één![]()
Ik ga volgende week inslaan in Den Bosch...
Ik had ook niet verwacht dat je er op in zou gaan (was dan ook grapje)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden
Maar, als je het niet erg vindt, vraag ik het toch eerst even aan mijn schoonzusje, ook wel een Lush-liefhebster.
Oh, nou als ik het idee heb dat ik ze niet kwijtraak dan zal ik ze heus niet zomaar laten verlopen hoor, dat vind ik ook suf.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat je er op in zou gaan
Die dingen zijn kostbaarder dan kaviaar...![]()
Daar heb je dan ook weer gelijk in...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, nou als ik het idee heb dat ik ze niet kwijtraak dan zal ik ze heus niet zomaar laten verlopen hoor, dat vind ik ook suf.
Als ik 'm heb stuur ik 'm netjes terug hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:59 schreef Vava het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat de Candy Cane niet bij mij spullen zitik heb hem bij iemand anders in de doos gedaan
Ik ben wel benieuwd bij wie
![]()
Haha ja nouja, het gaat me er vooral om dat ik heel erg benieuwd ben waar hij is! Volgens mij heb jij hem of Ladyxima, of ik heb hem hier thuis ergens weggelegd maar dat kan ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:10 schreef JacMar het volgende:
[..]
Als ik 'm heb stuur ik 'm netjes terug hoor!![]()
Je krijgt 'm terug..als ik 'm hebquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Haha ja nouja, het gaat me er vooral om dat ik heel erg benieuwd ben waar hij is! Volgens mij heb jij hem of Ladyxima, of ik heb hem hier thuis ergens weggelegd maar dat kan ik me niet voorstellen![]()
TUUTINFORMATIE:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef JacMar het volgende:
[..]
Je krijgt 'm terug..als ik 'm heb![]()
Ik ga lekker slapen...ben moe![]()
Tot morgen! (Misschien komt mijn tuutje dan wel)
Nee joh, je hoeft hem echt niet terug te sturen als je hem hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef JacMar het volgende:
[..]
Je krijgt 'm terug..als ik 'm heb![]()
Ik ga lekker slapen...ben moe![]()
Tot morgen! (Misschien komt mijn tuutje dan wel)
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:20 schreef JacMar het volgende:
[..]
TUUTINFORMATIE:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 14-02-2006 Goes , balie postkantoren bv
Het werkt dus!quote:
Wat een verrassing!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef Aarti het volgende:
Ik heb Love bug ook, nog niet gebruikt!!
En ik heb vandaag Love Stack gekregen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef Aarti het volgende:
Ik heb Love bug ook, nog niet gebruikt!!
En ik heb vandaag Love Stack gekregen
Ja absoluut!quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:42 schreef Shirley het volgende:
Pfft...wat een dag... ik werd ineens snotverkouden wakker, voel me de hele dag al belabberd en heb ik een soort schurftplekje op m'n wang, geen idee hoe ik eraan kom of eraf moet komen. En denk ik mezelf net lekker af te spoelen en m'n haar te wassen na een Snowfestival bad, wordt het water niet meer warm! Nu zit ik hier met vies nat haar...ik kan wel huilen.
Ik moest het ff kwijt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |