In principe is het zo dat degene die 'm volmikt, een nieuwe opentquote:Op zondag 12 februari 2006 21:59 schreef JacMar het volgende:
Gelukkig een nieuw topic! Durfde geen nieuwe te openen..Weet nog niet hoe dat werkt enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog geen reactie trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okquote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In principe is het zo dat degene die 'm volmikt, een nieuwe opentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En laat dat dan nu net iemand zijn die slecht is in het verzinnen van topictitelsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In principe is het zo dat degene die 'm volmikt, een nieuwe opentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is altijd hét grote probleem inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef JacMar het volgende:
[..]
Okom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dan zal ik ervoor zorgen dat ik nooit de laatste benJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(Ik zou geen leuke titel wetenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whahaha, zo zie je aan mijn titelquote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef JacMar het volgende:
[..]
Okom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dan zal ik ervoor zorgen dat ik nooit de laatste benJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(Ik zou geen leuke titel wetenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had er wel een paar. Maar laten we het leuk houden....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef JacMar het volgende:
Misschien moeten we er een paar van tevoren verzinnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef JacMar het volgende:
Misschien moeten we er een paar van tevoren verzinnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik had er wel een paar. Maar laten we het leuk houden....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik had er wel een paar. Maar laten we het leuk houden....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vertel!?????quote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Nee hoor. Maar laat ik de ouwe koeien nou maar in de sloot laten zitten...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef JacMar het volgende:
[..]
Vertel!?????
Heeft het iets met een vermiste Lushie te maken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarschijnlijk was dat voor mijn tijdquote:Op zondag 12 februari 2006 22:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar laat ik de ouwe koeien nou maar in de sloot laten zitten...
Nee geeneens...maar goed. Ladyxima moet snel reageren!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef JacMar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat voor mijn tijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er begint iets te dagenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee geeneens...maar goed. Ladyxima moet snel reageren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop