In principe is het zo dat degene die 'm volmikt, een nieuwe opentquote:Op zondag 12 februari 2006 21:59 schreef JacMar het volgende:
Gelukkig een nieuw topic! Durfde geen nieuwe te openen..Weet nog niet hoe dat werkt enzo![]()
![]()
Nog geen reactie trouwens![]()
Okquote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In principe is het zo dat degene die 'm volmikt, een nieuwe opent
En laat dat dan nu net iemand zijn die slecht is in het verzinnen van topictitelsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In principe is het zo dat degene die 'm volmikt, een nieuwe opent
Dat is altijd hét grote probleem inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef JacMar het volgende:
[..]
OkDan zal ik ervoor zorgen dat ik nooit de laatste ben
(Ik zou geen leuke titel weten
)
Whahaha, zo zie je aan mijn titelquote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef JacMar het volgende:
[..]
OkDan zal ik ervoor zorgen dat ik nooit de laatste ben
(Ik zou geen leuke titel weten
)
Ik had er wel een paar. Maar laten we het leuk houden....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef JacMar het volgende:
Misschien moeten we er een paar van tevoren verzinnen![]()
Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef JacMar het volgende:
Misschien moeten we er een paar van tevoren verzinnen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik had er wel een paar. Maar laten we het leuk houden....
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vertel!?????quote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar laat ik de ouwe koeien nou maar in de sloot laten zitten...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef JacMar het volgende:
[..]
Vertel!?????
Heeft het iets met een vermiste Lushie te maken?![]()
Waarschijnlijk was dat voor mijn tijdquote:Op zondag 12 februari 2006 22:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar laat ik de ouwe koeien nou maar in de sloot laten zitten...
Nee geeneens...maar goed. Ladyxima moet snel reageren!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef JacMar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat voor mijn tijd![]()
![]()
Er begint iets te dagenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee geeneens...maar goed. Ladyxima moet snel reageren!
Het was het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd. "''Zou ik al mail hebben, wat zouden we gekregen hebben?''quote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je zou toch denken dat ze haar Lush-spulletjes wel zou willen uitzoeken
Ja mooi niet! Ze moet gewoon voor morgenochtend gemaild hebben, anders krijgt zij de left overs!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
Zitten jullie eerst weken te wachten op de toet, kunnen jullie nu nog dágen wachten op de verdeling ervan...
Sorry, was ff leedvermaak...
Relnichtquote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
Zitten jullie eerst weken te wachten op de toet, kunnen jullie nu nog dágen wachten op de verdeling ervan...
Sorry, was ff leedvermaak...
Kap eens met mij napraten ja!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Relnicht![]()
En volgens mij is dat de 2e keer dat ik dat tegen je zeg![]()
Tja, als ze niet reageert moet ze het doen met de leftovers![]()
De kruimeltjes die nog op de vloer liggen...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja mooi niet! Ze moet gewoon voor morgenochtend gemaild hebben, anders krijgt zij de left overs!![]()
Ik hoor een hele nare echoquote:
Niks relnichtquote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Relnicht![]()
En volgens mij is dat de 2e keer dat ik dat tegen je zeg![]()
Tja, als ze niet reageert moet ze het doen met de leftovers![]()
Nou, dan smst ze maar naar JacMar hoor!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De kruimeltjes die nog op de vloer liggen...![]()
Ach, misschien heeft ze gewoon wel een heel erg leuk weekend. Of is haar internet kapot en kan ze pas over 5 dagen weer mailen ofzo..Heb geduld dames...
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niks relnicht![]()
Dit toet-gebeuren is leuker dan gtst...![]()
Het is de laatste hoor Aarti. Echt waar...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef Aarti het volgende:
Alweeeeeeeeeeeer een toetjestitel
Ik hoop dat de missing Lushie snel reageert, voor haar eigen bestwil :p
Dat hopen julliequote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is de laatste hoor Aarti. Echt waar...
Tenzij straks blijkt dat Ladyxima door overmacht niet kon mailen, en ze zwaar in opstand komt naderhand tegen de verdeling, en dat hier op het forum komt vertellen!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is de laatste hoor Aarti. Echt waar...
Dan nog komt het niet meer in de TT, en hebben jullie pech. Ruzies worden hier niet uitgevochten, daar is msn voor.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
Tenzij straks blijkt dat Ladyxima door overmacht niet kon mailen, en ze zwaar in opstand komt naderhand tegen de verdeling, en dat hier op het forum komt vertellen!
In dat geval pakken Flugeltje en ik de popcorn en chocomel erbij, en wordt het genieten geblazen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan nog komt het niet meer in de TT, en hebben jullie pech. Ruzies worden hier niet uitgevochten, daar is msn voor.
Stel je voor he... Nóg een tuut als dezequote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En dan was de mijne niet eens negatief bedoeld... Ik bedoel maar... Wie weet is de volgende TT wel "Lush #90 De verloren toet is óók goed!!"
Mochten we een meet afspreken waar we gaan knokken om de Lush, dan ben je de eerste die het hoort!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En dan was de mijne niet eens negatief bedoeld... Ik bedoel maar... Wie weet is de volgende TT wel "Lush #90 De verloren toet is óók goed!!"
Dat hoop ik zo he!!! Maar ik denk het nietquote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Stel je voor he... Nóg een tuut als deze![]()
Een echte Lushfightquote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mochten we een meet afspreken waar we gaan knokken om de Lush, dan ben je de eerste die het hoort!
Dat hopen we dan maarquote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, dan smst ze maar naar JacMar hoor!
uhm, je weet dat ik een grapje maak, toch?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan nog komt het niet meer in de TT, en hebben jullie pech. Ruzies worden hier niet uitgevochten, daar is msn voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |