quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef Vava het volgende:Ik wilde ook al de hele dag posten dat ik Narcotick, Happy for Sad en Back for Breakfast heb gekocht en dat de Happy Pill er nog niet was.
De Happy Pill zit al wel in cadeaupakket voor moederdag, die al wel te krijgen is
![]()
In ieder geval, in Den Bosch hadden ze 'm wel afgelopen zaterdag. Dat pakket zag er wel lekker uit trouwens!
![]()
quote:
Turbo
![]()
Die leek me nou net zo lekker.. Nog maar een keer eentje meenemen dan, voor het te laat is
![]()
.
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:54 schreef Shirley het volgende:[..]
16 en 17 april is het Pasen... vrijdag de 14e is het Goede Vrijdag. Dat betekent: VRIJ!
![]()
Ik moet dan werken, op goede vrijdag...
![]()
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:Er stond in de Leidse zelfs nog Snow Fairy, dus volgens mij vinden ze in de duistere kelders van Lush af en toe nog een doosje van het een en ander terug
![]()
.
In Den Bosch hadden ze zaterdag nog 6 verschillende BBS en Ballistics, nog Ruby Red Slippers, Nog Christmas Massage Bar en Snowfairy. Idd vreemd dat dat ineens weer verschijnt allemaal
![]()
.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.