Er zijn ook wel veel baddingen uitgegaan... Maar ik zou ook liever douchedingen zienquote:Op maandag 27 maart 2006 19:21 schreef Bob. het volgende:
Er komen wel vooral veel nieuwe dingen voor in bad heIk wil douchespullen! ja of gewoon een bad
Die moet ik hebben... Ik zoek wel iemand met een badquote:Op maandag 27 maart 2006 19:24 schreef noekje het volgende:
Toch ruik ik nauwelijks de happy hippy. Ik ruik eigenlijk alleen maar The Olive Branch. Sweet!
Nee, nog niet maar ze hebben het vrijdag pas verstuurd.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:25 schreef PeRi het volgende:
Deb, heb jij je forumwindingesballistic al ontvangen?
Ik had gehoopt dat ze heel snel waren met luchtpostquote:Op maandag 27 maart 2006 19:26 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Nee, nog niet maar ze hebben het vrijdag pas verstuurd.
Oh, is dat die ruikt naar Olive Branch? Geweldig! Hij ziet er ook zo lief uitquote:Op maandag 27 maart 2006 19:30 schreef noekje het volgende:
Volgens mij is die Olive Branch bbs (Pop in the bath) op 7 April in Engeland te verkrijgen via mailorder. Een maand later is die geloof ik in de winkels te verkrijgen. Geloof ik hoor, ik weet het niet helemaal zeker.
KAK ik ben t/m de 21e in Engelandquote:Op maandag 27 maart 2006 19:30 schreef noekje het volgende:
Volgens mij is die Olive Branch bbs (Pop in the bath) op 7 April in Engeland te verkrijgen via mailorder. Een maand later is die geloof ik in de winkels te verkrijgen. Geloof ik hoor, ik weet het niet helemaal zeker.
Beter dat Little Monkey weggaat. Die is echt smerig! Hoe weet je dat trouwens? Van de Engelse site?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:35 schreef noekje het volgende:
Deze bbs-en gaan eruit:
Little Monkey
Two Timing Tart
Turbo bubble
Play Doze
Als het goed is komen hier ook weer andere bbs-en voor terug waarvan één dus die pop in the bath is.
Van het Engelse forum. Ik bestel nu ook veel in Engeland zoals met de disonrondes etc. Tevens koop ik dan mijn gewone spulletjes. Produkten zijn gewoon goedkoper.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Beter dat Little Monkey weggaat. Die is echt smerig! Hoe weet je dat trouwens? Van de Engelse site?
Ja, als je een creditcard hebt scheelt dat enorm. Maar om nou een creditcard speciaal voor Lush aan te gaan schaffen...quote:Op maandag 27 maart 2006 19:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Van het Engelse forum. Ik bestel nu ook veel in Engeland zoals met de disonrondes etc. Tevens koop ik dan mijn gewone spulletjes. Produkten zijn gewoon goedkoper.
Mail me anders even.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:46 schreef noekje het volgende:
Je mag wel meebestellen hoor. Maakt mij niet uit.
*fluistertoon* In Amerika zijn er ook heel veel leuke sites die bbs-en en ballistics verkopen. In tig geuren zelfs.
Daar ben ik ook niet echt rouwig om eigenlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 19:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Beter dat Little Monkey weggaat. Die is echt smerig! Hoe weet je dat trouwens? Van de Engelse site?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |