Dat vind ik ook goed nieuws!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:08 schreef Vava het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, Happy Pill, een ballistic die naar Happy Hippy en Olive Branch ruikt en Pop in the bath, een BBS die naar Olive Branch ruikt!
Da's best goed nieuws natuurlijk
Dat begrijp je goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:08 schreef Vava het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, Happy Pill, een ballistic die naar Happy Hippy en Olive Branch ruikt en Pop in the bath, een BBS die naar Olive Branch ruikt!
Da's best goed nieuws natuurlijk
Jaaa dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 27 maart 2006 20:22 schreef noekje het volgende:
Ik doe regelmatig wat Olive Branch in mijn bad. Geeft een lief klein shuimlaagje en het ruikt heerlijk!
heb wel een badje hierquote:Op maandag 27 maart 2006 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die moet ik hebben... Ik zoek wel iemand met een bad![]()
Ah, 2 Olive Branch dingen dusquote:Op maandag 27 maart 2006 20:12 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat vind ik ook goed nieuws!
The Olive Branch![]()
Misschien krijg ik net m'n kont erinquote:Op maandag 27 maart 2006 20:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
heb wel een badje hierof je er in past
als je je er mee wilt douchen dan welquote:Op maandag 27 maart 2006 20:49 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dus ik kan met pasen the oive branche niet meenemen?
dan komt anitra weekendje hier met kids en manquote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Shirley het volgende:
Wat is er met Pasen dan?
Aha...ik ben niet nieuwsgierig hoor...quote:Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dan komt anitra weekendje hier met kids en mankrijg ik naailes en gaan we waarschijnlijk wel naar de lush hier in maastricht
![]()
niet aankomend weekend en niet dat het weekend daarop maar dan dat weekendquote:
16 en 17 april is het Pasen... vrijdag de 14e is het Goede Vrijdag. Dat betekent: VRIJ!quote:
Er stonden er nog een paar in de Leidsestraat. Van Narcotick had ik echt de allerlaatste fles, een 250 gram uitvoering.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
heb wel een badje hierof je er in past
vava was de happy 4 sad er nog? die was er toch uit![]()
Hmm... voor mijn moeder heb ik ook de laatste grote fles B4B gekocht, ze hadden nog wel een aantal kleine flesjes staan.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:57 schreef Maeghan het volgende:
Volgens mij houden ze daar spul achter of krijgen ze er nog van binnen of zo, want ik heb ook al een keer de laatste fles H4S gekocht daar. En twee flesjes B4B. En toen stonden er ook nog maar een paar, en die hebben er vast geen maanden gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |