Hmmm... hebben ze dan wel CupD bumpers?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel naakte treinen. Is dat een goede vervanger?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pinnen van tevoren is wel goeie methode om je aan een max te houden
Dat maakt zo'n bezoekje alleen maar langer omdat je dan de optimale besteding van je budget wilt... En je moet die 10% nog meerekenenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n bezoekje alleen maar langer omdat je dan de optimale besteding van je budget wilt... En je moet die 10% nog meerekenen![]()
Welke winkel is eigenlijk het plan??quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja!
Leuk een mini-meet
Alleen zijn er 2 niet-Fokkers bij![]()
Ja, Amsterdam! Ik ben wel benieuwd naar de verbouwde Leidse... Die is ook wat ruimer dan de Kalver.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke winkel is eigenlijk het plan??
Ik gokte een beetje op Amsterdam, maar anders wordt het lastig voor me
Wel flink stevige bufferschalen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmmm... hebben ze dan wel CupD bumpers?
*kuch* nerd *kuch*quote:
Oeeeh... look at me... I'm addicted to soapquote:
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je dizer[AT]dizer.nl geprobeerd?
Wie post er hier ook alweer in de GTST-SCquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeeeh... look at me... I'm addicted to soap
garpje....
Jij jij jij..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie post er hier ook alweer in de GTST-SC![]()
quote:
Jah, van de week binnenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is m'n geld nou eindelijk eens binnen?![]()
De vraag is of je dat wilt natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |