Hmmm... hebben ze dan wel CupD bumpers?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel naakte treinen. Is dat een goede vervanger?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pinnen van tevoren is wel goeie methode om je aan een max te houden
Dat maakt zo'n bezoekje alleen maar langer omdat je dan de optimale besteding van je budget wilt... En je moet die 10% nog meerekenenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n bezoekje alleen maar langer omdat je dan de optimale besteding van je budget wilt... En je moet die 10% nog meerekenen![]()
Welke winkel is eigenlijk het plan??quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja!
Leuk een mini-meet
Alleen zijn er 2 niet-Fokkers bij![]()
Ja, Amsterdam! Ik ben wel benieuwd naar de verbouwde Leidse... Die is ook wat ruimer dan de Kalver.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke winkel is eigenlijk het plan??
Ik gokte een beetje op Amsterdam, maar anders wordt het lastig voor me
Wel flink stevige bufferschalen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmmm... hebben ze dan wel CupD bumpers?
*kuch* nerd *kuch*quote:
Oeeeh... look at me... I'm addicted to soapquote:
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je dizer[AT]dizer.nl geprobeerd?
Wie post er hier ook alweer in de GTST-SCquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeeeh... look at me... I'm addicted to soap
garpje....
Jij jij jij..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie post er hier ook alweer in de GTST-SC![]()
quote:
Jah, van de week binnenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is m'n geld nou eindelijk eens binnen?![]()
De vraag is of je dat wilt natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
Ja, dat wil ik wel wegens chronisch geldgebrek en een uitpuilende Lush-voorraadkast.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:45 schreef Elefes het volgende:
[..]
De vraag is of je dat wilt natuurlijk![]()
Ja hoor. Geen probleemquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Maar, jij hebt vrede met de Leidsestraat?
't Werkt meestal niet zo iig...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:45 schreef Elefes het volgende:
[..]
De vraag is of je dat wilt natuurlijk![]()
Nee johquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hoor. Geen probleemMaar dat wordt dus volgende week zondag? Als het maar niet een hele dag wordt hoor
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik wel wegens chronisch geldgebrek en een uitpuilende Lush-voorraadkast.
Sterker nog, ik zou nu zo niet iets weten wat ik zou willen kopen.
Ja klopt!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:55 schreef Elefes het volgende:![]()
Dat is![]()
Ook niet iets van de nieuwe producten? Oh nee, je bent al schandalig verwend met valentijn![]()
Uh-huhquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:55 schreef Elefes het volgende:
Oh nee, je bent al schandalig verwend met valentijn![]()
quote:
Grrrr... wat doe jij hier?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze reeks is best erg...
Wat is er in hemelsnaam zo bijzonder aan die zeepjes?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze reeks is best erg...
Wat is er in hemelsnaam zo bijzonder aan die zeepjes?
Veel plezier Bob.!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef Bob. het volgende:
Ik ga morgen naar AmsterdamIk heb dr zin innn
![]()
Ik wil best wat dingen voor je meenemen en opsturen hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lijstje voor je hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |