Dat komt goedquote:Op maandag 27 maart 2006 21:57 schreef DarkElf het volgende:
Oh enne: de modjes are watching, dus gedraag jullie
Ik kom net onder de douche vandaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:58 schreef Maeghan het volgende:
Ja, duidelijk een geval van typtyfus. Maar hee, beetje Lush lost dat wel op ;-)
Maar eh, DarkElf zei misschien, dus da's wel al praktisch verslaafd =P
Dream Creamquote:Op maandag 27 maart 2006 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lush heeft ook nog andere dingen dan zeep
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:16 schreef Shirley het volgende:
We zijn gewoon allemaal zeepdbellen!
Aparte tvp...
We zijn gewoon allemaal zeepdellen!
Aparte tvp...
De Happy Pill zit al wel in cadeaupakket voor moederdag, die al wel te krijgen isquote:Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef Vava het volgende:
Ik wilde ook al de hele dag posten dat ik Narcotick, Happy for Sad en Back for Breakfast heb gekocht en dat de Happy Pill er nog niet was.
Turboquote:Op maandag 27 maart 2006 19:35 schreef noekje het volgende:
Deze bbs-en gaan eruit:
Little Monkey
Two Timing Tart
Turbo bubble
Play Doze
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
16 en 17 april is het Pasen... vrijdag de 14e is het Goede Vrijdag. Dat betekent: VRIJ!
In Den Bosch hadden ze zaterdag nog 6 verschillende BBS en Ballistics, nog Ruby Red Slippers, Nog Christmas Massage Bar en Snowfairy. Idd vreemd dat dat ineens weer verschijnt allemaalquote:Op maandag 27 maart 2006 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er stond in de Leidse zelfs nog Snow Fairy, dus volgens mij vinden ze in de duistere kelders van Lush af en toe nog een doosje van het een en ander terug.
Die ga ik over een tijdje kopenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik wilde ook graag het 'Come fly with me' pakket kopen, maar het tasje zag er echt vreselijk lelijk uit.
Hmm... ik let eigenlijk nooit op de cadeaupakkettenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:29 schreef Elefes het volgende:
De Happy Pill zit al wel in cadeaupakket voor moederdag, die al wel te krijgen isIn ieder geval, in Den Bosch hadden ze 'm wel afgelopen zaterdag. Dat pakket zag er wel lekker uit trouwens!
Wat zit daar allemaal nog meer in dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:29 schreef Elefes het volgende:
De Happy Pill zit al wel in cadeaupakket voor moederdag, die al wel te krijgen isIn ieder geval, in Den Bosch hadden ze 'm wel afgelopen zaterdag. Dat pakket zag er wel lekker uit trouwens!
[..]
Er zit iig Flying Foxquote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat zit daar allemaal nog meer in dan?
We zijn gewoon allemaal zeepdellen!
Aparte tvp...
Klinkt best lekker, op de Ring of Roses naquote:Contains: Happy Pill Bath Ballistic, Romance in a Stone Ballistic 95g, Ma Bar Bubble Bar Slice, Helping Hands, Flying Fox Shower Gel 100g, A Ring of Roses Butter Cream 80g, 17 Cherry Tree Soap 100g.
Getver!quote:Op maandag 27 maart 2006 22:44 schreef Shirley het volgende:
Nou, mijn I Should Coco die ik al een tijd niet meer heb gebruikt, heeft ook allemaal haar op de kokos zitten.
Scheerzeep krijgt ineens een hele andere dimensie erbijquote:Op maandag 27 maart 2006 22:47 schreef Aarti het volgende:
Kijk.
Jullie hebben gewoon teveel spul. En dat ligt daar maar te liggen, en van ontevredenheid gaan ze je straffen door behaard te raken. Eigen schuld
Klinkt idd goedquote:Op maandag 27 maart 2006 22:42 schreef Elefes het volgende:
http://www.lush.co.uk/
Daar staat het op de voorkant
"Practically Perfect" heet het. Ik wist dat de naam met een P begon
[..]
Klinkt best lekker, op de Ring of Roses na.
Is je scheerzeep ook al behaard dan? Djiesss wat hebben jullie voor aftandse productenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Scheerzeep krijgt ineens een hele andere dimensie erbij
Ik bedoel dat je je harige zeep dan moet gaan scheren. Scheerzeep... enzo..quote:Op maandag 27 maart 2006 22:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Is je scheerzeep ook al behaard dan? Djiesss wat hebben jullie voor aftandse producten![]()
![]()
Tss... ik praat elke dag nog lief tegen al m'n zeepjes. Maar Coco is gewoon tegendraads. Want de rest blijft rustig liggen.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:47 schreef Aarti het volgende:
Kijk.
Jullie hebben gewoon teveel spul. En dat ligt daar maar te liggen, en van ontevredenheid gaan ze je straffen door behaard te raken. Eigen schuld
Ik smeer op mijn gezicht, even in laten trekken en dan afvegen met een wattenschijfjequote:Op maandag 27 maart 2006 22:56 schreef Leegle het volgende:
anyways...ga vanavond dan toch maar ns Babyface uitproberen![]()
vind t altijd zo'n drempel om met een nieuw product te gaan klooien als je nog niet precies wat hoe t t best gaatMaar ik houd jullie op de hoogte!
Miranda stinkt, dus Miranda doet maarquote:Op maandag 27 maart 2006 22:57 schreef Vava het volgende:
Miranda was denk ik ook boos omdat ik haar niet meer gebruik
iddquote:Op maandag 27 maart 2006 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Miranda stinkt, dus Miranda doet maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |