abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36384279
Studeren is leuk!!

Oja, ik ga denk ik in York veel kopen enzo, gezien de prijsverschillen, en niet a.s. woensdag wanneer ik toch naar A'dam ga
Tap tap tap
pi_36384406
Studeren is godsgruwelijk kut. Ik zou mezelf verzuipen in een bad met Hollywood of zo.

Ja, veel kopen in York!!!
k Vraag me af of <3 Brontė <3 er nog werkt.
Sanity is (not) statistical
pi_36384625
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:34 schreef teigan het volgende:
ymme, heb je al een track and trace code voor mij?
Help me even... Wat zou jij mij sturen
Ik heb gisteren het pakketje van Lotje ontvangen. Die van haar gaat dus morgen met de post mee.

Dan heb ik nog 2 pakketjes hier staan namelijk van Astrid en Marije. Maar hier heb ik volgens mij nog niets van ontvangen. Zodra ik dat wel heb, gaan ook deze pakketjes weg.
Of ik moet weer iets over het hoofd hebben gezien, ben een beetje door de war de laatste tijd
pi_36389205
Ik heb jouw afgelopen week een pakje gestuurd, en die had je ook woensdag volgens mij al ontvangen...
Het pakje voro Astrid is voor mij, en die zou je donderdag of vrijdag op de post doen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 21:53:22 #205
43556 miss_dynastie
pi_36389367
Ik moet morgen een beetje gedwongen naar Den Bosch.... maar hopelijk kan ik ff bij de lush naar binnen wippen (als de tijd het toelaat en als ik het kan vinden )
  zondag 26 maart 2006 @ 22:35:33 #206
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_36390639
Zo, voorstel is gemaild Nu nog hopen dat mijn eerste keuze docent me wil begeleiden... en als ze me wil begeleiden hoop ik dat ze het een beetje goed vindt...

Nu even lekker onder de douche. Moet nu echt even ontspannen anders blijven mijn hersenen in de hoogste versnelling draaien...
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_36390840
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:47 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Haha, volgende keer rolstoel mee, de Lush in, en dan even smeren voor de deur en gelijk opstaan en roepen dat het een wonder is
Moet je je niet voor schamen joh, er zitten zo veel mensen in een rolstoel en die stappen er ook wel eens uit (ik werk in een supermarkt, ik zie niet anders dan mensen die even opstaan om iets uit het bovenste schap te pakken).

Jullie hebben wel gelijk
pi_36396619
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:47 schreef teigan het volgende:
Ik heb jouw afgelopen week een pakje gestuurd, en die had je ook woensdag volgens mij al ontvangen...
Het pakje voro Astrid is voor mij, en die zou je donderdag of vrijdag op de post doen...
Ja sorry hoor, maar door omstandigheden ben ik daar gewoon nog niet aan toe gekomen.
Maar wat zat er in jou pakketje ookal weer? Heb echt een hoofd als een zeef, en dat moet je me niet kwalijk nemen. Het gaat goed komen zeker weten
pi_36396664
ik mail je wel ff...
het was een hele lijst

ik heb je gemailed
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36397274
Bedankt.
pi_36399153
Open maar met de zeer dringende vraag deze post , die hier ter kennisgeving staat en niet ter discussie, eens goed te lezen:
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:37 schreef DarkElf het volgende:
Het is toch gewoon niet te geloven dat jullie kinderachtig genoeg zijn om ook hier weer na nota bene gevraagd te zijn te kappen gewoon weer door gaan?

Hoe oud zijn jullie in hemelsnaam?

Snap gewoon niet dat jullie leuk posten over iets wat jullie allemaal leuk vinden laten vergallen door dit kinderachtige gedoe. En nee het boeit me echt niet wie er gelijk heeft en wie niet, feit is dat het vertoonde gedrag die lush topics goed verziekt.

Snap niet dat jullie zo weinig controle over jullie impulsen hebben. Iedere keer weer hetzelfde gezeur en gezever, iedere keer weer gewoon. We zijn het echt compleet zat en dat zouden jullie ook moeten zijn. Want wat schiet je er in godsnaam mee op?

Wie het ook zat zijn? De mensen die wel leuk in Lush kunnen posten, die wel gewoon iets leuks te melden hebben om dit topic lekker lopende te houden. Die mensen die dus iedere keer geconfronteerd worden met dit gezeik waardoor er slotjes komen.

Lijkt me echt verschrikkelijk " leuk" om te beseffen dat ik weer iets zou verzieken voor mensen. Misschien kunnen alle deelnemenden aan die kinderachtige rellen daar eens over na denken.
Tevens over wat wel en niet in de lushtopic:
quote:
Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/icq/mail en niet op het forum.
De lush topics zijn voor lushervaringen, om te delen wat je vindt, wat je denkt, wat je ruikt, wat je wilt kopen wat je gekocht hebt etc...

Topic gaat weer open en probeer het nu eens leuk te houden. Dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn aangezien jullie allemaal een gemeenschappelijk iets leuk vinden.

Notes zijn gezet vanmorgen en ik geef jullie iig mee dat bij het eerstvolgende kinderachtige conflict er hardere maatregelen zullen volgen.

[ Bericht 18% gewijzigd door DarkElf op 27-03-2006 19:07:49 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_36412815
Lush
Back in business.
pi_36412829
tevens crosspost nav van deze post hetvolgende:
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:09 [sub]schreef DarkElf het volgende:
tevens: als er mensen zijn die een apart forum willen kunnen jullie daar buiten fok! het over hebben.

Maar als de lushtopics weer gewoon leuk lopen lijkt het mij eigenlijk totaal onnodig. er is hier animo genoeg en stof tot praten ook.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 27 maart 2006 @ 19:13:17 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36412876
Gelukkig, we zijn er weer

Ik wilde al de hele dag posten dat er groen spul op m'n Herbalism groeide... en het waren geen kleine
Herbalismpjes

Hij heeft z'n laatste rustplaats gevonden in de prullenbak!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 27 maart 2006 @ 19:15:49 #215
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_36412955
ik heb mezelf vrijdag een grote fles skin sin gekocht
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_36412989
Gelukkig weer open

Ik wilde ook al de hele dag posten dat ik Narcotick, Happy for Sad en Back for Breakfast heb gekocht en dat de Happy Pill er nog niet was.

Balen van je Herbalism
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36412990
Dat was dan de alle-allerlaatste Herbalism. Het was toch wel een waardig afscheid?
Hoe lang heb je ermee gedaan. Die van mij is nog steeds mooi Herbalism groen.

Ik wil een Pop in the bath!
Go hard or go home
  maandag 27 maart 2006 @ 19:16:57 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36413001
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mezelf vrijdag een grote fles skin sin gekocht
Meer niet ?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36413031
Happy Pill is in Engeland uitgesteld tot 6 April. Dan zal Nederland ook wel snel volgen. Hij is echt heerlijk!
Go hard or go home
  maandag 27 maart 2006 @ 19:18:06 #220
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_36413042
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Meer niet ?
aqua marina, en de hartjes van de big hugs soap
valt mee he
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 27 maart 2006 @ 19:18:16 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36413047
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef noekje het volgende:
Dat was dan de alle-allerlaatste Herbalism. Het was toch wel een waardig afscheid?
Hoe lang heb je ermee gedaan. Die van mij is nog steeds mooi Herbalism groen.

Ik wil een Pop in the bath!
Die van mij was ruim een half jaar over de datum en dus echt op z'n eind.

Echt waardig is het niet geweest, beetje gruwelend met een mooie boog in de vuilnisbak gemikt .

Die Pop-dinges is een nieuwe bbs?
pi_36413086
Ja, die pop-dinges lijkt mij ook erg lekker. Een naar the olive branch ruikende bbs.
  maandag 27 maart 2006 @ 19:20:48 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36413114
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef debby1973 het volgende:
Ja, die pop-dinges lijkt mij ook erg lekker. Een naar the olive branch ruikende bbs.
Dat is toch de Happy Pill
pi_36413127
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:17 schreef noekje het volgende:
Happy Pill is in Engeland uitgesteld tot 6 April. Dan zal Nederland ook wel snel volgen. Hij is echt heerlijk!
Ow, dan zal het in NL ook wel langer duren. Gek want ik vroeg het aan de verkoopster en die zei dat ze dinsdag waarschijnlijk wel binnen zouden komen. Nouja, wellicht was ze er dan ook niet van op de hoogte.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36413147
Er komen wel vooral veel nieuwe dingen voor in bad he Ik wil douchespullen! ja of gewoon een bad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')