Help me even... Wat zou jij mij sturenquote:Op zondag 26 maart 2006 11:34 schreef teigan het volgende:
ymme, heb je al een track and trace code voor mij?
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:47 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Haha, volgende keer rolstoel mee, de Lush in, en dan even smeren voor de deur en gelijk opstaan en roepen dat het een wonder is![]()
Moet je je niet voor schamen joh, er zitten zo veel mensen in een rolstoel en die stappen er ook wel eens uit (ik werk in een supermarkt, ik zie niet anders dan mensen die even opstaan om iets uit het bovenste schap te pakken).
Ja sorry hoor, maar door omstandigheden ben ik daar gewoon nog niet aan toe gekomen.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:47 schreef teigan het volgende:
Ik heb jouw afgelopen week een pakje gestuurd, en die had je ook woensdag volgens mij al ontvangen...
Het pakje voro Astrid is voor mij, en die zou je donderdag of vrijdag op de post doen...
Tevens over wat wel en niet in de lushtopic:quote:Op maandag 27 maart 2006 17:37 schreef DarkElf het volgende:
Het is toch gewoon niet te geloven dat jullie kinderachtig genoeg zijn om ook hier weer na nota bene gevraagd te zijn te kappen gewoon weer door gaan?
Hoe oud zijn jullie in hemelsnaam?
Snap gewoon niet dat jullie leuk posten over iets wat jullie allemaal leuk vinden laten vergallen door dit kinderachtige gedoe. En nee het boeit me echt niet wie er gelijk heeft en wie niet, feit is dat het vertoonde gedrag die lush topics goed verziekt.
Snap niet dat jullie zo weinig controle over jullie impulsen hebben. Iedere keer weer hetzelfde gezeur en gezever, iedere keer weer gewoon. We zijn het echt compleet zat en dat zouden jullie ook moeten zijn. Want wat schiet je er in godsnaam mee op?
Wie het ook zat zijn? De mensen die wel leuk in Lush kunnen posten, die wel gewoon iets leuks te melden hebben om dit topic lekker lopende te houden. Die mensen die dus iedere keer geconfronteerd worden met dit gezeik waardoor er slotjes komen.
Lijkt me echt verschrikkelijk " leuk" om te beseffen dat ik weer iets zou verzieken voor mensen. Misschien kunnen alle deelnemenden aan die kinderachtige rellen daar eens over na denken.
De lush topics zijn voor lushervaringen, om te delen wat je vindt, wat je denkt, wat je ruikt, wat je wilt kopen wat je gekocht hebt etc...quote:Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/icq/mail en niet op het forum.
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:09 [sub]schreef DarkElf het volgende:
tevens: als er mensen zijn die een apart forum willen kunnen jullie daar buiten fok! het over hebben.
Maar als de lushtopics weer gewoon leuk lopen lijkt het mij eigenlijk totaal onnodig. er is hier animo genoeg en stof tot praten ook.
Meer nietquote:Op maandag 27 maart 2006 19:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mezelf vrijdag een grote fles skin sin gekocht
Die van mij was ruim een half jaar over de datum en dus echt op z'n eind.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef noekje het volgende:
Dat was dan de alle-allerlaatste Herbalism. Het was toch wel een waardig afscheid?
Hoe lang heb je ermee gedaan. Die van mij is nog steeds mooi Herbalism groen.
Ik wil een Pop in the bath!
Dat is toch de Happy Pillquote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef debby1973 het volgende:
Ja, die pop-dinges lijkt mij ook erg lekker. Een naar the olive branch ruikende bbs.
Ow, dan zal het in NL ook wel langer duren. Gek want ik vroeg het aan de verkoopster en die zei dat ze dinsdag waarschijnlijk wel binnen zouden komen. Nouja, wellicht was ze er dan ook niet van op de hoogte.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:17 schreef noekje het volgende:
Happy Pill is in Engeland uitgesteld tot 6 April. Dan zal Nederland ook wel snel volgen. Hij is echt heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |