Ja, of je praat gewoon gezellig over Lush. Daar kom je toch ook voor? Toch niet voor Ymme?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:04 schreef PeRi het volgende:
Ja I know. Maar ik kan het gewoon niet laten als ze weer zo stom doet. Ze is gewoon zo vreselijk irritant.
.
Ok, gelukkigquote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef DarkElf het volgende:
topic heeft even een afkoelslotjeGaat gewoon weer open en hopelijk kunnen dingen dan wel goed gaan.
Wat een onzin.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:58 schreef PeRi het volgende:
Er is altijd wel wat met dr, lame excuusjes..
Maar waar het om gaat, is dat er 8 vd 10 keer geslowchat wordt dat niks te maken heeft met Lush. Ja ergens ver weg 'ik ga zo maar douchen'. Het Tuut verhaal dat telkens maar door en doorgaat, TPG perikelen. Het ís niet leuk om het te lezen en dáárom blijven er zoveel mensen uit de topics weer. Er wordt niet meer over produkten gepraat, maar om de dingen eromheen.
Hoe weet jij dat het een lame excuus is dan? Ik vind niet dat wij daar over moeten oordelen eigenlijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:58 schreef PeRi het volgende:
Maar waar het om gaat, is dat er 8 vd 10 keer geslowchat wordt dat niks te maken heeft met Lush. Ja ergens ver weg 'ik ga zo maar douchen'. Het Tuut verhaal dat telkens maar door en doorgaat, TPG perikelen. Het ís niet leuk om het te lezen en dáárom blijven er zoveel mensen uit de topics weer. Er wordt niet meer over produkten gepraat, maar om de dingen eromheen.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:05 schreef debby1973 het volgende:
Krijgen we nu zelf zonder dat Ymme er is een ymme-rel?
En dingen van een ander forum hier heen halen die ergens ver weg alleen met Lush te maken heeft omdat dat in een doosje zit die iemand opgestuurd heeft mag zeker welquote:Op maandag 27 maart 2006 13:58 schreef PeRi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |