Inderdaad!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil gewoon lekker over al de Lushproductjes kunnen beppen, zonder gezeik!
Ik hoop 't met je meequote:Op maandag 27 maart 2006 19:20 schreef DarkElf het volgende:
ok, nu maar hopen dat het allemaal leuk blijft dit keer.
Ik hoop het ook en ik ben blij dat het topic weer geopend isquote:Op maandag 27 maart 2006 19:20 schreef DarkElf het volgende:
ok, nu maar hopen dat het allemaal leuk blijft dit keer.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
Schatje wat ben je lekker streng...
Er wordt geëdit omdat mensen kennelijk niet de OP lezen. Enkel getoonde schoenen en sneakers horen niet in dat topic thuis. In combinatie met kledingstukken mag het wel. Dan is het vaak een geheel, een setje. Heel simpel. Bovendien is het om te verkomen dat mensen gaan crossposten.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:05 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Waarom edit je alles in show je kleren
Ik bedoelde het in het algemeen 't viel me op dat je bijna alle posts hebt geëdit.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Er wordt geëdit omdat mensen kennelijk niet de OP lezen. Enkel getoonde schoenen en sneakers horen niet in dat topic thuis. In combinatie met kledingstukken mag het wel. Dan is het vaak een geheel, een setje. Heel simpel. Bovendien is het om te verkomen dat mensen gaan crossposten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |