En je huid dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:27 schreef DeTolk het volgende:
Wat ze kunnen gebruiken mogen ze van me hebben, zolang ze me maar wel netjes dichtmaken
hoornvliezenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:27 schreef Orealo het volgende:
Je mag overgens kiezen uit :
Alvleesklier
Bloedvaten
Botweefsel, kraakbeen en pezen
Darmen
Hart
Hartkleppen
Hoornvliezen
Huid
Lever
Longen
Nieren
Meestal zijn de oogleden toch gesloten bij lijken?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:37 schreef ooge het volgende:
[..]
hoornvliezenlig je dan in je kist zonder ogen, lekker gezicht voor de nabestaanden
![]()
Valt wel mee, ze roven je alleen leeg als je medisch gezien dood bent. Het is niet zo dat ze bij een diepe coma direct de stekker er uit halen hoor.quote:ik ben ook altijd bang dat mocht je overlijden, dan moeten ze snel zijn met organen eruit snijden anders hebben ze er niets meer aan. het kan dus voorkomen dat ze je leeggehaald hebben terwijl je in een soort diepe coma was?
ik zou me als ik jou was eens goed inlezenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:37 schreef ooge het volgende:
[..]
hoornvliezenlig je dan in je kist zonder ogen, lekker gezicht voor de nabestaanden
![]()
ik ben ook altijd bang dat mocht je overlijden, dan moeten ze snel zijn met organen eruit snijden anders hebben ze er niets meer aan. het kan dus voorkomen dat ze je leeggehaald hebben terwijl je in een soort diepe coma was?
Eng hè, donor zijn?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:37 schreef ooge het volgende:
[..]
![]()
ik ben ook altijd bang dat mocht je overlijden, dan moeten ze snel zijn met organen eruit snijden anders hebben ze er niets meer aan. het kan dus voorkomen dat ze je leeggehaald hebben terwijl je in een soort diepe coma was?
okee die ogen is dus niet zo'n punt.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Meestal zijn de oogleden toch gesloten bij lijken?
[..]
Valt wel mee, ze roven je alleen leeg als je medisch gezien dood bent. Het is niet zo dat ze bij een diepe coma direct de stekker er uit halen hoor.
Na dagen??? Ik vind het moeilijk om me voor te stellen dat zoiets in een westers ziekenhuis zou kunnen gebeuren. En als het gebeurt dan is het zo onwaarschijnlijk dat ik er in ieder geval geen rekening mee ga houden. Dat lijkt me echt een kans die vergelijkbaar is met het winnende staatslot op straat vinden.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef ooge het volgende:
alleen ik heb wel eens van die verhalen gehoort dat bijvoorbeeld bij verkeersongelukken waarbij het 'lijk' nog een aantal dagen in een mortuarium ligt voordat het begraven wordt, het slachtoffer 'wakker' wordt.
quote:Op zondag 19 maart 2006 14:48 schreef Slarioux het volgende:
- Nee, ze controleren niet heel goed of je dood bent zeker, knurft.
Ja, en dat geloof jij?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef ooge het volgende:
[..]
okee die ogen is dus niet zo'n punt.
alleen ik heb wel eens van die verhalen gehoort dat bijvoorbeeld bij verkeersongelukken waarbij het 'lijk' nog een aantal dagen in een mortuarium ligt voordat het begraven wordt, het slachtoffer 'wakker' wordt.
Dit komt heeeeeeeel zelden voor, maar dat komt omdat die mensen een ziekte hebben waardoor het hart nog maar 1 of 2 slagen per minuut maaktquote:
Ja maar dat is niet zo heul moeilijk te detecteren. Bovendien heb je dan nog hartslag, lichaamswarmte, en al die andere dingen waar je geen last van hebt als je nog leeft, zoals lijkstijfheid en een wasbleke huid.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dit komt heeeeeeeel zelden voor, maar dat komt omdat die mensen een ziekte hebben waardoor het hart nog maar 1 of 2 slagen per minuut maakt(weet het fijne er niet van)
Maar meestal is dit bekend wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |