Klinkt errug lekker. En komt wel lekker goed uit hè, jij bent de laatste toch zo weg van die milk bath foams enzo, grappig zo qua naam.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:32 schreef debby1973 het volgende:
Nee, geen plaatje. Maar ik ga er zeker een foto van maken. Op het uk forum staat dit:
the new milk bath bomb
Ah, dan wordt jij de gratis resencist van dit product en krijg je, als je een lief verhaal krijgt er nog 10 extra.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:34 schreef debby1973 het volgende:
Nee, volgens mij gaat dit 1 van de nieuwe produkten worden.
Wow je zit er wel snel bovenop, zeg, ik heb em nog maar heel eventjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:35 schreef Anitra het volgende:
ss16 heb jij ook een grotere foto van jou avatar?
Recensie hier alstublieft. Dan weet ik of ik het als cadeautje voor m'n ventje kan kopen.quote:
2 votes. Dan kan ik ook even kijken of het koopbaar isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Recensie hier alstublieft. Dan weet ik of ik het als cadeautje voor m'n ventje kan kopen.
bijna alles zit in stoere zwarte potjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:10 schreef DennisMoore het volgende:
*grinnik*
Aan mij heb je niks als recensent, want ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
Ik smeerde alleen wel eens wat met Nivea aftershave balsam, en dit is totaal wat anders, echt een crême.
Het zit iig wel in een stoer zwart potje..
Snot met stukjes of overgeefsel... Ook dat het afbreekt als je het uit het potje giet is te bizar voor woordenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Evil-Cherry: Je Big-beschrijving! Hahaha! Ik heb geen moeite met de consistentie van Big... Mijn vriendje noemt het "zeezout in snot"
Ik vind er echt niet zoveel raars aan hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:56 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Snot met stukjes of overgeefsel... Ook dat het afbreekt als je het uit het potje giet is te bizar voor woorden![]()
Eh... ja... charmant!quote:Haha, net lekker in de wind gelopen, ik lijk net een mixje tussen Tina Turner en een struisvogel![]()
Fijn lijstje!! Each Peach is echt iets voor de lente! Lekker fris!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:32 schreef Elefes het volgende:
Vanmiddag even bij de Lush geweest, wat heb ik meegenomen:
- Each Peach massagebar
- Romance in a Stone
- Christmas Carol 2x (voor de prijs van 1)
Ze hadden nog allerlei kerstspulletjes liggen, en dus ook een paar badbruisballen: 2 halen 1 betalen.
Het krantje van Lush heb ik op de terugweg in alle haast in de trein laten liggen.
Dankje! Ik ben zo besluiteloos vandaagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:48 schreef Vava het volgende:
Zeker een fijn lijstje! Ik heb gisteren Romance in a stone gebruikt, hij is echt lekker fris!
Ik zou Mange Too nemen XcUZ_Me
Jeetjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje! Ik ben zo besluiteloos vandaagWe moeten straks nog naar een verjaardag en ik heb al 4x van outfit gewisseld
.
Hmm.. ik heb 'm 10 minuten geleden opgedaan ongeveer, maar ik vind 'm nu nog niet zo... Nou, misschien komt het nogquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:55 schreef Vava het volgende:
[..]
En Mange Too is echt lekkerals ik zo aan ruik al maar ongeveer een half uurtje na het opsmeren gaat het helemaal lekker ruiken
Ai, jouw hersens zijn echt aangetast.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje! Ik ben zo besluiteloos vandaagWe moeten straks nog naar een verjaardag en ik heb al 4x van outfit gewisseld
.
Door de flessen wijn van gisteravond jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ai, jouw hersens zijn echt aangetast.
Wel lekker, maar ik vind de Xmas en de Each Peach lekkerderquote:
Helaas hij is al vergevenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:20 schreef Vava het volgende:
Echt heerlijk he, een boek lezen in een Lushbad, heb ik gisteren ook gedaanAlleen ik heb nooit geduld om er 2 uur in te blijven liggen
Xmas massagebar ruilenwat wil je er voor hebben?
Haha, zo erg is het niet hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:38 schreef JacMar het volgende:
[..]
Helaas hij is al vergeven![]()
Je weet dat je ze in Duitsland heel goedkoop kan bestellen?![]()
Mail me anders even..Misschien kan ik iets voor je regelen..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Haha, zo erg is het niet hoor
Ik zal eens op de Duitse site gaan kijken
Amstelveen?!??!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:55 schreef Anitra het volgende:
Hier geen Lus gekocht vandaag
We zijn naar Amstelveen geweest, maar met 2 broeken, 3 shirtjes voor mij, 2 broeken, 2 shirtjes voor de mannen en nog een jas voor Rick, mogen we niet klagenbehalve over pijnlijke voeten dan
Okayquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:59 schreef JacMar het volgende:
[..]
Mail me anders even..Misschien kan ik iets voor je regelen..![]()
Maar het ging echt niet meer en ik was hel eigenwijs en heb alles lopend gedaan omdat ik het zo'n stom gezicht vind o uit de rolstoel te stappen om een broek te passenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Amstelveen?!??!
Dan ben je zo dichtbij...
Lieverd, dat je moet je niet doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
Maar het ging echt niet meer en ik was hel eigenwijs en heb alles lopend gedaan omdat ik het zo'n stom gezicht vind o uit de rolstoel te stappen om een broek te passen![]()
Pff, en wat kan jou het schelen wat WILDVREEMDE mensen, die je overigens nooit van je leven meer tegenkomt, over je denken? :pquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
Maar het ging echt niet meer en ik was hel eigenwijs en heb alles lopend gedaan omdat ik het zo'n stom gezicht vind o uit de rolstoel te stappen om een broek te passen![]()
Haha, volgende keer rolstoel mee, de Lush in, en dan even smeren voor de deur en gelijk opstaan en roepen dat het een wonder isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Fijn lijstje!! Each Peach is echt iets voor de lente! Lekker fris!
In Den Bosch lagen nog een heel aantal X-mas massagebarsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Haha, zo erg is het niet hoor
Ik zal eens op de Duitse site gaan kijken
Glittertjesquote:Op zondag 26 maart 2006 17:25 schreef Elefes het volgende:
[..]Ik vind het ook wel lekker, er zit ook iets zoets doorheen
. En zitten er nou glitters in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |