Dankje! Ik ben zo besluiteloos vandaagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:48 schreef Vava het volgende:
Zeker een fijn lijstje! Ik heb gisteren Romance in a stone gebruikt, hij is echt lekker fris!
Ik zou Mange Too nemen XcUZ_Me
Jeetjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje! Ik ben zo besluiteloos vandaagWe moeten straks nog naar een verjaardag en ik heb al 4x van outfit gewisseld
.
Hmm.. ik heb 'm 10 minuten geleden opgedaan ongeveer, maar ik vind 'm nu nog niet zo... Nou, misschien komt het nogquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:55 schreef Vava het volgende:
[..]
En Mange Too is echt lekkerals ik zo aan ruik al maar ongeveer een half uurtje na het opsmeren gaat het helemaal lekker ruiken
Ai, jouw hersens zijn echt aangetast.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje! Ik ben zo besluiteloos vandaagWe moeten straks nog naar een verjaardag en ik heb al 4x van outfit gewisseld
.
Door de flessen wijn van gisteravond jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ai, jouw hersens zijn echt aangetast.
Wel lekker, maar ik vind de Xmas en de Each Peach lekkerderquote:
Helaas hij is al vergevenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:20 schreef Vava het volgende:
Echt heerlijk he, een boek lezen in een Lushbad, heb ik gisteren ook gedaanAlleen ik heb nooit geduld om er 2 uur in te blijven liggen
Xmas massagebar ruilenwat wil je er voor hebben?
Haha, zo erg is het niet hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:38 schreef JacMar het volgende:
[..]
Helaas hij is al vergeven![]()
Je weet dat je ze in Duitsland heel goedkoop kan bestellen?![]()
Mail me anders even..Misschien kan ik iets voor je regelen..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Haha, zo erg is het niet hoor
Ik zal eens op de Duitse site gaan kijken
Amstelveen?!??!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:55 schreef Anitra het volgende:
Hier geen Lus gekocht vandaag
We zijn naar Amstelveen geweest, maar met 2 broeken, 3 shirtjes voor mij, 2 broeken, 2 shirtjes voor de mannen en nog een jas voor Rick, mogen we niet klagenbehalve over pijnlijke voeten dan
Okayquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:59 schreef JacMar het volgende:
[..]
Mail me anders even..Misschien kan ik iets voor je regelen..![]()
Maar het ging echt niet meer en ik was hel eigenwijs en heb alles lopend gedaan omdat ik het zo'n stom gezicht vind o uit de rolstoel te stappen om een broek te passenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Amstelveen?!??!
Dan ben je zo dichtbij...
Lieverd, dat je moet je niet doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
Maar het ging echt niet meer en ik was hel eigenwijs en heb alles lopend gedaan omdat ik het zo'n stom gezicht vind o uit de rolstoel te stappen om een broek te passen![]()
Pff, en wat kan jou het schelen wat WILDVREEMDE mensen, die je overigens nooit van je leven meer tegenkomt, over je denken? :pquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
Maar het ging echt niet meer en ik was hel eigenwijs en heb alles lopend gedaan omdat ik het zo'n stom gezicht vind o uit de rolstoel te stappen om een broek te passen![]()
Haha, volgende keer rolstoel mee, de Lush in, en dan even smeren voor de deur en gelijk opstaan en roepen dat het een wonder isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Fijn lijstje!! Each Peach is echt iets voor de lente! Lekker fris!
In Den Bosch lagen nog een heel aantal X-mas massagebarsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Haha, zo erg is het niet hoor
Ik zal eens op de Duitse site gaan kijken
Glittertjesquote:Op zondag 26 maart 2006 17:25 schreef Elefes het volgende:
[..]Ik vind het ook wel lekker, er zit ook iets zoets doorheen
. En zitten er nou glitters in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |