Ik denk niet dat hij daar blij van wordtquote:Op woensdag 5 april 2006 23:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
En al helemaal niet over zijn bolletje.
Ik vrees het ook niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar blij van wordt
Als je je maar wast!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik ga slapen, ik moet morgenochtend weer vroeg theedrinken![]()
Hey wat toevallig! Ik ookquote:Op woensdag 5 april 2006 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik ga slapen, ik moet morgenochtend weer vroeg theedrinken![]()
Uiteraard! Met HIWTK dus, zeer waarschijnlijkquote:
Aaaah dat is wel heel erg schattigquote:Op woensdag 5 april 2006 23:27 schreef _evenstar_ het volgende:
wat lullen jullie veel![]()
Ik ben helemaal weg van sweety pie, verschoon ik mijn dochtertje, zie ik op het broekje dit:
[afbeelding]
een lushy baby![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:27 schreef _evenstar_ het volgende:
wat lullen jullie veel![]()
Ik ben helemaal weg van sweety pie, verschoon ik mijn dochtertje, zie ik op het broekje dit:
[afbeelding]
een lushy baby![]()
Je gebruikte in de vorige eeuw al Lush???quote:Op woensdag 5 april 2006 23:28 schreef Vava het volgende:
Zo, deel 101 alweer! Doet me even herinneren aan mijn eerste kennismaking met Lush. Het was oktober 1999 en ik was bij mijn oom en tante in Sydney op bezoek en daar was een bad! En een winkel van Lush! Mijn tante kende de winkel en die wilde ze graag aan me laten zien. Ik heb toen alleen een bruisbal en een zeepje gekocht maar de bruisbal gelijk gebruikt uiteraard (ik had toen thuis geen bad).
En dat was toch geweldig lekker! Ik wilde nog wel meer kopen na dat bad maar helaas niet meer bij die winkel in de buurt geweest![]()
Bijna 7 jaar geleden alweerquote:Op woensdag 5 april 2006 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vava: 1999?! Zooooo, dan ben jij wel een oldbie-lushie!
Evenstar:! Grappige foto!
Ja nu je het zegtquote:Op woensdag 5 april 2006 23:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je gebruikte in de vorige eeuw al Lush???
En Assisi?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:30 schreef _evenstar_ het volgende:
heb trouwens laatst de kleine een badje gedaan met snowfairy, maar blijf ebrij babytjes moeten naar zwitsal ruiken![]()
ik vind assisi erg fijn, heb het wel eens gebruikt bij de kleine, totdat ik het in mijn ogen kreegquote:
Beetje laat, maar ik denk dat dat is omdat de stickers vervagen. Dus niet om de boel te neppen.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
I know, maar ik vind het zo raar om 't ook bij zéép te doen. Wat Bob. ook zegt, wat maakt dat nou uit als dat 2 dagen ouder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |