De werking van Dreamcream met de geur van SF of Rockstarquote:Op woensdag 5 april 2006 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snow Fairy bodycream en zeep.
*wegdroomt*
Of HIWTK of Silky Underwearquote:Op woensdag 5 april 2006 17:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
De werking van Dreamcream met de geur van SF of Rockstar
Hmmm... zonde van de Smitten dan, hoewel je nu wel heerlijk ruikende vloerbedekking hebtquote:Op woensdag 5 april 2006 19:30 schreef Bob. het volgende:
Ik had dit ook echt aan kunnen zien komen, ik ben zo onhandig
en dat silky underwear in de stofzuiger klinkt wel goed
De smitten zit vooral in mn vloerbedekking dus dus dat gaat niet lukken, wat over is heb ik nu maar in een lelijk ander potje gedaan![]()
Je kan de volgende keer ook je bal mee naar buiten nemenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef Bob. het volgende:
Hehe dan zou ik in ieder geval zeker kunnen weten dat ze veilig zijn ja![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:38 schreef noekje het volgende:
Zou die roze glitter bbs geen snowfairy bbs kunnen zijn?
Gokje hoor. Ik hoop het niet trouwens.
Doen ze bijna overal hoor, zelfs in de supermarktquote:Op woensdag 5 april 2006 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Lush de boel ook behoorlijk weet te neppen?
Mijn schoonzusje kwam laatst vlak voor sluitingstijd de Lush binnen en toen zag ze dat de verkoopsters van alle stukken voorverpakte zeep de stickers aan het verwisselen waren! Dus de zepen die al klaar lagen voor verkoop, werden van een nieuwe sticker voorzien voor de volgende dag, zodat het leek alsof 't de dag ervoor verpakt zouden zijn.
Raar hoor!
I know, maar ik vind het zo raar om 't ook bij zéép te doen. Wat Bob. ook zegt, wat maakt dat nou uit als dat 2 dagen ouder isquote:Op woensdag 5 april 2006 20:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Doen ze bijna overal hoor, zelfs in de supermarkt![]()
Marketing. Das alles.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
I know, maar ik vind het zo raar om 't ook bij zéép te doen. Wat Bob. ook zegt, wat maakt dat nou uit als dat 2 dagen ouder is.
Jaquote:Op woensdag 5 april 2006 09:40 schreef Anitra het volgende:
Vava deel 100 om 1:00 uur openen hoe krijg je het voor elkaar?
Nice work Peri.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:19 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Comforter 3,95 pond; fruitig, blackcurrant.
[afbeelding]
Tempal of truth 3,95 pond, blauwe relaxing bbs
boob tube 100g = £14.95
boob tube d cup 250g = £29.95
Ik kom wel ff keuren of 'ie werkt.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nice work Peri.
Die boobtube is me eigenlijk te duur, maar ik ga hem toch bestellen vrijdag.
Wát??? Niet naar Fever???quote:Op woensdag 5 april 2006 22:01 schreef PeRi het volgende:
En de boobtube ruikt naar American Cream.
http://www.lushforum.co.uk/viewtopic.php?t=93897quote:Op woensdag 5 april 2006 22:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wát??? Niet naar Fever???
Are you sure? Want dan hoef ik hem niet.
quote:Titty: i do believe it is american cream fragrance
Nah, als je 'm niet kwijt kunt, mag je 'm best in mijn pakketje stoppen en verrekenen we het.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:14 schreef debby1973 het volgende:
Heb het te ruil staan op makeupalley maar heb tot nu toe nog geen leuke aanbieding gekregen.
Jaaaaa ik ben echt benieuwd naar Veganese!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohw Vaav, je moet echt de Veganese proberen! Je krijgt er tenminste niet zo'n slappe bos haar van zoals bij American Cream enzo!
Zal ik die meenemen als we de boel komen ruilen?
Uhuh! Mijn haar glanst en is sterk als nooit tevoren. En de geur is echt heerlijk. Moet wel zuinig aan doen helaas. Okra moet echt terug in de gewone lijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:17 schreef debby1973 het volgende:
Komt in orde. Bevalt okra je nog steeds?
Hij stinkt wel een beetje, maar werkt uitstekend! Hij is ook erg fijn in de combi met BIGquote:Op woensdag 5 april 2006 22:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaaa ik ben echt benieuwd naar Veganese!
Hier staat ook nog het een en ander voor je klaar
En ik haat slappe bossen haardus die Veganese is meer dan welkom!
Dat weet ik dus nog nietquote:Op woensdag 5 april 2006 22:19 schreef debby1973 het volgende:
Veganese heb ik dus nog nooit geprobeerd. Wordt je haar daar doorkambaar van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |