De werking van Dreamcream met de geur van SF of Rockstarquote:Op woensdag 5 april 2006 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snow Fairy bodycream en zeep.
*wegdroomt*
Of HIWTK of Silky Underwearquote:Op woensdag 5 april 2006 17:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
De werking van Dreamcream met de geur van SF of Rockstar
Hmmm... zonde van de Smitten dan, hoewel je nu wel heerlijk ruikende vloerbedekking hebtquote:Op woensdag 5 april 2006 19:30 schreef Bob. het volgende:
Ik had dit ook echt aan kunnen zien komen, ik ben zo onhandig
en dat silky underwear in de stofzuiger klinkt wel goed
De smitten zit vooral in mn vloerbedekking dus dus dat gaat niet lukken, wat over is heb ik nu maar in een lelijk ander potje gedaan![]()
Je kan de volgende keer ook je bal mee naar buiten nemenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef Bob. het volgende:
Hehe dan zou ik in ieder geval zeker kunnen weten dat ze veilig zijn ja![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:38 schreef noekje het volgende:
Zou die roze glitter bbs geen snowfairy bbs kunnen zijn?
Gokje hoor. Ik hoop het niet trouwens.
Doen ze bijna overal hoor, zelfs in de supermarktquote:Op woensdag 5 april 2006 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Lush de boel ook behoorlijk weet te neppen?
Mijn schoonzusje kwam laatst vlak voor sluitingstijd de Lush binnen en toen zag ze dat de verkoopsters van alle stukken voorverpakte zeep de stickers aan het verwisselen waren! Dus de zepen die al klaar lagen voor verkoop, werden van een nieuwe sticker voorzien voor de volgende dag, zodat het leek alsof 't de dag ervoor verpakt zouden zijn.
Raar hoor!
I know, maar ik vind het zo raar om 't ook bij zéép te doen. Wat Bob. ook zegt, wat maakt dat nou uit als dat 2 dagen ouder isquote:Op woensdag 5 april 2006 20:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Doen ze bijna overal hoor, zelfs in de supermarkt![]()
Marketing. Das alles.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
I know, maar ik vind het zo raar om 't ook bij zéép te doen. Wat Bob. ook zegt, wat maakt dat nou uit als dat 2 dagen ouder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |