Ik heb geen bad, dus voorlopig staat er me niks te wachtenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Christmas Carol! Die veroorzaakt een glitterbad, dus weet wat je te wachten staat!
Thans to join me about thinking for a good OPquote:
Ah..bewaar hem dan maar voor een speciale gelegenheid waarbij je glitters kan gebruikenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:01 schreef Bob. het volgende:
Goede titel![]()
[..]
Ik heb geen bad, dus voorlopig staat er me niks te wachtenGelukkig mijn zus wel, alleen woont die hier 3 uur vandaan
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 01:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Thans to join me about thinking for a good OP
Daar heb ik echt niet op geletquote:Op woensdag 5 april 2006 01:06 schreef Shirley het volgende:
En hoe toevallig! Kijk hoelaat het topic is gepost...
quote:Op woensdag 5 april 2006 01:28 schreef Ladyxima het volgende:
druk aan het huiswerken, zie ik op de frontpage ineens dit vrolijke topic staan!
gefeliciteerd allemaal!!![]()
![]()
dat we nog lekker lang moge lushen! zonder stijgende prijzenhahaha
![]()
Ok duidelijk wat het wordt dusquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:30 schreef Elefes het volgende:
[..]
Each Peach is lekker, lekker zoet citroenig frisEn ik vind Fair Trade ook lekker..! Die wil ik voor de zomer nog gaan kopen, heb ik al iets om mijn kortingsbon bij te gebruiken
.
Ultimate Shine is idd ook lekker
sorry schatje, ik ben nogal vaag/melig na een nachtje wakker. zal wel even iets anders gaan doen dan fok stalkenquote:Op woensdag 5 april 2006 09:03 schreef schatje het volgende:
Even voor de goede orde, slowchatten is niet zo erg hoor. Mits het het maar niet te gortig wordt.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 5 april 2006 09:11 schreef schatje het volgende:
Er was trouwens ook niets mis met het vorige topic hoor.
* Evil-Cherry mompelt iets over het lot enzoquote:Op woensdag 5 april 2006 09:40 schreef Anitra het volgende:
Vava deel 100 om 1:00 uur openen hoe krijg je het voor elkaar?
Ik heb Ben&Jerry's ijs gekochtquote:
Je kreeg er een gratis B&J-bakje bij. Dat was de hoofdreden om het te kopen. Echt waar hoor!quote:
Oeh waarquote:Op woensdag 5 april 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kreeg er een gratis B&J-bakje bij. Dat was de hoofdreden om het te kopen. Echt waar hoor!
Zodat je nog meer B&J kunt kopen zekerquote:Op woensdag 5 april 2006 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kreeg er een gratis B&J-bakje bij. Dat was de hoofdreden om het te kopen. Echt waar hoor!![]()
Gewoon bij de AH! Stond zo'n schap met van die bakjesquote:
HEBBENquote:Op woensdag 5 april 2006 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gewoon bij de AH! Stond zo'n schap met van die bakjes. Handgeschilderd
. In rood, blauw, geel en groen en met wolkjes op de zijkant. Onderin staat "Oops! It's empty!"
wat geniaalquote:Op woensdag 5 april 2006 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
. In rood, blauw, geel en groen en met wolkjes op de zijkant. Onderin staat "Oops! It's empty!"
Ik heb geen vriendje om te bekeren maar mn moeder heb ik we verslaafd gemaaktquote:Op woensdag 5 april 2006 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom Melusine! Je hebt een mooi topic uitgekozen om te beginnen.
Wat een heerlijk lijstje! En je bent idd niet de enige die haar vriend heeft weten te bekeren tot het Lushdom. Lemslip is de grote favoriet bij die van mij
.
Snow Fairy is goddelijk!
Ik ga ervan uit dat als ik thuis ben, ik dat nog niet kan lezen!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef Bob. het volgende:
Ik heb geen vriendje om te bekeren maar mn moeder heb ik we verslaafd gemaaktZe is helemaal gek van strawberry twin tub en new (die ik ook lekker vind dus die kan ik jatten
)
Oh en hoi Melusine![]()
Het staat dan ook onderin het schaaltje en niet onderin de pot zelfquote:Op woensdag 5 april 2006 13:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat als ik thuis ben, ik dat nog niet kan lezen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |