quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een snowfairy die ik niet wil. Ruilen?
Ik ga dus van de week als ik tijd heb een lijstje maken van alles wat ik heb en wat ik niet meer wil.
Uitgedroogd? Hoe kan dat nu? Wat jammer zeg!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Mocht iemand nog snow showers jellie hebben let me knowde mijne is uitgedroogd en ik vind m zooo lekker
Stomme doosjes! De mijne zitten in degelijke plastic bakjes. Zoals het hoort voor optimaal gebruikersplezier. Ik steun de doelstelling van Lush om het milieu niet teveel te belasten van harte, maar ze gaan er vaak wat ver in. (doosjes, popcorn etc.)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
door dat stomme kartonnen doosjeik ben anti kartonnen doosjes nu
En dan vervolgens tot zes keer toe fouten maken in één order waardoor er zeven pakketjes i.p.v. één pakketje de oceaan over moeten. Héél effectief jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stomme doosjes! De mijne zitten in degelijke plastic bakjes. Zoals het hoort voor optimaal gebruikersplezier. Ik steun de doelstelling van Lush om het milieu niet teveel te belasten van harte, maar ze gaan er vaak wat ver in. (doosjes, popcorn etc.)
Precies! Snap jij het, snap ik het.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan vervolgens tot zes keer toe fouten maken in één order waardoor er zeven pakketjes i.p.v. één pakketje de oceaan over moeten. Héél effectief ja
Op het UK forum is men creatief:quote:
Oh daar was ik ook niet blij mee geweest zeg... Ik was eigenlijk bang dat ze elders nog leukere pakketjes zouden hebben en dat je dr van zou balen ofzo (ja ik weet dat ik er niks aan kan doen wat ze in die van hier stoppen, maar toch).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn tasjes niet uit Den Haag komen
Grabbag 1
- Razorantium klein potje
- Eau Roma Water 250g
- Zeep Snowcake (klein)
- Zeep Angel's Delight (middel)
- Zeep Christmas Cake Slice (klein)
Grabbag 2
- Razorantium klein potje
- Eau Roma Water 250g
- Zeep Angel's Delight (erg groot)
- Zeep Christmas Cake Slice (klein)