Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor... wij stemmen voor een geurzakje, ik knoop heel welwillend een stofje, ik stuur dat op naar het forum van Fok!, ik krijg een mooie prijs van Fok!quote:Op maandag 6 november 2006 09:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Het forum van fok! natuurlijk!
Beetje omslachtig, wel...quote:Op maandag 6 november 2006 10:34 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ze dan bedoelt, dat als jij een zakje maakt/verzint, jij ze maakt voor degenen die het willen in het topic hier. En dan zamelen wij wat geld in en krijg jij een cadeautje van ons.
Dat leek mij ook, vandaarquote:Want ik denk dat Fok! hier niks mee te maken wilt hebben en het zou fijn zijn als S16 voortaan eerst nadenkt voor ze wat zegt.
En dan niet een dikke stof, anders kan de geur er niet door.quote:Op maandag 6 november 2006 12:21 schreef Troel het volgende:
Het makkelijkste is denk ik gewoon een ronde cirkel uit een leuk stofje knippen, schaafsel erop leggen en dan met een mooi lint dichtbinden.
quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef Bob. het volgende:
Ik vond al dat er zo lang niet meer in het oude topic werd gereageerd, maar hij was dus vol.![]()
Das vroeg!quote:Op dinsdag 7 november 2006 06:21 schreef Maeghan het volgende:
Oeps. Dalijk sollicitatie. Moest 5.30 opstaan, moet zo de deur uit, zie ik net pas op het mailtje staan dat je je diploma's mee moet nemen (ok, lukt nog wel last-minute) en dat je jehet best kon voorbereiden door je in SAP te verdiepen. Hihihi. Nou, het zal mij benieuwen! Nouja, behalve het salaris vind ik ook niet zo veel interessant aan de functie
Nederland? Kan zo een dag of tien duren, schijnt ook afhankelijk te zijn van je betalingsmethode.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:25 schreef Jurk het volgende:
het zal vast al tig keer gevraagd zijn hoor....maar iemand enig idee hoe lang het duurt voor je je bestelling binnen hebt?
Mooi dat het goed ging.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:16 schreef Maeghan het volgende:
Nou het ging best goed. Eerst wat info gehad van een aardige niet eens onaantrekkelijke jongemeneer, dat was al fijn. Toen een test voor analytisch denkvermogen, twee onderdelen waar je 75% op moest hebben gemiddeld en ik had 90% en 85% dus dat zat wel goed. En toen verder een gesprek met een hele aardige meneer die zeer te spreken was over me. Het enige was dat ie niet overtuigd is dat ik de baan wil en ook doorhad dat ik daar zelf niet van overtuigd was. Ik krijg een paar weken om me in te lezen en me af te vragen of ik dit wil, welke richting ik op wil en waarom ik het wil, heb ook een lesboek meegehad, en dan kan ik 27 nov. terugkomen voor weer een gesprek met iemand anders. Dus ik hoop maar dat het daar ook mee klikt, zul je net zien dat ik dan een hele botte zak tref of zo.
Maar ik ben in ieder geval blij dat iemand eindelijk eens positief is over mijn houding en mijn intelligentie erkent. Ik zit nu al zoveel jaar weg te suffen bij C1000 dat ik af en toe zelf ga twijfelen aan m'n denkvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |