Oeh dat klinkt goed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:40 schreef Lotjeb het volgende:
Ik zie net ik het vorige topic dichtgepost had
![]()
Ijsklontjes maken van douchegel en daar mee douchen is met dit weer zooooo lekker![]()
op www.lush.com en dan staan daar de sites per land, je moet alleen wel wat talenkennis hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
waar kun je zien waar ze ter wereld winkels hebben eigenlijk?
Goed idee!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:40 schreef Lotjeb het volgende:
Ik zie net ik het vorige topic dichtgepost had
![]()
Ijsklontjes maken van douchegel en daar mee douchen is met dit weer zooooo lekker![]()
Haha toffe foto.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:42 schreef Webkim het volgende:
[afbeelding]
Ik Lush!![]()
Raad wat ik op mijn hoofd heb en post een nieuw plaatje.![]()
Mijn kaas ruikt naar Lemslip...quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Hier staat heel veel in de koelkast, alle massagebars, potjes creme, zeepjes die ik niet gebruik.
Oeh! Die heb ik bij me! En het is toch veel te heet voor een badquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:39 schreef Shirley het volgende:
Ik heb vandaag gedoucht met Cleanliness! Gewoon een heel klein beetje op een puff en douchen maar! Het schuimde als een tiet, en het rook heerlijk fris. Lekker hoor, met dit weer.
Ja, echt een aanrader! Ik wilde ook in bad, maar dat is niet te doen nu.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oeh! Die heb ik bij me! En het is toch veel te heet voor een bad.
Ben inderdaad ook gewaarschuwd voor de verslavende kanten van de DS, maar ja het kan altijd ergerquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:31 schreef Anitra het volgende:
Nintendd ds is ook super MissFrodo, das mijn 2e verslavingheb behoorlijkwat spellen voor mijn doen gekocht ervoor, gameboy had ik vaak max 3 spellen en heb er nu al iets van 6 terwijl ik hem nog niet al te lang heb
Ik kom bijna niet in de winkels dus dan word het overnemen van de bonnen wat moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |