haha zelfde als ik dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:03 schreef gaai het volgende:
Jah sorry.....ik had 'm dichtgegooid, maar ik weet nog niet zo goed hoe ik een OP moet overnemen om een nieuw deel in een reeks te openen![]()
![]()
Een Flosty is van mij, rest is van/voor Skaai zelfquote:
Wow wat een sexy kleuren!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:10 schreef PeRi het volgende:
Nee dat zijn Hard en Soft shampoobar! En idd Flosty en Sunnyside.
haha ja ik zag het daarna dus had hem al geeditquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een Flosty is van mij, rest is van/voor Skaai zelf. Ze heeft nog wel voor mij iets bij Be Never gekocht; een douchegel OM en een conditioner
.
Schat, het water wordt echt knalroze.quote:niet vertellen dat die m'n watertje niet mooi roze kleurt hè......
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:20 schreef noekje het volgende:
Gaai schreef voordat ze het topic dicht knalde:
[..]
Schat, het water wordt echt knalroze.![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:20 schreef noekje het volgende:
Gaai schreef voordat ze het topic dicht knalde:
[..]
Schat, het water wordt echt knalroze.![]()
Dat is best wel eh... Ja. Ik heb het nog nooit gehoord, zeg maar, en ik heb al heel wat gehoord.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:28 schreef gaai het volgende:
en had ik al verteld dat ik een mini-koelkastje heb aangeschaft voor m'n smeltgevoelige stash?ik slaap op zolder en ben zó bang dat ik anders alleen lekker riekende 'plasjes' overhou........
![]()
Dat ligt er geloof ik aan waar je woont, veel kalk in het water was toch hard water?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:44 schreef gaai het volgende:
Wat is nou eigenlijk de deal met die hard en soft shampoo.......de 1 is voor als je hard water hebt en de ander voor als je zacht water hebt, toch? Maar heeft de gemiddelde Nederlandsche mensch nou hard of zacht water?
Zo denk ik er ook over........quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:51 schreef Maeghan het volgende:
Alleen in Limbabwe en een klein stukje Gelderland heb je hard water voor zover ik weet. De rest is gewoon 'normaal' eigenlijk. Niet bijzonder zacht ook, maar eerder zacht dan hard.
Ik heb gewoon Hard gekocht omdat dat ook een conditioner is. Als het werkt, werkt het. Zacht of hard water, lekker boeiend.
Hard water is inderdaad meer kalk dan zacht waterquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat ligt er geloof ik aan waar je woont, veel kalk in het water was toch hard water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |