Het is echt een lekker fris zeepje, ik krijg er dorst van als ik er aan ruikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:03 schreef Bob. het volgende:
Leuk dat happy er is vavaIk heb ook wel eens zin in een fris zeepje, ik heb echt alleen maar zoete dingen
misschien koop ik binnenkort ook maar eens happy hippy
Johquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat ga ik nu bedenken terwijl ik een bak ijs leeg eet
Ik vond 'm lekker fris, het water werd alleen een beetje viesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:45 schreef lotje11 het volgende:
Pweeeeh Jacmar dan ben je volgens mij een van de weinigen....
Kan nooit zo vies zijn als van Lush Pudquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:50 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik vond 'm lekker fris, het water werd alleen een beetje vies![]()
Nou het was een soort van bruin schuim...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Kan nooit zo vies zijn als van Lush Puddaar was de kleur die de Happy zeep achter laat niks bij
Die heb ik ook nog liggen. Wat vind je er lekker aan? Als ik er zo aan snuffel vind ik het niet veel soeps..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:43 schreef JacMar het volgende:
Ik ben lekker in bad geweest met een letters to santa..Lekkere bruisbal!![]()
Ik vond 'm eerst ook niet echt lekker ruiken, maar toen ik 'm in bad had gegooid viel het niet tegen..quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen. Wat vind je er lekker aan? Als ik er zo aan snuffel vind ik het niet veel soeps..
Kun je de geur omschrijven? Wat een kruisverhoor zegquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:26 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik vond 'm eerst ook niet echt lekker ruiken, maar toen ik 'm in bad had gegooid viel het niet tegen..
Er zit ook een soort olie in volgens mij, want mijn huid is lekker zacht![]()
Euhm...dat is een beetje moeilijk..Ik vind het een beetje een onbestemd geurtje, maar wel frisquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kun je de geur omschrijven? Wat een kruisverhoor zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |