Het is echt een lekker fris zeepje, ik krijg er dorst van als ik er aan ruikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:03 schreef Bob. het volgende:
Leuk dat happy er is vavaIk heb ook wel eens zin in een fris zeepje, ik heb echt alleen maar zoete dingen
misschien koop ik binnenkort ook maar eens happy hippy
Johquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat ga ik nu bedenken terwijl ik een bak ijs leeg eet
Ik vond 'm lekker fris, het water werd alleen een beetje viesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:45 schreef lotje11 het volgende:
Pweeeeh Jacmar dan ben je volgens mij een van de weinigen....
Kan nooit zo vies zijn als van Lush Pudquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:50 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik vond 'm lekker fris, het water werd alleen een beetje vies![]()
Nou het was een soort van bruin schuim...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Kan nooit zo vies zijn als van Lush Puddaar was de kleur die de Happy zeep achter laat niks bij
Die heb ik ook nog liggen. Wat vind je er lekker aan? Als ik er zo aan snuffel vind ik het niet veel soeps..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:43 schreef JacMar het volgende:
Ik ben lekker in bad geweest met een letters to santa..Lekkere bruisbal!![]()
Ik vond 'm eerst ook niet echt lekker ruiken, maar toen ik 'm in bad had gegooid viel het niet tegen..quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen. Wat vind je er lekker aan? Als ik er zo aan snuffel vind ik het niet veel soeps..
Kun je de geur omschrijven? Wat een kruisverhoor zegquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:26 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik vond 'm eerst ook niet echt lekker ruiken, maar toen ik 'm in bad had gegooid viel het niet tegen..
Er zit ook een soort olie in volgens mij, want mijn huid is lekker zacht![]()
Euhm...dat is een beetje moeilijk..Ik vind het een beetje een onbestemd geurtje, maar wel frisquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kun je de geur omschrijven? Wat een kruisverhoor zeg
Ik heb echt geen idee..quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:13 schreef Elefes het volgende:
Gisteren weer lekker met Cereology gedoucht, en het The Olive Branch. Dus ik ben helemaal klaar voor het mooie weer
Wanneer komt Happy nu hier in de winkels?
Wat schattig!quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:28 schreef gaai het volgende:
Okeej....m'n kids zijn inmiddels Lushies geworden....en mind you : ik heb jongens hè![]()
Aangezien ik hun haar had geschoren was het beter om ze te douchen, en ze mochten kiezen, dus ze kozen de 'kauwgomzeep' ( rockstar dus )![]()
Zegt die lange: "mam, ik ben wel blij dat je Lush hebt ontdekt, nu kunnen we tenminste anders ruiken dan de rest van de kinderen....."![]()
Mail is onderwegquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Ik ben er maar weinig deze dagen, druk aan het enquêteren voor m'n scriptie
Als hier nog lieve mensjes zijn die ook een vragenlijstje willen invullen, mail me dan eventjes op
mariekebelt @ gmail punt com
Alvast bedankt Lushies.
Dat is leuk om te weten! Ik heb namelijk een flesje Ambrosia besteld voor mijn vriendquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:35 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik had gisteren van mijn vriendin een flesje ambrosia gekregen, ik scheer me altijd met een bus scheershuim en ik had nog nooit gehoord van scheercrème. Het was wel ff wennen, maar toen het ingetrokken was (dt moet blijkbaar even) was het echt relax. Goed spul zeg.
Is dat fijn? Gaat het scheren makkelijker/beter, en geen irritatie na afloop?quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:35 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik had gisteren van mijn vriendin een flesje ambrosia gekregen, ik scheer me altijd met een bus scheershuim en ik had nog nooit gehoord van scheercrème. Het was wel ff wennen, maar toen het ingetrokken was (dt moet blijkbaar even) was het echt relax. Goed spul zeg.
Mijn vriendje was ook al zo enthousiastquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:35 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik heb zelf eigenlijk nooit irritatie na het scheren, omdat ik met mach3 mesjes scheer. Ik heb me vorige week een paar keer noodgedwongen met van die wegwerpmesjes van Bic geschoren en toen lag m'n halve gezicht open. Met scheerschuim kan je meteen het mes erin zetten, maar Ambriosa moet even intrekken, dan worden die haartjes helemaal zacht en is het er net zo makkelijk vanaf als met scheerschuim. Met name in mijn hals merkte ik dat, daar groeit het haar bij mij alle richtingen op dus dan zit je al snel tegen de groeirichting in te scheren. Dat is eigenlijk het eninge wat bij mij irriteert, daar heb ik nu helemaal geen last van gehad. Scheerschuim zelf is natuurlijk gewoon zeep, dus dat droogt je huid ook een beetje uit, terwijl Ambriosa voor mijn gevoel meer voedt. Ik had wel een lekker zacht huidje na afloop.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:53 schreef Elefes het volgende:
[..]
Is dat fijn? Gaat het scheren makkelijker/beter, en geen irritatie na afloop?
Nieuwsgierig ben ik
op de site staat idd ook dat het voor dames kan werkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:11 schreef Anitra het volgende:
Ambrosia
Ik vind hem super! Heb sne last van irritatie onder mijn armen, maar met ambrsia niet meer!
Hahahaquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:28 schreef gaai het volgende:
Okeej....m'n kids zijn inmiddels Lushies geworden....en mind you : ik heb jongens hè![]()
Aangezien ik hun haar had geschoren was het beter om ze te douchen, en ze mochten kiezen, dus ze kozen de 'kauwgomzeep' ( rockstar dus )![]()
Zegt die lange: "mam, ik ben wel blij dat je Lush hebt ontdekt, nu kunnen we tenminste anders ruiken dan de rest van de kinderen....."![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:28 schreef gaai het volgende:
Die lange is echt erg:....vanochtend ging ie z'n haar 'doen' ( het is nu veel te kort om er ook maar iets mee te kunnen), komt ie beneden..."mam, ik heb een beetje van die marsepeinzeep ( snowcake ) gepakt hoor en dat als een soort gel in m'n haar gedaan."
![]()
Pas je op dat ie die niet in zn haar doet?quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:28 schreef gaai het volgende:
( blij dat ik binnenkort een potje Smitten krijg )
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zooo, dat was een goede enquêteerdag vandaag. Maar liefst 30 mensen weten te tackelen in een drie uur tijd
Op de helft.
Misschien dat ik wat mee wil bestellen, want kwam er achter dat ik wat vergeten wa, maar dan moet ik ff naar mijn budgt kijken wat ik deze maand nog heb voor mezelfquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef Maeghan het volgende:
Wil er nog iemand iets meebestellen de 9e? Zo ja, dan hoor ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |