abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:17:48 #26
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_37503938
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:13 schreef Elefes het volgende:
Gisteren weer lekker met Cereology gedoucht, en het The Olive Branch. Dus ik ben helemaal klaar voor het mooie weer

Wanneer komt Happy nu hier in de winkels?
Ik heb echt geen idee..
Ik heb Happy in Engeland besteld, dus dat komt binnenkort mijn kant op
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:28:21 #27
139452 gaai
zwarte poes
pi_37504172
Okeej....m'n kids zijn inmiddels Lushies geworden....en mind you : ik heb jongens hè
Aangezien ik hun haar had geschoren was het beter om ze te douchen, en ze mochten kiezen, dus ze kozen de 'kauwgomzeep' ( rockstar dus )
Zegt die lange: "mam, ik ben wel blij dat je Lush hebt ontdekt, nu kunnen we tenminste anders ruiken dan de rest van de kinderen....."
*I just realized.....i don't care*
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:30:16 #28
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_37504224
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:28 schreef gaai het volgende:
Okeej....m'n kids zijn inmiddels Lushies geworden....en mind you : ik heb jongens hè
Aangezien ik hun haar had geschoren was het beter om ze te douchen, en ze mochten kiezen, dus ze kozen de 'kauwgomzeep' ( rockstar dus )
Zegt die lange: "mam, ik ben wel blij dat je Lush hebt ontdekt, nu kunnen we tenminste anders ruiken dan de rest van de kinderen....."
Wat schattig!
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:49:37 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37504700
Hoi! Ik ben er maar weinig deze dagen, druk aan het enquêteren voor m'n scriptie

Als hier nog lieve mensjes zijn die ook een vragenlijstje willen invullen, mail me dan eventjes op

mariekebelt @ gmail punt com

Alvast bedankt Lushies .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:06:22 #30
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_37505164
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Ik ben er maar weinig deze dagen, druk aan het enquêteren voor m'n scriptie

Als hier nog lieve mensjes zijn die ook een vragenlijstje willen invullen, mail me dan eventjes op

mariekebelt @ gmail punt com

Alvast bedankt Lushies .
Mail is onderweg
pi_37506060
Ik had gisteren van mijn vriendin een flesje ambrosia gekregen, ik scheer me altijd met een bus scheershuim en ik had nog nooit gehoord van scheercrème. Het was wel ff wennen, maar toen het ingetrokken was (dt moet blijkbaar even) was het echt relax. Goed spul zeg.
I got soul, but I'm not a soldier
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:53:44 #32
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_37506652
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:35 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik had gisteren van mijn vriendin een flesje ambrosia gekregen, ik scheer me altijd met een bus scheershuim en ik had nog nooit gehoord van scheercrème. Het was wel ff wennen, maar toen het ingetrokken was (dt moet blijkbaar even) was het echt relax. Goed spul zeg.
Dat is leuk om te weten! Ik heb namelijk een flesje Ambrosia besteld voor mijn vriend
Ben benieuwd of hij het ook fijn spul vindt
pi_37506659
quote:
Is dat fijn? Gaat het scheren makkelijker/beter, en geen irritatie na afloop?
Nieuwsgierig ben ik

Xcuz_Me, mail is onderweg Altijd leuk, vragenlijsten Even kijken of ik er vandaag nog tijd voor kan vinden....
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  † In Memoriam † woensdag 3 mei 2006 @ 12:39:45 #34
43556 miss_dynastie
pi_37507951
quote:
Mijn vriendje was ook al zo enthousiast
Ander spul werkt ook wel, maar daar krijgt ie vaak rare vlekken van en zo.... hiermee helemaal niet meer (dus ik heb ook een grote bus voor hem besteld).
pi_37508091
Het nieuwe bakje bakje Angels on bare skin wat lush zou sturen omdat mijn andere al zo oud was is er En hij zit echt bomvol Maar nu heb ik dus wel nog een boel over uit dat oude potje wat voor de 20e op moet, zijn er nog mensen die toevallig wat willen hebben?
pi_37509677
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:53 schreef Elefes het volgende:

[..]

Is dat fijn? Gaat het scheren makkelijker/beter, en geen irritatie na afloop?
Nieuwsgierig ben ik
Ik heb zelf eigenlijk nooit irritatie na het scheren, omdat ik met mach3 mesjes scheer. Ik heb me vorige week een paar keer noodgedwongen met van die wegwerpmesjes van Bic geschoren en toen lag m'n halve gezicht open. Met scheerschuim kan je meteen het mes erin zetten, maar Ambriosa moet even intrekken, dan worden die haartjes helemaal zacht en is het er net zo makkelijk vanaf als met scheerschuim. Met name in mijn hals merkte ik dat, daar groeit het haar bij mij alle richtingen op dus dan zit je al snel tegen de groeirichting in te scheren. Dat is eigenlijk het eninge wat bij mij irriteert, daar heb ik nu helemaal geen last van gehad. Scheerschuim zelf is natuurlijk gewoon zeep, dus dat droogt je huid ook een beetje uit, terwijl Ambriosa voor mijn gevoel meer voedt. Ik had wel een lekker zacht huidje na afloop.
pi_37510646
Ambrosia
Ik vind hem super! Heb sne last van irritatie onder mijn armen, maar met ambrsia niet meer!
pi_37511196
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:11 schreef Anitra het volgende:
Ambrosia
Ik vind hem super! Heb sne last van irritatie onder mijn armen, maar met ambrsia niet meer!
op de site staat idd ook dat het voor dames kan werken
pi_37518923
Net even opgefrist met Happy, wat was ik duf zeg! Maar nu niet meer
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:16:55 #40
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37518987
SDM als shampoo was best o.k. Heerlijk zachte haartjes!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_37519018
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:28 schreef gaai het volgende:
Hahaha wel heel lief
Let's plant a tree
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:28:38 #42
139452 gaai
zwarte poes
pi_37519302
Die lange is echt erg:....vanochtend ging ie z'n haar 'doen' ( het is nu veel te kort om er ook maar iets mee te kunnen ), komt ie beneden..."mam, ik heb een beetje van die marsepeinzeep ( snowcake ) gepakt hoor en dat als een soort gel in m'n haar gedaan."

Nu moet ik wel toegeven dat ik zelf ook de hele ochtend aan m'n handen heb lopen 'sniffen' omdat het zo lekker ruikt........ik heb er maar een klein blokje van beneden neergelegd om af en toe m'n handen mee te wassen......

( blij dat ik binnenkort een potje Smitten krijg )

*I just realized.....i don't care*
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:30:07 #43
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37519332
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 19:28 schreef gaai het volgende:
Die lange is echt erg:....vanochtend ging ie z'n haar 'doen' ( het is nu veel te kort om er ook maar iets mee te kunnen ), komt ie beneden..."mam, ik heb een beetje van die marsepeinzeep ( snowcake ) gepakt hoor en dat als een soort gel in m'n haar gedaan."

maresepeinzeep!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:33:43 #44
101884 PeRi
Allons-y!
pi_37519408
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 19:28 schreef gaai het volgende:
( blij dat ik binnenkort een potje Smitten krijg )

Pas je op dat ie die niet in zn haar doet? .

Ik vind het een heerlijke dag om Temptation uit de kast te halen .
Whatever I want.
pi_37519524
Gaai
Hier ook kids die gek ijn op Lush, zo gek dat ik dus van de week weer eens wat dingen kwijt was
pi_37521217
Nog zes daagjes en dan mag ik bestellen =)

En vandaag heb ik het nieuwe krantje gehad.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:26:03 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37521316
Zooo, dat was een goede enquêteerdag vandaag . Maar liefst 30 mensen weten te tackelen in een drie uur tijd

Op de helft .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37521369
Wil er nog iemand iets meebestellen de 9e? Zo ja, dan hoor ik het wel.
Sanity is (not) statistical
pi_37521535
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zooo, dat was een goede enquêteerdag vandaag . Maar liefst 30 mensen weten te tackelen in een drie uur tijd

Op de helft .
gaat echt al goed
Let's plant a tree
pi_37521634
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 20:27 schreef Maeghan het volgende:
Wil er nog iemand iets meebestellen de 9e? Zo ja, dan hoor ik het wel.
Misschien dat ik wat mee wil bestellen, want kwam er achter dat ik wat vergeten wa, maar dan moet ik ff naar mijn budgt kijken wat ik deze maand nog heb voor mezelf maandag veel geld uitgegeven aan kleding voor mijn dochter, moet ik toch eens afleren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')