Soms moet je gewoon dingen hebben en dingen van je lijstje afstrepen helpt vaak niet want dan wil je ze een week later alsnog kopenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Netjes. Ik kwam op 63 uit, da's een beetje té, denk ik, dus morgen nog maar eens kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mandarijntjes in het kwadraatquote:Op woensdag 26 april 2006 22:43 schreef Lotjeb het volgende:
Ik wil ook Happy......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahaha nouquote:Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef Anitra het volgende:
Ik ben zowaar de snelsteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gebeurt me normaal nooitJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mandarijntjes in het kwadraatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij ligt hier naast me en ik zit er constant aan te snuffenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het moet ook maar snel jouw kant op, want ik sta niet voor mezelf inquote:Op woensdag 26 april 2006 22:46 schreef Vava het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en er ligt ook een stukje op mij te wachtenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
O o... haal je het nog tot volgende week?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het moet ook maar snel jouw kant op, want ik sta niet voor mezelf inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik doe m'n bestquote:Op woensdag 26 april 2006 22:48 schreef Vava het volgende:
[..]
O o... haal je het nog tot volgende week?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ojee, klinkt toch wel ernstigquote:Op woensdag 26 april 2006 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doe m'n bestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zenuwtrekjes onderdrukt
Bestel dan maar genoeg Happyquote:Op woensdag 26 april 2006 22:56 schreef Aarti het volgende:
ik ben niet zo van de mandarijntjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon doenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:53 schreef Anitra het volgende:
Ik ben nu heel nieuwsgierig naar Happy.
En zit te twijfelen of ik niet meer moet bestellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, dat peuteren hoort er wel bij hoor, voor het ultieme mandarijnen gevoelquote:Op woensdag 26 april 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een partje Happyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zonder witte velletjes graag
Nou, gezien de lange tijd voor Happy Pill hier wasquote:Op woensdag 26 april 2006 23:00 schreef Bob. het volgende:
Wanneer komt happy in Nederland? ik word nu ook wel erg nieuwsgierigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop