Ja dat gaan we lekker niet verklappenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:59 schreef Bob. het volgende:
Kut van je pakje VavaWat zat er allemaal in?
Ik hoop het ook! Ben benieuwd hoor, leuk!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:16 schreef MissFrodo het volgende:
Vava jou pakketje is vandaag gepost, die met Blue Skies, de 2 handgemaakte zeepjes en een kadootje. Ik hoop dat die wel gewoon snel en veilig bij je aankomt.
Daar proberen ze het tenminste nog, die bij mij in de buurt denk dat ze een timmermansoog heeft, maar nee hoor dat heeft ze niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Staan ze daar achter hun balietje die envelop door de "model-brievenbus" te jetsen.
Ik heb nog wat laminaat op het balkon staan dat al eeuwen naar 't grofvuil moet... Ik ga het in stukjes zagen en als verpakkingsmateriaal gebruiken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Inderdaad ben ik meteen van die extra stenen in mijn tuin af.
Mja, bij die envelop van mij hoefde ze niet eens kracht te zetten om hem door die rode nepgleuf te krijgen... toch mocht hij niet meequote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:38 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Daar proberen ze het tenminste nog, die bij mij in de buurt denk dat ze een timmermansoog heeft, maar nee hoor dat heeft ze niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |