Tofquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben het aan het bijwerken!
Volgens mij zijn er geen recente fok!-lushmeets geweest... Hoewel me dat wel weer eens gezellig lijkt!quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoe zit het met het Lushmeetingtopic?
Als er een wijziging is, dan kan ik em nog even in de OP zetten.
Ik vind Dream Cream ook niet echt ideaal ruiken maar andere cremes die ik heb zijn vaak zo vettig, en dan plak je een half uur later nogsteeds en dat vind ik zoon vervelend gevoel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:21 schreef Elefes het volgende:
Ik krijg ook snel een beetje "bobbeltjes" van de zon, als mijn huid wat licht verbrand/bijgekleurd is. Ik gebruik er alleen geen Lush voor, voor mij werkt het beste:
Meteen na het zonnen of na het uit de zon komen een beetje koel douchen (niet koud, maar een beetje lauwig), en dan insmeren met Nivea Soft creme. Dan heb ik bijna nergens meer last van
Natuurlijk is die Nivea creme te vervangen door Dream Cream lijkt me, maar die vind ik echt vies ruiken, dus dat doe ik maar niet
Nivea Soft creme plakt niet en is niet vettigquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind Dream Cream ook niet echt ideaal ruiken maar andere cremes die ik heb zijn vaak zo vettig, en dan plak je een half uur later nogsteeds en dat vind ik zoon vervelend gevoel.
Toffe TT trouwens!![]()
Hm als die lekkerder ruikt moet ik die dan misschien ook maar eens proberen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:22 schreef Elefes het volgende:
[..]
Nivea Soft creme plakt niet en is niet vettig(Maar geen Lush dus.. )
Ik hou helemaal niet van die vettige dingen die een laagje achterlaten.
Montagne Jeunesse? Dat zijn die vieze goedkope maskers! Ierw!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:38 schreef Melusine het volgende:
* Melusine haalt neusje op voor Nivea Soft.
Ik vind veel andere merken niet meer lekker ruiken nu ik Lush ken. Alleen de wat apartere, fruitige dingen zoals Montagne Jeunesse en die gekleurde tubes, hoe heten ze ook alweer, iets met Juicy?
Leuke TT!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn er behalve Elefes nog meer geïnteresseerden in een Fok!-Lush-meet?
Ja zeg, dat Lush van die achterlijke prijzen hanteert wil verdorie niet zeggen dat een masker waar je minstens 1,50 per keer voor betaalt goedkoop is!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Montagne Jeunesse? Dat zijn die vieze goedkope maskers! Ierw!
Gevondenquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zoek zoek zoek!
Nou ja, ik vind ze erg vies. Gebruikte ze iedere week toen ik een jaar of 14 was.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:48 schreef Melusine het volgende:
[..]
Ja zeg, dat Lush van die achterlijke prijzen hanteert wil verdorie niet zeggen dat een masker waar je minstens 1,50 per keer voor betaalt goedkoop is!Sterker nog, MoM is naar verhouding goedkoper, daar doe ik superlang mee.
Bovendien is er buiten Lush weinig dat zoveel voor mijn huid doet als het rode MJ masker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |