Nee, logisch. Als ik in de winkel ben koop ik ook altijd wel wat hoor, bijv. dingen die nog over zijn van kerst oid, of discons die daar nog liggen, maar ik denk al snel 'tja, voor dit geld had ik daar toch meer gekocht'. Us bin zunig he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat scheelt dan al wel want ik ken het echt nog niet goed.
[..]
Het lijkt me ook zeker leuk (na de bespreking van jouw laatste bestelling op Lushalicious al helemaal) maar niet als ik de producten nog niet ken.
ok, volgende keer de jouwe danquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef Maeghan het volgende:
Haha, ja, ik wou net een aanmaken met Sweet dreams are made of Lush, maar ik wist niet of ie al gebruikt was. =P Wat ben je trouwens flitsend snel!
Zeg, waar is je bron? Beetje zitten aanhalen zonder bron, kom nou toch. Volgens de website is het nu trouwens een "small, pea-sized piece". Enneh, op mijn potje staat blobquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ok, volgende keer de jouwe dan
enne, ik heb m'n snelle momenten *gooit haar over schouder*
M'n moeder heeft zomaar The Olive Branch gebruikt, en zij en m'n zus waren het erover eens dat die erg lekker wasZe mogen van mij alles gebruiken, behalve B4B want die maken ze niet meer.
En m'n zus heeft nogal last van acné, sinds d'r 25e ineensen ze smeerde altijd Vichy erop, maar dat helpt voor geen meter, dus ik proneer haar aan AOBS te helpen, misschien dat dat wel een beetje helpt, maar 'dat zand van jou is niks', zoals ze het zo mooi zei
Ze had het gisteren gebruikt en ze was de helft verloren onder de kraan en ze had een 'pea-sized glob' gepakt, maar ik pak altijd een veel grotere glob, maar ja, dat weet zij niet natuurlijk.
En volgens mij zijn Engelse erwten altijd al iets groter![]()
RRS heb ik nog. Moah, beetje flauw om wat terug te gaan vragen voor shower gel die OD is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken Slammer, H4S en B Never helemaal niet, dus geen idee of het lekker isSlammer en H4S waren er net uit toen ik verslingerd raakte. Maar B Never lijkt me wel erg lekker
wat wil je ervoor terug? Ik heb niet zoveel ruilspul, alleen RRS
Ik gebruik ook een grotere blob, er zit toch zat in het potjequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:23 schreef CherryLips het volgende:
m'n B4B flesje is nog vrij vol, omdat ik hem niet durf te gebruikenals er ineens een brand uitbreekt, laat ik het je weten
*op hout klopt* bedankt voor 't aanbod
en ik had geen zin om naar beneden te lopen en het bakje te pakkenmaar ik gebruik dus wel een blob ter grootte van meerdere erwten
Snel opmaken!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Mijn AOBS is over 1 uur en 27 minuten over datum
Ah joh, tussen die zaadjes in AOBS vallen die beestjes toch niet opquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:37 schreef CherryLips het volgende:
klokslag middernacht kruipen er allemaal beestjes uit
Oh nee, 1 uur dan, komt uit Engeland he
Hartstike handig juist joh, hoef je zelf niks meer te doen. Gewoon een kwak van dat spul op je voorhoofd en dan wandelt het zichzelf wel over je gezicht heen!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:37 schreef CherryLips het volgende:
klokslag middernacht kruipen er allemaal beestjes uit
Oh nee, 1 uur dan, komt uit Engeland he
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah joh, tussen die zaadjes in AOBS vallen die beestjes toch niet op. Net als groen haar op Herbalism
.
zolang je gezicht er niet afvalt is er denk ik niks aan de handquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat potje wat ik ooit een keer van jou over heb genomen was ook al lang en breed over de datum, nooit gekke dingen mee gebeurd hoorniet gemerkt iig
![]()
De tofheid!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:43 schreef CherryLips het volgende:
misschien zijn die zaadjes wel de beestjesen om klokslag 1 uur krijgen ze pootjes
Wel foto's maken en posten dan he!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:43 schreef CherryLips het volgende:
misschien zijn die zaadjes wel de beestjesen om klokslag 1 uur krijgen ze pootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |