Ik ga vandaag weer heen om wat meer wekpotjes te halenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:53 schreef Anitra het volgende:
Bar ik hoef er helemaal lekker niks voor te hebben.
Ik ga toch iemand naar de xenos sturen want als ik die bakjes van Ardenlyn zo zie wil ik dat ook. Het is zo leuk die kleurtjes
Lotte11 ik heb niks meer gehoord van je, wil je hem nog?
Ik snij gewoon een stuk van het zeepje af en die leg ik wel neer bij het aanrecht/wasbak/enzquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:50 schreef Bob. het volgende:
Hm, misschien ga ik toch ook maar aan de bakjes voor mn zeepjes, ik heb ze nu gewoon op een schaaltje liggen, ook zonder zakje er omheen ofzo. Maar ik vind het zo sonde om ze in bakjes te doen, dan kan ik ze helemaal niet meer zien en ze zijn zo mooi.
Wauw een 10!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi! Ik ben afgestudeerd en ik heb een 10 voor m'n scriptie.
Mag ik nu extra Lush?
Koelquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:54 schreef Anitra het volgende:wat super XcUZ_Me
Gefeliciteerd
![]()
Nu mag je zeker extra Lush, extra veel ook![]()
Ik ook voor het grootste deel hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:57 schreef Aarti het volgende:
Volgens mij ben ik over mn Lushverslaving heen...
Dankjewel!quote:
Ik ben drs. in de Algemene Cultuurwetenschappen en m'n afstudeerrichting was cultuur- & mediabeleidquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:33 schreef Melusine het volgende:
Jezus, wat goed XcUZ_Me! Hoor je niet vaak. Waarin ben je afgestudeerd?
Ik heb het op mijn studie nog nooit gehoord, ook niet voor gewone opdrachten. Een 9 is al zeer uitzonderlijk. Beetje flauw ergens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:16 schreef Koningin het volgende:
Jemig een 10
Geven ze die tegenwoordig nog?
Jepquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:04 schreef PeRi het volgende:
Ik moet ook maar overstapen naar UvT dus. (Daar zat je toch?)..
Dankjewel!quote:Feli X! Hele mooi prestatie!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |