Ik ga vandaag weer heen om wat meer wekpotjes te halenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:53 schreef Anitra het volgende:
Bar ik hoef er helemaal lekker niks voor te hebben.
Ik ga toch iemand naar de xenos sturen want als ik die bakjes van Ardenlyn zo zie wil ik dat ook. Het is zo leuk die kleurtjes
Lotte11 ik heb niks meer gehoord van je, wil je hem nog?
Ik snij gewoon een stuk van het zeepje af en die leg ik wel neer bij het aanrecht/wasbak/enzquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:50 schreef Bob. het volgende:
Hm, misschien ga ik toch ook maar aan de bakjes voor mn zeepjes, ik heb ze nu gewoon op een schaaltje liggen, ook zonder zakje er omheen ofzo. Maar ik vind het zo sonde om ze in bakjes te doen, dan kan ik ze helemaal niet meer zien en ze zijn zo mooi.
Wauw een 10!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi! Ik ben afgestudeerd en ik heb een 10 voor m'n scriptie.
Mag ik nu extra Lush?
Koelquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:54 schreef Anitra het volgende:wat super XcUZ_Me
Gefeliciteerd
![]()
Nu mag je zeker extra Lush, extra veel ook![]()
Ik ook voor het grootste deel hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:57 schreef Aarti het volgende:
Volgens mij ben ik over mn Lushverslaving heen...
Dankjewel!quote:
Ik ben drs. in de Algemene Cultuurwetenschappen en m'n afstudeerrichting was cultuur- & mediabeleidquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:33 schreef Melusine het volgende:
Jezus, wat goed XcUZ_Me! Hoor je niet vaak. Waarin ben je afgestudeerd?
Ik heb het op mijn studie nog nooit gehoord, ook niet voor gewone opdrachten. Een 9 is al zeer uitzonderlijk. Beetje flauw ergens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:16 schreef Koningin het volgende:
Jemig een 10
Geven ze die tegenwoordig nog?
Jepquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:04 schreef PeRi het volgende:
Ik moet ook maar overstapen naar UvT dus. (Daar zat je toch?)..
Dankjewel!quote:Feli X! Hele mooi prestatie!.
Wat is er flauw?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn studie nog nooit gehoord, ook niet voor gewone opdrachten. Een 9 is al zeer uitzonderlijk. Beetje flauw ergens.
Dankje voor de uitleg!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heerlijk, Xcuzme. Gefeliciteerd!
Ardenlyn:
Body Butters zijn die blokjes met bijvoorbeeld scrub; schnuggle, buffy etc.
Body Creams zijn die zachte stukjes in een plat bakje.
Hier ook: van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik nu extra Lush?
Je was erbij muts!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Hier ook: van harte gefeliciteerdEn ja, je mag extra Lush
Volgens mij heeft het weinig te maken met mijn opleiding.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat gaaf MF! Mag ik vragen hoe je daar terecht bent gekomen? Wat voor opleiding enzo?
Gezien mijn studierichting ben ik daar erg in geïnteresseerd.
Hey ik ook! Misschien zie ik je wel 18 september.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:44 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb net gehoord dat ik in de kernjury van de NS publieksprijs zit en ben dus ook blij.
Ja, was met m'n eigen wagen, maar dat doe ik nooit meer!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef Vava het volgende:
Wow Shirleyhet is er toch eindelijk van gekomen! Tof!!! Was je met je eigen auto
En Blue Skies douchegel![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, was met m'n eigen wagen, maar dat doe ik nooit meer!! Tenminste, niet meer tot het centrum, wat een hel! Nu snap ik die duizenden fietsen op Centraal alleen al.
Weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:45 schreef Vava het volgende:
[..]Maar wel leuk om in elk geval een keer met de auto naar Amsterdam te zijn geweest
Volgende keer gewoon de trein?
Mag? Moet!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:
XcuZ_Me!Een 10! Super meid! Van harte gefeliciteerd! Mag ik nu drs. Marieke tegen je zeggen?
![]()
Eindelijk!!!quote:Ik heb trouwens iets heel bijzonders meegemaakt vandaag. Na 15 maanden Lush gebruik ben ik vandaag voor het eerst in een Lush winkel geweest! En nog wel 2 ook! Ging vandaag Amsterdam verkennen, en heb de beide winkels bezocht*knip rest van het adoratieverhaal
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik nu extra Lush?
OMG douchegels!!!!! *gilt als klein meisje*quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:23 schreef Shirley het volgende: en ze vertelde dat er binnenkort een douchegel van Blue Skies and Fluffy White Clouds komt.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]een 10!!!!
gefeliciteerd![]()
![]()
(hoe doe je dat? Tips?)
Ze was zelf ook helemaal blij, omdat ze zelf geen bad had.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OMG douchegels!!!!! *gilt als klein meisje*
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:16 schreef lotje11 het volgende:
anitra, jawel!! Ik heb het alleen gigantisch druk dus zit nauwelijks achter de computer. Er komt ASAP een mail je kant uit!![]()
Niet verder vertellen maar ik ga weer naar MA WLC switchen en dan bij PF over Coetzee schrijven, CK weet dat nog niet en zo, maar hij reageert toch niet op z'n mail dus ik denk niet dat ie me mistquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]een 10!!!!
gefeliciteerd![]()
![]()
(hoe doe je dat? Tips?)
Ligt er een beetje aan wat je wil hebben en wanneer je mij dat laat weten, maar op zich kan dat denk ik welquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:55 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hey ik ook! Misschien zie ik je wel 18 september.
Ik bedacht me trouwens: dat is wel een heel mooie manier om verzendkosten te omzeilen! Als ik je nu mail red je het dan om voor die datum spul te maken?
Ik heb je net al een mail gestuurd.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:38 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je wil hebben en wanneer je mij dat laat weten, maar op zich kan dat denk ik wel![]()
Gevonden, volgens mij waren we tegelijk zo ongeveerquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb je net al een mail gestuurd.![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:51 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Niet verder vertellen maar ik ga weer naar MA WLC switchen en dan bij PF over Coetzee schrijven, CK weet dat nog niet en zo, maar hij reageert toch niet op z'n mail dus ik denk niet dat ie me mist
Dat is ook mijn vraag, ik kan nergens teruglezen wat er nu definitief is afgesproken qua datum, dingen doorgeven, en wie het op zich neemt?quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:20 schreef Sade het volgende:
I
De rest komt wel met die order. Maar voor alle duidelijkheid: wanneer is die nou?![]()
Volgens mij is er ook nog niets afgesprokenquote:Op zondag 10 september 2006 14:37 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dat is ook mijn vraag, ik kan nergens teruglezen wat er nu definitief is afgesproken qua datum, dingen doorgeven, en wie het op zich neemt?
Nou, ik dacht dus dat het de 13de was en er zijn mensen die zich aangeboden hebben als vrijwilliger, maar toen stond er opeens iets over een andere datum, dus nu ben ik van slagquote:Op zondag 10 september 2006 14:37 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dat is ook mijn vraag, ik kan nergens teruglezen wat er nu definitief is afgesproken qua datum, dingen doorgeven, en wie het op zich neemt?
De party is verzet naar vrijdag 22 en zaterdag 23 september, zie engelse forum.quote:Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef Sade het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dus dat het de 13de was en er zijn mensen die zich aangeboden hebben als vrijwilliger, maar toen stond er opeens iets over een andere datum, dus nu ben ik van slag![]()
Vandaag mijn mama een stuk Oh lala gegeven... en ze is er helemaal weg van. Kortom, weer eentje om![]()
Is het dan, als ik het goed begrijp, niet de bedoeling om er andere producten behalve kerstproducten te bestellen?quote:Op maandag 11 september 2006 09:04 schreef MissFrodo het volgende:
maar aangezien het alleen om kerstprodukten gaat en geen speciale tijdelijke dingen lijkt mij dat geen probleem geven.
Opblijven doe ik er niet voor, ik moet morgen om 6 uur op en ga dus lekker o ptijd naar bed en kijk morgenochtend wel even, of morgenavond.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:11 schreef CherryLips het volgende:
nou, dat wordt opblijven vanavond.
o wat verleidelijk...quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
De nieuwe zeepjes zijn binnen in de Leidsestraat
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:23 schreef Anitra het volgende:
Ik ben heel benieuwd! Ik ga de laptop mee naar boven nemen vanavond
sinterklaas met kerstdingenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:47 schreef Anitra het volgende:
Stond hij maar voor de deur met de kerst dingenWe mogen alleen maar plaatjes kijken
Ik ben trouwens erg benieuwd wanneer die bodylotions komen.
Haha wat tof!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:00 schreef Vava het volgende:
Bob wil vast de Bob soap![]()
Lijkt mij ook een erg lekker zeepje trouwens!
Normaalgesproken is Duitsland echt heel snel, dus daar reken ik stiekem nu ook wel een beetje opquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:27 schreef Ardenlyn het volgende:
Als je nu wat uit duitsland besteld is het dan wel snel binnen?
Of moet je wachten tot engeland het ook verkoopt oid?
Ik heb ook nog een halve kleine, ben er verdomd zuinig mee!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef CherryLips het volgende:
ik heb nog twee flesjes snow fairy staan, een grote en een halve kleine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |