quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:25 schreef JacMar het volgende:Ik heb zoujuist naar Engeland gebeld met een bestelling, ik zit hier helemaal te shaken
![]()
Ik houd niet zo van bellen...
Maar het was een aardig meisje
![]()
En ze noemde me Marie (Marije is moeilijk in het Engels
![]()
)
Je bent helemaal geweldig! Laat me nog maar even weten hoeveel je van me krijgt en waarop ik het moet storten (vergeet de verzendkosten niet!) en dan komt het helemaal goed!
Ben ontzettend benieuwd, ziet denk ik nu al ruim een maand mensen helemaal gek te maken met 'de order'
Overigens: Ik was dus afgelopen donderdag in Amsterdam, even lekker de lush binnen gestapt en de Black Pearl is echt goddelijk, mijn man is er helemaal weg van!
Ben stiekem ook wel benieuwd of ik Sweet16 nou nog gezien heb ja of nee
Ben daarna een andere winkel binnen gestapt, de Sabon volgens mij (zat in de Kalverstraat naast de Free Record Shop) en verdorie wat was die verkoopster opdringerig zeg!
Ik keek rond en zei: Deze winkel doet me een beetje denken aan de Lush winkel!
![]()
(stond ik daar met mijn Lushtasje aan de arm
![]()
)
De verkoopster leek wel beledigd: Nee hoor, totaal niet! Lush is voor de wat jongere mensen, wij hebben veel ervaring en hebben veel klassiekere producten. Ja, haha, lekkere grapjas, hoe oud zie ik eruit dan?!
Maar goed, ik móest meteen meekomen (echt waar, ze dulde geen tegenspraak) en begon me allemaal spul op te smeren. Het duurde en het duurde maar en ik móest blijven staan want ze had nog wel iets dat ik móest proberen. (en ondertussen leek het wel of madam het niet in haar had om te kunnen lachen ofzo...) Gelukkig kwamen er mensen binnen die dingen wilden proberen dus ben ik snel die winkel uitgevlucht.
Helemaal sjachie daarna want verdorie, ik stonk helemaal naar die vieze prut! Stomme k*t!
Ik kan niet tegen die ontzettend opdringerige verkoopsters. Ik snap dat ze op je af komen en je van alles willen vertellen, maar als ik zelf zeg dat ik rustig wil rondkijken dan wil ik dat ook! * zucht * Ik had al bijna zoiets van: ik koop wel iets, zolang ik maar van je af ben. (jaja, ik ben zwak, ik weet het..
![]()
)
Ben daarna zo snel mogelijk onder de douche gegaan met mijn Hybrid, HIWTK en me daarna ingesmeerd met Skin Sin... Zo da's beter