Ik ook niet, heb de jouwe gejatquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Sorry, ik had geen inspiratie voor een topic titel.![]()
Volgens mij moet je dat er een minuut of 20 in laten zitten, en dan wassen. je zou kunnen overwegen om shampoo en conditioner van Lush te kopen, ik heb daarna echt nooit meer een haarmasker nodig gehadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even een vraagje over dat haarmasker...
Hoe werkt dat?
oh zo noem ik het zelf ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:15 schreef Aarti het volgende:
Ik heb niks gekocht, maar wel alles gesnuffeld en een denkbeeldig lijstje gemaakt
Nu maar gauw in Engeland bestellen![]()
En een leuk iemand noemde mn Lush net "zoete meuk"
wat een afknapper![]()
ja maar hij wilde er niet mee douchenquote:
gewoon ervoor zorgen dat ie met jou wil douchenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar hij wilde er niet mee douchen![]()
heeft ie gedaan, maar zonder lushquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon ervoor zorgen dat ie met jou wil douchen(of is dat niet de bedoeling?
)
langzaam opbouwen he, niet gelijk een zuurstok over hem uitknijpenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
heeft ie gedaan, maar zonder lush
Volgende keer mieter ik gewoon snowfairy op hem, zodra hij zich omdraait of zo![]()
nou hij zegt steeds dat ie nou eindelijk eens wilt lushen, maar vandaag rook ie aan rockstar en volgens hem viel zn glazuur erafquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
langzaam opbouwen he, niet gelijk een zuurstok over hem uitknijpenmisschien vindt hij flying fox wel lekker?
Mijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
nou hij zegt steeds dat ie nou eindelijk eens wilt lushen, maar vandaag rook ie aan rockstar en volgens hem viel zn glazuur eraf![]()
Misschien moet ik idd een wat mannelijker geurtje nemen![]()
Welk haarmasker heb je besteld?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even een vraagje over dat haarmasker...
Hoe werkt dat?
Nee, hij heeft gewoon WEL smaakquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mijnvindt Rockstar juist geweldig!
!
Is ie nou metroseksueel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |